1 t/m 15 januari 2017 mama's ♡ 01 Januari (3) wondertje2015 - 34 jaar 1e kindje NNNmama - 35 jaar 1e kindje Babyhope - 31 jaar - 2e kindje 02 Januari (6) Curitiba - 39 jaar 1e kindje ollie85 - 31 jaar 1e kindje Tearmiss - 28 jaar 1e kindje Modellicious - 29 jaar 1e kindje Dromen77 - 39 jaar 2e kindje Lievekind - 24 jaar 2e kindje 03 Januari (4) me1989 - 26 jaar - kindje 2e kindje Melindy - 30 jaar 3e kindje Lotje82 - 34 jaar 1e kindje Honeybeeb - 32 jaar 1e kindje 04 Januari (5) Debbi - 28 jaar 2e kindje Elphaba - 34 jaar 2e kindje Takkie83 - ?? jaar 1e kindje Ivypark - 28 jaar 1e kindje 05 Januari (2) Mommy88 - 27 jaar - kindje 2e kindje Noukie1981 - 34 jaar - kindje 2e kindje 06 Januari (3) sjudith - 36 jaar 4e kindje Raiisa - 26 jaar - 1e kindje 07 Januari (1) Maud82 - ?? jaar 3e kindje 08 Januari (1) Danie1991 - ? jaar - 2e kindje SmMy - 28 jaar - 2e kindje 09 Januari (2) Nicky007 - ?? jaar 2e kindje 10 Januari (4) Love2Live - 33 jaar 2e kindje nvbr - ?? jaar 2e kindje 28Sab28 - ? jaar - 1e kindje 11 Januari (2) Justanona - 32 jaar 2e kindje Mystiek - 31 jaar - 1e kindje 12 Januari (2) Miek22 - 28 jaar 3e kindje Sunny 2012 - 31 jaar 2e kindje 13 Januari (2) Nicky86 - ?? jaar 2e kindje xxsasz - 26jaar - 1e kindje 14 Januari (2) aniek5 - 31 jaar - 2e kindje Smurfin90 - 25 jaar - 1e kindje 15 Januari (2) Citroen - 25 jaar 2e kindje hopefull89 - ? jaar - 3e kindje Marlo - ? jaar - ? kindje 16 Januari (1) Jager779 - ? jaar - 2e kindje AFSPRAKEN 13-6 Love2Live - termijnecho 13-6 citroen - 2e echo 13-6 Modellicious - intake vk 14-6 28Sab28 - termijnecho 16-6 Marlo - echo 17-6 Mystiek - termijnecho 20-6 Lievekind - termijnecho 20-6 babyhope - combinatietest 21-06 xxsasz - Termijnecho 22-6 Elphaba1981- termijnecho
Wij zijn ook ontzettend benieuwd naar het geslacht, Wij willen het wel weten en vertellen, maar dan wel doormiddel van zo een taart. Maar eerst nog even de Termijnecho.
Wat een naar bericht vivo...!! Sterkte! Spannend Citroen, ben heel benieuwd!! Ik wil ook zo graag weten wat het word haha we hebben 2 meisjes dus een jongen zou wel heel erg leuk zijn!!
Ik wil het ook graag weten, maar heb er wel vrede mee dat dat nu nog niet is. Ik vind het wel heel gek dat ik gewoon nog een half jaar zwanger ga zijn. Dat is best lang! Maar als ik mijn zin krijg gaan we het niet vertellen. Althans, niet met een taart ofzo. Uiteindelijk wel met een baby.
Wij hebben net weer een goede echo gehad. Super mooi, kindje lag er goed voor en was heel druk aan het bewegen 😍 Ik had mijn eisprong laat in de avond dus mijn berekening kwam een beetje tussen 9 weken en 9 weken en 1 dag. De arts kwam nu op 9 weken, dus prima! Kleintje is nu 2.5 cm groot.
Hoi allemaal, Hier slecht nieuws. Het vruchtje is,met 7w5d. Gestopt met groeien. Was er al een beetje bang voor. Nu na denken over wat we doen. Wens jullie een goede zwangerschap en vele mooie babys Groetjes.
Dromen77 wat heftig!! Had je al een voorgevoel? Heel heftig!! Sterkte! Citroen wat fijn!! Goed nieuws🎉 Was dit al je termijn echo? Ik heb donderdag een extra echo ( voor mijn eigen gevoel) ☺️
Wat een rot nieuws weer zeg Ik voel me sinds een paar dagen ook minder moe en misselijk en wordt er gelijk bang van ook al heb ik woensdag nog het hartje gehoord.. Zeker nu we het vandaag iedereen verteld hebben, denk ik wat nou als het niet goed is..
Jeetje dromen ook al😥 heel veel sterkte💋 wat zijn er veel afgevallen hier in dit groepje. De vk zei al 1 op de 3 zwangerschappen gaat goed. Pff wat heftig zeg zoveel. Citroen mooi he ❤💙 heb je echofoto
Heb ff terug moeten lezen....wat een berichten zeg. En wat een nare zitten er weer tussen zeg. Zijn er inderdaad schrikbarend veel..... Sterkte voor iedereen. Gelukkig ook fijne berichten en mooie echo's. Geniet er van meiden. Probeer ik wel volop te doen😊 Wij willen ook weten wat het wordt!! 15/7 hebben we de pretecho. Kan niet wachten! Iedereen mag het daarna weten. Vind het leuk om te weten en te delen. Mijn datum is trouwens 2/1 geworden en het wordt mijn 3e kindje. Kan iemand dat voor mij aanpassen, geen idee hoe ik dat kan doen. Zit alleen maar op mijn mobiel...
Dromen. Jeetje meid ik schrik van je bericht. Voel me gelijk schuldig dat ik dan vlak daarvoor een heel blij bericht plaats. Had je een voorgevoel? Omdat je typt dat je er al bang voor was... sterkte meid!! .... Ondanks het verdrietige bericht van dromen zal ik zo wel even een foto van de echo plaatsen. Daar vroeg iemand net om
He gadsie weer een verdrietig bericht. Word er wel beetje verdrietig van Maar het is de natuur..heb het zelf 2 keer meegemaakt en dat hield ik mezelf dan maar voor. .Maar dat maakt het verdriet op zo een moment niet minder..sterke meid. .dikke knuffel van hier. Gelukkig wel ook goed nieuws berichten..spam die foto's
hierbij de echo foto. Echt al een klein mensje. Tijdens de echo was ie ook heel druk aan het bewegen, zo bijzonder!
Dromen77, aan jou ook heel veel sterkte toegewenst! Altijd weer rot om dat te lezen Hier een uitstekende termijnecho gehad! Baby bewoog al lekker veel. Helemaal in de wolken! Tellen jullie ook zo af tot het eerste trimester voorbij is? De meer veilige zone bereikt.. En dan het besef dat 1/3 van de zwangerschap er al op zit?
Bij ons werd gezegd dat we nu al veilig waren, toch vind ik t nog spannend, ben liever de 12 week voorbij.