Er is wel een versie van de joolz waar dan kan, maar dan ligt je baby super dicht boven de grond en kan je het hoofdje ook niet zien.. Ik wil echt de baby kunnen zien en hoog hebben en mijn zoontje dan daarvoor of er naast in een zitje. Mijn zoontje wordt in november al twee en kan op zich vanaf februari al wel wat stapjes los in huis. Maar verder durft hij niet en wil hij ALTIJD mijn hand. Ik zie hem in januari ook echt nog niet zelf helemaal mee naar de winkel lopen. Een meerijplankje wil ik niet, want dan moet je zelf je lopen aanpassen, omdat die plank zit waar je normaal je voeten zet.
Ik heb de angelsound via marktplaats voor een tientje! Het is echt de moeite waard😍 Ik voel me echt kiplekker! Heb haast geen kwalen of vervelende dingen, echt heel fijn !😄 Mijn energie komt echt weer terug. Blijf wel zere botsten houden, maar als dat alles is😉
Wat fijn dat je je zo goed voelt marlo Hier gaat warm eten er nog steeds niet heel goed in. Ik heb maar davitamon mama compleet gehaald. Dan krijg ik in ieder geval alle vitaminen enzo binnen die ik nodig heb. Daar zit ook ijzer in voor het energie niveau en allemaal andere dingen. Slikken jullie nu ook iets van vitamines?
Ik slik geen pillen meer, maar vind het helemaal geen slecht idee.. Ben nog steeds de hele dag met vlagen erg misselijk.. Zat net met m'n zoontje bij de kapper en ja hoor.. Word ik weer erg misselijk.. Ben t nu nog steeds. Als t over 2 weken nog steeds zo is ga k toch ff langs de huisarts voor tabletjes, want ik voel me er zo rot door! Kan heel weinig doen zonder misselijk te worden! In de keuken staan word me al te veel. Schoonmaak luchtjes word ik niet goed van. Alleen de buitenlucht doet me echt helemaal niets en sta dan ook vaak in de keuken met de deur wagenwijd open zodat ik af en toe naar lucht kan happen buiten.. Grr..
Hoi dames, Mijn libido is ook echt op het nul punt :0 ..wat er al eerder werd gezegd ik slaap liever hahaha...Tot frustratie van mijn vriend. wij gaan onze mutsy evo kinderwagen voor de tweede keer gebruiken. Die is nog helemaal netjes gelukkig. Daarnaast heb ik net de echo voor de combinatie test gehad. Kans op down is 1 op 691 en de andere 2 kans boven de 5000. Kindje zag er goed uit, volle blaas en ook in de maag zag ze vloeistof, dus dat werkt allemaal zei ze.
Marlo. Ja vooral warm eten staat me heel erg tegen... ik krijg het gewoon niet weg. Het stomme is dat de ongezonde dingen ik dan wel weer lekker vind, zoals patat. Maar ja dat kan ik niet elke dag eten haha. Ben tot nu toe 300 gram afgevallen dus ik mag dit weekend van mezelf wel weer patatjes haha. Verder eet ik veel fruit. Aardbeien vind ik heerlijk en zit nu aan een bakje met kersen Lievekind. Hier ook nog met vlagen erg misselijk maar gelukkig blijft het dan bij kokhalzen en hoef ik niet echt over te geven. Ik zou gewoon naar de huisarts gaan als ik jou was... dan krijg je waarschijnlijk zetpillen. Emasefene ofzo heet dat. Noukie. Blij te horen dat ik niet de enige ben. Mijn libido is ook 0,0 op het moment.. best sneu voor mijn vriend. Ik hoop dat dat straks weer wat terug komt samen met mijn eetlust en energie
Ik slik ook vitaminen - de zwanger multi van Kruidvat en op recept een ijzerpil. Uit mijn bloedonderzoek bleek dat mijn voorraad te laag was. Misschien is het toeval, maar sinds ik die slik voel ik me minder snel moe. Zou het een tekort zijn geweest, of is het gewoon een aankondiging van een tweede trimester? Ik eet gewoon alles, alleen grote porties gaan er even niet in. Ik ben dus ook niet afgevallen, en de hoeveelheid die ik aangekomen ben kan nog een normale schommeling zijn. Ik zou het prima vinden wat meer bij te komen, dan is dat in ieder geval een bevestiging van groei. Hoe ervaren jullie dat?
