Heel herkenbaar! Mijn vk zei dat dat heel normaal is. Want ik maakte me zorgen om die steken elke keer als ik hoestte. Ik draag nog mijn eigen broeken maar wel met iets meer moeite dan voorheen. Gisteren en vorige week zondag foto's gemaakt van m'n buik en daar zat behoorlijk wat verschil in zeg!
Hier veel pijn in mn bovenbuik, maagstreek.. Mn darmen zijn enorm van slag en krijg daardoor echt een buik! Veel mensen zeggen het ook al.. Oei.. Dat met 12w!! Vanmiddag 12w echo! Vind het deze x ineens heel spannend.. Steeds best nuchter geweest, maar nu ineens elke keer lage rugpijn en darmkrampen enzo, maak mezelf ws gewoon gek! Laat t weten!
Hoi meiden. De nekplooi was helemaal goed nu wachten op het bloed uitslag. Maar dat zal wel goed zitten Wat een beweeglijke baby heb ik in mijn buikkie hahaha
Hier net de termijnecho gehad en alles goed!! De 30e combinatietest. Ook weer spannend. Nu gaan we het iedereen vertellen. Directe familie weet het al. Echt genieten. Kwaaltjes zijn bij mij trouwens al 2 weken weg en alles is goed. Geen zorgen dames!
Ha meiden! Vanmiddag een goed echo gehad! Werd nu geschat op 12w3d, maar we houden het op 12 weken.. Alles zag er goed uit! Het kindje is enorm druk, lag te tuimelen en te schoppen, zo heerlijk om te zien! Ik vertelde dat ik dacht het kindje af en toe al te voelen, en ze zei dat dat heel goed kon omdat t zo bewegelijk is, en omdat m'n placenta erachter ligt.
Afgelopen donderdag weer een echo gehad. Zo mooi! Hartje gezien en gehoord. Het was druk in beweging en zwaaide naar ons
Wat leuk al die echo's, kan niet wachten tot woensdag Ik heb geen verstand van nub, maar hij lijkt wel iets omhoog te steken, al staat de billen ook iets omhoog, dus lastig..
Mooie echo's allemaal! Pfff, ik wil het nog ruim een week geheim houden op het werk. Maar een blik in de spiegel deed me twijfelen of dat wel geloofwaardig blijft. Wat een pens zeg!