Oh ja die cadeau dozen zijn leuk! Maar hoe komen jullie dan aan die afhaalberichten? Je kunt je daar zelf toch ook voor aanmelden?
Rustig hier Hoe is het met iedereen? Ik had gister een mindere dag. Hoofdpijn, en 2 keer overgegeven... bleh! Ik heb ondertussen de pretecho met geslachtsbepaling gepland, 27 juli
Hallo dames, tijdlang niet geschreven hier maar ik heb even gewacht totdat alle spannende weken voorbij waren. Heb eergisteren het hartje gehoord (en opgenomen) en ik voel me eigenlijk hartstikke goed. Babykamer komt volgende week dus genoeg te doen hier! Fijn om te lezen dat het met jullie allemaal goed gaat, sommigen hadden de uitslag van de combinatietest gehad las ik. Ik ga proberen het hier weer een beetje te volgen en jullie verhalen uit elkaar te houden. Fijn weekend!!
Leuk Honeybeeb! Ik ben net ook bij de verloskundige geweest, en het was even zoeken naar het hartje omdat die van mij er als een mokerslag overheen denderde. Maar na even proberen klonk hij toch heel duidelijk, ik zag snelheden staan van 154 en 157 bpm. Ohhhh, heerlijk! Geen reden om aan te nemen dat er iets mis is, maar het voelt toch zo fijn om iets meer zekerheid te hebben! Ik kreeg ook een heel lief koffertje mee met allerlei folders erin. Dat wordt straks weer spitten!
Gisteren hebben we weer een mooie echo gehad, en heel stiekem heeft de vk ook even gekeken of het geslacht al te zien was. Het is natuurlijk nog niet 100% zo vroeg, maar er is wel een sterk vermoeden De babykamer beginnen we nog even niet aan. We gaan eerst over drie weken op vakantie, en daarna gaan we ons wel verdiepen in welke spulletjes we gaan kopen. Al hebben we natuurlijk heel stiekem al wel rond gekeken
Fijn die mooie echo's en kloppende hartjes! ❤ Mystiek ik heb ook zo'n koffertje gekregen van de verloskundige. Van woezel en pip. Leuk allemaal tijdschriften en folders, en bij mij zat er ook een blikje alcohol vrij bier in, een badeendje, proefje van zalf, speentje. Heel leuk Wij moeten nu eerst beginnen aan het slaapkamertje waar mijn dochtertje nu komt. En daarna de babykamer... als het een meisje is hoeven we weinig te veranderen... anders wordt het verven
Hier ook net naar de vk geweest Nuchter glucose 5.0 Bloeddruk 110/65 Baarmoeder al 14 cm boven schaambeen. Hartslag direct te pakken meteen met het opzetten van de doppler. Super top dus weer Zo word het echt alleen maar echter he dames Nog een paar weekjes en we zitten alweer op de helft. Jeetje war gaat het snel
Wat heerlijk he om het hartje van ons kleintje te horen. Wij maken ook gretig gebruik van de Angelsound. Ik realiseerde me gisteren ook ineens dat het volgende maand al op de helft is! Dat gaat dan ineens best wel hard he jongens! Ik wil volgende week rustig aan de babykamer beginnen. Het is nu een studeerkamer met veel volle boekenkasten dus dat is nog best een hele klus! En nu ik me nog zo goed voel wil ik het er van nemen. Nog 6 dagen dan weet ik of we een dochter of een zoon krijgen 😊
Wat vervelend dat je niet lekker bent citroen verder gelukkig allemaal goede berichten. In het topic tm 31 december was het bij iemand toch nog mis gegaan las ik. Zo schrikken Bij ons duurde het woensdag heel lang voordat de verloskundige het hartje vond. Uiteindelijk gelukkig wel gelukt en netjes 150 slagen per minuut. Maar de baby ligt dus erg diep zei ze. Nog 8 dagen en dan geslachtsbepaling
Gelukkig allemaal goede berichten. Maar inderdaad het kan altijd nog mis gaan Hoe ver je ook bent. Maar daar moeten we zo min mogelijk over nadenken. Lekker genieten en klussen aan de kamertjes. Wij zijn vandaag begonnen met het sloop en breek werk, want we moeten het kamertje nog bouwen. .maar dat komt goed
Ik heb net ook een angelsound gekocht, maar kon het hartje niet vinden hoor. Maak me nu niet direct zorgen, omdat de verloskundige ook lang moest zoeken en de baby diep licht. Maar ik weet ook niet precies hoe laag ik moet zoeken..
Zo dat is nog een hele verbouwing! Maar de baby krijgt dus wel een speciaal voor hem/haar gebouwde kamer, hoe cool!
Thanks, vanochtend weet geprobeerd, maar ook nog niet gelukt. Maar zal wel komen, omdat de placenta voor ligt en de baby ver naar achteren. Eigenlijk wel gek dat je moet zoeken onder de plek waar je (mijn) buik begint.
Jaa het is heel gek. Ik heb boven bij maag gedeelte al echt een zwangere buik terwijl baby twee vingers onder de navel ligt.
Je kunt het met een volle blaas proberen?? Ben je slank of stevig? Als je stevig bent is het ook moeilijker. En je moet wel gel of babyolie gebruiken, lekker veel😉 Goed zoeken en rustig de tijd nemen. Ik heb hem wel altijd meteen, laatst ook 1x dat hij heel diep lag en ver weg te horen was😄