Bij mijn laatste zws geen test laten doen maar de vk zei wel gewoon dat ze wat afwijkende zag. En je betaalt wel voor een combinatietest. Alleen als je in risicogroep zit niet
Ik zit niet in de risicogroep en het geld is voor mij een reden van twijfel. Kan je ook het hele kamertje van behangen bijvoorbeeld. Maar van de andere kant zou ik het wel willen weten als ons kindje een ergens afwijking heeft.
Maar als ze wel wat vinden en de afwijking zou heel erg zijn dan beëindigen we de zwangerschap wel. Hoe erg ook.. Dat is de reden dat ik twijfel.
wij gaan het denk ik wel doen, een hoop geld, i know. maar voor mn gevoel wel heel belangrijk. vooral omdat ik ook nog medicijnen slik.
Mooie echo zag ik voorbij komen. En een mooie kinderwagen ☺ Dit is onze tweede en ik merk dat ik bij de eerste veel meer de drang had om te zoeken naar spulletjes en dingen te kopen. Nu heb ik echt nog helemaal niks gekocht en ook nog nergens naar gezocht ofzo. We hebben natuurlijk ook al veel basis dingen zoals wagen, box, ledikantje, commode, maxicosi. Combinatie test laten wij denk ik niet doen. Geen verhoogd risico, en die test bied geen zekerheid. Bovendien zou een kindje met bv. Down syndroom bij ons ook welkom zijn. Als je niet kiest voor die test maar ze zien op een echo wel een afwijking dan lijkt me toch dat ze het wel zeggen.
ohja natuurlijk zeggen ze het dan. het gaat puur om die meting toch. hier moet je er ook ergens anders voor heen.
Mooie echoooo. Wij hebben 20 juni wel de combinatietest. Deze keer doen we het wel. Gewoon voor de zekerheid. Ook ik heb nog niks gekocht heb er eerlijk gezegd nog helemaal niet aan gedacht. Terwijl we niks meer hebben van onze dochter. Kinderwagen en alles hebben we verkocht vorig jaar ahhaha
Wij hebben alleen de wagen gekocht, bij de baby-dump kreeg je er nu een maxicosi en een reistas bij, wel een mooie actie dus besloten het te doen, mocht het misgaan krijg je je geld terug. Later hoorde ik dat die acties regelmatig zijn, maar ach beetje voorpret mag altijd. Nu wachten we sowieso eerst donderdag onze 1e echo af, dat geeft toch al wat meer zekerheid Wij gaan niet voor de combinatietest, het kost een hoop geld en het kindje is toch wel welkom. Daarbij kan het bij de geboorte ook nog mis gaan.
Pffff vanmorgen bloedverlies, oud bloed.... Ben me kapot geschrokken😱 Verder geen krampen....ik kijk het even aan... Bij mijn vorige zwangerschappen nooit gehad,jullie ervaring met bloedverlies?
ik heb het ook gehad, met een week of 5. schrok me dood, na een dag was 't weer over. ik ben zo zenuwachtig morgen termijnecho. hoop dat alles gewoon goed is. pffff.. hoop dat de misselijkheid en moeheid snel minder word.. begint nu echt wel z'n tol te eisen. vooral op mn werk.
Me1989. Termijn echo is over het algemeen tussen de 10 en 12 weken. Dit is de echo waarmee ze de officiële uitgerekende datum vaststellen. Xxsasz. Leuk toch die voorpret ☺ die actie is er volgens mij inderdaad altijd bij baby dump zo krijg je daar vaak ook een gratis box als een een complete baby kamer koopt. Zijn leuke acties! Hier vandaag 8 weken.. en opeens minder misselijk en minder moe. Heel fijn natuurlijk maar maakt me wel onzeker. Marlo, vervelend dat oud bloed verlies.. Gelukkig betekent het vaak iks ergs als het bruin is. Ik had 1 dag voor mijn NOD roze/bruin verlies. Waarschijnlijk was dat nog van de innesteling. Maar als je er onzeker over bent gewoon de verloskundige bellen meid.
Spannend je echo Danie! Om hoe laat is ie? Ik laat alles testen doen. Ik word volgende maand 40, dus meer kans op afwijkingen. Wil alles weten
Hier geen extra testen. Is kansberekening en dat hoef ik niet te weten. Wel 20 weken echo, als het dan toch echt niet goed is dan zien het dan wel. Wat betreft aanschaf van spullen: hier nog niet mee bezig. Maar bij nr. 3 is dat ook wel anders dan de 1e) Hoewel we hier ook al een deel hadden verkocht, dus er moet wel weer wat aangeschaft worden☺️