Ik ben 68 kilo en 1.70 meter, heb wel een buikje, maar niet extreem ofzo. . Ik wil het ook niet te vaak proberen of zou het echt geen kwaad kunnen?
Goed plat op je rug gaan liggen en rustig proberen. Misschien zit het wel al wat hoger. En misschien ligt de boel wat dieper waardoor je het ' nog niet' goed kan horen, maar toch zal je in de verte wel iets horen denk ik hoor. Heb je hem op het allerhardst staan?? Hij doet het wel goed toch? Je eigen hart en bloedvaten kun je ook horen haha
Ja hij doet het goed, ik vind inderdaad steeds mijn eigen hartslag haha. Eerst helemaal blij, totdat ik ging tellen en erachter kwam dat het wel erg langzaam ging.
Ben je weer opgeknapt citroen? Vervelend dat je zo moest spugen! Ik heb afgelopen week wereldkundig gemaakt dat we een kindje verwachten. Wauw wat een reacties!! Echt zo leuk😄 Ook wel fijn dat iedereen het nu weet. Hoe gaan jullie het geslacht bekend maken aan familie? Bij onze eerste wisten we het geslacht niet. Bij de tweede hebben we het telefonisch of mondeling gezegd. Nu lijkt mij zo'n taart wel erg leuk! Om de familie te verrassen. Ben benieuwd naar jullie ideeën hierover😄
@Marlo ik trek denk ik een wit of zwart shirt aan en dan vingerverf ik mijn zoontje zijn handjes roze of blauw en die druk ik op mijn buik. Als mijn vriend dan foto's maakt dan sturen we een leuke foto rond via WhatsApp of Facebook. Ow en had het hartje gevonden hoor na 10 seconden was ik hem wel weer kwijt en na even zoeken nog een paar keer een paar seconden gehoord. Nu al een eigenwijze baby dus
Marlo. Ja gelukkig niet meer overgegeven. Maar ik blijf wel met vlagen misselijk en moet dan kokhalzen. Ik hoop dat dat snel over is. Wij houden het geslacht voor onszelf. De familie komt er achter bij de geboorte hebben we bij ons dochtertje ook zo gedaan. Vraagje voor de dames met een angelsound. Vanavond wilde ik even het hartje horen. En ik moest best lang zoeken. Toen ik hem had kon ik er even van genieten en ploep hij was weer verdwenen. Dat heb ik wel vaker.. en als ie dan opeens weer verdwijnt kan ik het hartje ook met geen mogelijkheid meer vinden. Hebben jullie dit ook wel eens?
Voor familie hebben wij een Taart besteld en voor op Facebook gaan we zeker weer een leuke foto maken, wellicht ook met de handen in de verf
@citroen: ik heb dat nog niet gehad dat ik het hartje niet meer kon vinden. Lijkt me wel lastig en vervelend!!
Ik heb geen angelsound, maar bij de verloskundige was het hartje na even ook weer weg. De verloskundige zei dat het kindje gewoon actief aan het bewegen was en weer de andere kant op draaide. Dat moet dan bij jou ook kunnen, denk ik.
Ik wil als we het geslacht weten lekker simpel cupcakes bakken/kopen (net hoeveel tijd ik heb!) en die vullen met "de kleur" en dan de boven kant met botercreme versieren roze/blauw mix. Zoiets dacht ik.. Wij horen zaterdag wat het word, en maandag gaan we op vakantie met ouders en paar broers en zussen. Dus willen die dan meenemen..
Ik heb net via marktplaats een bijna nieuwe bugaboo donkey gereserveerd. Ik kon het niet laten haha. Nu mijn joolz nog even verkopen (oeps).
hallo meiden. Ik heb al een poos niet gepost, maar lees wel alle verhalen mee Wij hebben 25 juli een afspraak om het hartje te horen en 10 aug. een echo voor het geslacht. verder vandaag mn eerste zwangerschapskleding gekocht.
Ik heb net het hartje mogen horen, was maar heel kort, kleine was te druk aan het draaien aldoor. Bloeduitslag ook binnen, Rhesus negatief, zijn meer van jullie dat?
ik heb 15 aug de 20 weken echo. oooh wat duurt dat voor mn gevoel nog lang. wil nu weten wat 't word hahaaha. maar goed 't valt ook wel mee. nog 2 weken dan heb ik vakantie en als de vakantie afgelopen is al de echo. dus heb denk ik helemaal geen tijd voor een pretecho. maar 't voelt echt heel ver weg..
ja fijn he. vond 't ook echt een verademing ;p Modellicious nee geen ervaring mee. volgensmij is mn moeder dat. maar weet er verder niets van..
Ik draag soms positiekleding, pas mijn eigen kleren nog wel. Maar dit zit lekkerder. Jij hebt vandaag toch geslachtsbepaling modellicious? Hoe laat? (Ben niet nieuwsgierig hoor)