Zou best dankzij de ijzertabletten kunnen zijn hoor Mystiek! Ijzertekort is een narigheid.. Maar al zou het het 2e trimester zijn.. Als jij je maar goed voelt!! Ik kom liever niet al te veel aan, maar die trek in lekkernijen (patat en gebak, aiaiai) kan ik soms gewoon niet weerstaan.. Had ik maar meer zin in komkommers, fruit en water haha! Ben bij mn vorige zwangerschap echt teveel aangekomen en ben bang dat dat nu weer gebeurd.. En zie het er dan maar weer af te krijgen! Al een beetje met de bevalling bezig meiden? Is t je 1e of 2e? Of al de 3e? 4e? En hoe sta je erin? Mn vorige bevalling ging niet helemaal goed, duurde veel te lang, nu is dat geen ramp (achteraf). Waar ik vooral echt mee zit is dat toen de navelstreng van de placenta afscheurde waardoor ik direct naar de OK moest (wat was ik blij dat ik in t zh was!). Ik heb dat eerste moment samen met m'n 2 mannen zo gemist! Eventjes lag mn zoontje op m'n borst, maar moest toen gelijk weg en ruim 2 uur later kwam ik pas weer op kamer.. Waar onze ouders ook al buiten stonden te wachten.. Als ik er aan terug denk kan ik er gewoon om huilen! Ik had m'n zoontje 5 minuten gezien en toen ik hem weer zag ging hij van de een naar de ander. Op dat moment besefte ik dat niet zo, ik was nog helemaal dizzy van de narcose. Nu wil ik het eigenlijk heel anders doen.. Gewoon pas een paar uur na de bevalling dat zij langskomen, om nu extra van elkaar te genieten en bij te komen.
Lijkt me heel lastig om zo misselijk te zijn😝 Hopelijk gaat het snel over! Mijn libido komt weer een beetje terug, gelukkig maar haha Het word zo'n ding ook hè, erg lastig! Ik ben nog niet bezig met de bevalling. Heb ook 2 goede bevallingen gehad. Maar herken jou verhaal wel een beetje! Ik doe deze keer ook pas bezoek na een tijdje hoor, eerst even rustig genieten!
Lievekind dit wordt onze 2de En de vorige bevalling was er 1 op 42 weken en die duurde 72 uur. Idd baby geboren hup snel snel hechten snel snel zon warm washandje over mij heen want je hebt bezoek. De volgende ochtend naar huis en heel mijn huis zat vol mensen. Uit belgie steenwijk frankrijk alles. Neee dat wil ik nu echt niet ik wil echt rust deze x.
Heftig lieve kind!! En wat lijkt me dat vreselijk gelijk al die visite. Bij de eerste was de bevalling heel snel en heel heftig. In totaal duurde het 4 uren.. kwam in een weeën storm. Vond ik wel heel heftig. Maar uiteindelijk was het wel een goede bevalling. Nu zou ik het liever iets langzamer hebben en dan ook wat rustiger. Ik doe er liever wat langer over en dat het minder heftig is maar je hebt het niet voor het kiezen natuurlijk Bij mijn dochtertje 17 kilo aangekomen. Dit keer hoop ik wel iets minder maar de gezondheid van de kleine is natuurlijk het belangrijkst.
Ik ben vandaag overgedragen naar een perinatoloog ivm de ziekte van crohn. Meer hier die daar zitten? Maandag moet ik bellen voor een eerste afspraak. De uitslag van de combinatie test krijg ik nog wel gewoon van de verloskundige.
We hebben vanmorgen de termijn echo gehad. Alles is goed met de kleine. Hij bewoog en hartje klopt mooi. Maar we staan voor een raadsel. Ik ben vandaag officieel 10 weken en 5 weken. Dat staat 100% vast omdat we zeker weten wanneer ik de pregnyl en de eisprong heb gehad. Maar de verloskundige heeft wel 100 keer gemeten en volgens de echo ben ik al 11 weken en 3 dagen. Heel gek. Nu gaat ze volgende week overleggen en dan hoor ik meer.
Haha dat scheelt een paar dagen. Wel prettig😉 En wat fijn dat alles goed is! Kan het niet zo zijn dat je innesteling gewoon later was? Ik ben benieuwd wat het vervolg is!
Als de innesteling later was had ik juist minder ver moeten zijn Dus misschien was de innesteling eerder? Haha. Alles is in ieder geval goed dus dat is heel fijn
ja hier ook vrij veel bezoek direct gehad. scheelde nog dat de feestdagen er tussen door kwamen. dus toen hadden mensen geen tijd ^^ deze keer wil ik ook ff lekker rustig aan
Wat vreemd citroen! Het was geen cryo die al wat verder had kunnen zijn? Maar toch fijn dat het goed is.