Wauw, mooi. Die van mij is nog niet zo prominent, maar wel aanwezig. Iedereen die me kent kan het nu zien. Ik ben een weekje een vakantiespel begeleiden en moet toch een tandje terug doen. De dagen zijn echt lang en aan het eind van de dag wordt het te veel. Gelukkig is er veel begrip voor en springt de rest wel even in. Vandaag gaan we zwemmen, en ik vind mijn lichaam er nu belachelijk uitzien in bikini. Even doorbijten dus.
Wauw gefeliciteerd sumer! Ik word enorm nieuwsgierig naar het geslacht van onze kleine als ik jullie berichten lees. Nog maar 2 weken wachten ☺
Zo wat een mooie buik zeg! Die mag gezien worden! Ik kom net bij de verloskundige vandaan, en ze gaf aan dat ze mijn buik zou schatten op 18 weken, dus best groot, maar dat komt waarschijnlijk door de vleesboom die ik heb en gezellig mee groeit... Verder alles goed! Beebje groeit goed en het hartje was zeer gezond en gelijkmatig
01 Januari (3) wondertje2015 - 34 jaar 1e kindje NNNmama - 35 jaar 1e kindje Babyhope - 31 jaar - 2e kindje 02 Januari (5) Curitiba - 39 jaar 1e kindje ollie85 - 31 jaar 1e kindje Tearmiss - 28 jaar 1e kindje Dromen77 - 39 jaar 2e kindje Lievekind - 24 jaar 2e kindje 03 Januari (4) me1989 - 26 jaar - 2e kindje Melindy - 30 jaar 3e kindje Lotje82 - 34 jaar 1e kindje Honeybeeb - 32 jaar 1e kindje 04 Januari (4) Debbi - 28 jaar 2e kindje Elphaba - 34 jaar 2e kindje Takkie83 - ?? jaar 1e kindje Ivypark - 28 jaar 1e kindje 05 Januari (4) Mommy88 - 27 jaar - 2e kindje Noukie1981 - 34 jaar - 2e kindje Modellicious - 29 jaar 1e kindje Danie1991 - 25 jaar - 2e kindje 06 Januari (2) sjudith - 36 jaar 4e kindje Raiisa - 26 jaar - 1e kindje 07 Januari (1) Maud82 - 33 jaar 3e kindje 08 Januari (1) SmMy - 28 jaar - 2e kindje 09 Januari (1) Nicky007 - ?? jaar 2e kindje 10 Januari (1) Love2Live - 33 jaar 2e kindje 11 Januari (3) Justanona - 32 jaar 2e kindje Mystiek - 31 jaar - 1e kindje Citroen - 25 jaar - 2e kindje 12 Januari (2) Miek22 - 28 jaar 3e kindje Sunny 2012 - 31 jaar 2e kindje 13 Januari (1) Nicky86 - ?? jaar 2e kindje 14 Januari (2) aniek5 - 31 jaar - 2e kindje Smurfin90 - 25 jaar - 1e kindje 15 Januari (3) hopefull89 - ? jaar - 3e kindje Marlo - 30 jaar - 3 kindje 28Sab28 - 27 jaar - 1e kindje 16 Januari (1) Jager779 - ? jaar - 2e kindje 17 januari (1) xxsasz 26jaar 1e kindje Totaal: 40 dames Afspraken: 19-7 babyhope gyn groeiecho 25-7 xxsasz Hartje luisteren 25-7 citroen verloskundige 25-7 elphaba1981 geslachtsbepaling 27-7 citroen geslachtsbepaling 1-8 Mystiek verloskundige 3-8 elphaba1981 afspraak vk 8-8 Modellicious afspraak vk 9-8 babyhope guo 20 weken echo 10-08 xxsasz geslachtsbepaling 16-8 Modellicious 20 weken echo 18-8 Love2Live - 20-weken echo 23-8 Mystiek 20 weken echo 24-8 citroen 20 weken echo
Fijn dat alles goed was curibita! Gaan ze ook iets met die vleesboom doen of is dat verder niet erg? Hier net maar eens de afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. 24 augustus. En volgende week om deze tijd hebben we de geslachtsbepaling... zo spannend!!
Hier ook klaar met MVM, heerlijk is dat! Heb afgelopen dagen ivm de duizeligheid al paar keer overgeslagen, vond zitten toch wat veiliger. Wat hebben jullie eigenlijk qua cadeau gekregen van ze? Hoor verschillende dingen
Maar kan je dan niet zitten met MvM? Ik zet het kannetje gewoon in de pot en kan zitten. daarna even afwassen en weer helemaal schoon. Ik had een badcape gehad, maar omdat ik iemand ken die ervoor werkt ook een tas, knuffeltje en het grote geboorteboek.
Ik heb het kannetje al zittend onder me vastgehouden. En wij hebben een dekentje gekregen, heel zacht.
Gefeliciteerd Sumer! Blij voor je! En Curitiba ook super fijn dat alles goed gaat! Ik heb me 16 weken in kunnen houden, maar sinds ik weet dat we een meisje verwachten ben ik toch redelijk losgeslagen met shoppen. Had ik eigenlijk niet verwacht, omdat het nummer twee is en ik er verder ook minder mee bezig ben. Gewoonweg, omdat ik het super druk heb met een eigenwijze dreumes zoon. Zijn jullie al veel aan het kopen? Ik ben nu wel een beetje bang dat ze over 4 weken gaan zeggen dat het toch een jongen is haha.
Hier morgen ook klaar met mvm Ik deed het ook zittend hoor met dat kannetje in de pot. Die bleef mooi staan... Na de tijd omspoelen en klaar. Wij kregen een hele zachte wikkeldoek. Bij mijn dochtertje ook gehad dus nu hebben we er twee 😊 Ik kan me tot nu toe aardig inhouden met kopen. Maar als we volgende week het geslacht weten zal dat wel veranderen haha
Ik kan me ook nog aardig inhouden qua shoppen. Maandag weten we het geslacht ben benieuwd of ik me dan nog in kan houden
Ik heb iets van 7 dingen qua kleding, vind ik nog erg mee vallen, maar manlief vind wel dat ik nu moet stoppen. Ik heb in allemaal verschillende maten iets, leek mij wel handig
Ik heb nog helemaal niets geshopt. Als wij straks verhuisd zijn zal het wel losbarsten. Wij zijn ook genoodzaakt een duo-wagen te kopen en onze Maxi-Cosi op Marktplaats te zetten. Erg jammer dat Maxi-Cosi geen duo-wagens heeft..
Ze gaan het in de gaten houden in het ziekenhuis. Weghalen kan niet, maar gewoon volgen hoe hard het groeit en waar het exact zit, dat meer voor de bevalling. Ook of het tegen de blaas aan gaat drukken etc. Dus het stomme ding gewoon goed in de gaten houden.
Hey meiden we hebben vanmorgen een geslachtsbepaling gedaan. En wij.krijgen een jongetje 💙 💙