1 t/m 15 januari 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lievekind, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    zooo, een tijdje weinig van me laten horen. het was ff zo druk met werk, prive. alles.
    Maar goeie echo gehad. ben volgens de laatste echo uitgerekend op 5 januari.
    heb ook op mn werk verteld dat ik zwanger ben, werd goed opgevangen. maar uitzendkracht; het blijft altijd een beetje spannend. maargoed. na dinsdag 3 keer overgeven en rennen naar de wc viel het een beetje op dat het niet helemaal lekker ging ;)

2. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Even een berichtje vanuit Griekenland :) Wat heerlijk die goede echo modellicious en babyhope ik denk ook dat je baby goed beschermd zit, maar toch erg vervelend!

Hier sinds eergisteren minder misselijk en moe, is dat herkenbaar voor sommige? Bij mijn zoontje was ik sowieso veel minder misselijk, maar werd het wel pas later minder.. woensdag heb ik nog wel het hartje gehoord hoor, maar toch door het nare nieuws van sumer onzekerder nu.. je gaat er nu eigenlijk wel een beetje van uit dat het niet meer mis gaat (hopelijk).

Verder hebben we het ik wordt grote broer T-shirt meegenomen en gaan we deze vakantie een mooie foto maken en rondsturen

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Alles was goed meiden. Gelukkig.
    Nu onderweg naar zwemles van onze dochter.

Bijgevoegde bestanden:

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat zal dat een opluchting zijn meiss

5. xxsasz

xxsasz Lid

22 mei 2016
    62
    0
    0
    wat een opluchting babyhope.
    Hoop dat je niet teveel last van je knie hebt.

6. hopefull89

hopefull89 Actief lid

23 feb 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig babyhope :) Die kleine zit nog goed beschermd.

me1989, veel plezier in Griekenland! Hier nog eventjes 2 weekjes wachten voordat we de auto instappen voor flink wat uurtjes haha, zoooooo veel zin in.

7. xxsasz

xxsasz Lid

22 mei 2016
    62
    0
    0
    Ik voel me al een paar dagen totaal niet zwanger, amper misselijk maar vooral wel heeel moe.
    Hang nu ook tegen een griepje aan denk ik.

Herkenbaar voor mensen? Ik ben nu 9+1
    Ik maak me een beetje zorgen dat er niks meer is

8. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    Misselijkheid zakt hier ook wat af, ben er wel heel blij om.
    Maak je er maar geen zorgen om, hier gaat t ook goed, ondanks ik minder of bijna niet meer misselijk ben

9. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    Als iedereen de termijnecho gehad heeft, moeten we het lijstje met datums maar even weer aanpassen :)
    Zat bij mij toch 3 dagen verschil in

10. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goed idee. :)

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Gelukkig viel het mee babyhope.

Mooi al die echo's!

Ik heb sinds een paar dagen een beetje een licht zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Niet echt pijn maar toch maakt het me onzeker.
    Herkent iemand dit? Maandag gelukkig weer een echo.

12. hopefull89

hopefull89 Actief lid

23 feb 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Citroen, ja hoor heel herkenbaar :) kunnen ook je darmen zijn, heb ik ook last van...zoooo fijn af en toe die hormonen, ahum ..haha.

Qua misselijkheid, ik heb het echt met vlagen, veel minder als bij mijn andere zwangerschappen. De moeheid is er dan weer wel. En heel snel warm/ benauwd! En het avondeten, ik krijg het echt amper weg.
    Voor iedereen die wat minder misselijk en/of moe is dan de weken ervoor; geen zorgen hoor..volstrekt normaal dat dat wisselt, je lijf is aan het aanpassen aan de hormonen en dat gaat nu eenmaal de ene dag beter als de andere :) , nu is het ook nog wat minder warm binnen en buiten wat ook wel meewerkt ,die hitte maakt je ook makkelijk extra misselijk en moe.

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ja avond eten is hier ook drama. Alles staat me tegen!
    Heb nu maar een zakje rauwe worteltjes in de koelkast om tussendoor op te knabbelen... kom ik toch nog een beetje aan mijn vitamine.

14. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    Ik wil alleen maar toetjes, ijs, kwark enzo eten

Mijn dagen zijn als ik t even kort samenvat, slapen, honger, misselijk, slapen, honger, misselijk.... En zo gaat t als maar door.
    Ik best snel een hongergevoel nu en als ik dan niet eet, voel ik me vreselijk, nog nooit zo erg gehad.
    Kan best veel op, maar veel dingen vallen niet lekker

15. xxsasz

xxsasz Lid

22 mei 2016
    62
    0
    0
    Hier is eten ook echt een dingetje, at sltijd al veelste weinig, en nu is mn eetlust helemaal niks.
    maar doe mn best, vooral zin in chips en frikandellen haha. maar die trek negeer ik.

Vandaag vooral op bed doorgebracht, had koorts😑 dus maar even rustig aan gedaan. Nu koorts weg maar nog erg moe en krijg zo mn nichtje en neefje te logeren.

16. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Hier sinds twee dagen stuk minder moe en stuk minder misselijk, wel hoofdpijn en zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Word er idd erg onzeker van.
    De eerste dag dat het minder was nog niet direct, maar toen was het zeurderige gevoel er nog niet.
    Nu zo'n vreselijke hoofdpijn paracetamol help ook niet.
    Drink denk ik wel te weinig.

Maandag termijn echo, vind het reuzen spannend

Fijne avond allemaal.

17. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Ik wil alleen maar slapen..

18. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Het is niet erg als je soms even geen symptomen hebt, heb ik me laten vertellen. Het gaat met vlagen. Ik heb de afgelopen week ook op meerdere momenten even een opleving gehad. Dat kan ook zomaar weer weg zijn.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik slaap ook elke dag tussen de middag.
    En heb zooonnnn zin in ijss en kersen en frietjes speciaal zonder curry maar met satesaus.
    Gelukkig heb ik de maagverkleining en heb ik genoeg aan 8 frietjes hahaha en een half frikandelletje.

20. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    pfff hier valt het eten ook meestal niet goed. wel gek op veel te vette dingen. yaay. hier weet nu bijna iedereen dat ik zwanger ben. de 27e weer een controle. duurt me eigenlijk te lang hihi.
    hier nog wel (helaas) heel erg, erg, erg misselijk. hopelijk word het straks een boel minder.
    heb trouwens nu al last van mn bekken. gisteren de hele dag wezen winkelen en oooh wat een pijn. -,- dat is toch echt niet normaal. maak me er wel zorgen om..

Deel Deze Pagina