Ik heb nog geen afspraak voor de 20 weken echo. Maar gisteren bij de pret echo dacht het meisje een vleesboom van 5 cm te zien. Dat zit me dwars. Ik wil maandag m'n vk bellen voor een extra echo volgende week als het kan. Het kindje was gisteren ook totaal niet beweeglijk en lag dwars, we konden hem niet mooi zien. Dat allemaal blijft maar door m'n hoofd spoken
Ik snap je onzekerheid curibita! Inderdaad even de verloskundige bellen maandag voor een echo want anders blijft het maar door je goed spoken.. en stress is niet goed ik weet zeker dat je verloskundige je zal snappen.
Ik zou ook even bellen, maar ik neem aan dat ze wel aan de bel had getrokken als het gevaarlijk is toch? Ik heb vandaag meerdere keren een trillende 'tik' onderin mijn buik gevoeld, ik denk de baby Ik voelde mijn zoontje pas na 20 weken.. voelen jullie de baby al?
Je vk zal je zeker snappen curitiba. Kan me ook voorstellen dat je daar onzeker van word. Hier ook vandaag heel onzeker dus naar de vk geweest. Gezien onze voorgeschiedenis snapte ze het heel goed. Ff snel gekeken en mooi beweeglijk kindje gezien . Ik voel de kleine nog niet. Maar mijn placenta ligt aan de voorkant en de vk zei dat misschien pas rond de 20 wk wat zal voelen
Ohja ik heb nog een controle op 28 juli. en 20 weken echo op 15 aug. klinkt allemaal nog erg ver weg.
Is bij mij ook, ze zeiden hier alleen dat ik het waarschijnlijk nog later zou gaan voelen, we zullen zien
Hebben jullie na een lange drukke werkdag ook week es last van je buik? Tis bij mij soms best heftig. Zit ik rustiger aan moeten doen of is t niet erg?
Ik merk soms wel als ik drukke dag heb gehad. Denk idd dat teken is om dan ff minder hooi op je vork te nemen
Ik zit op kantoor en heb niet vaak last van mijn buik. Wel van mijn stuitje. Straks een week het bos in voor een vakantiespelweek. Eens zien hoe dat gaat.
Misschien inderdaad iets rustiger aan doen modellicious. ik had het gisteren, ik was met mijn zoontje naar monkey Town en hielp hem veel met klimmen (tillen). Ben dan ook zelf net weer een klein kind haha, maar vast een beetje te druk geweest. Over een uur weet ik het geslacht
Ik probeer nou al 300 keer die foto te plaatsen. Dan heb ik hem geupload en staat hij toch niet bij mijn bericht:s
je moet dan nog eens op dat dingetje klikken en dan kan je 'm er bij zetten. Oh wauw ik ben lekker duidelijk XD
Die link indrukken? Maar hoe keer je dan terug? Super raar in het potty shot topic lukte het gelijk, maar hier lukt het gewoon niet. Maar foto staat dus in het potty shot topic bij onderzoeken en echo's.