Hallo Allemaal, Ik kon nog geen groepje vinden hiervan, dus bij deze.. Ik zelf ben eind aug uitgerekend. Ben mama van 2 kindjes en heb helaas met 11 weken pas geleden een missed abortion gehad. Nu opnieuw zwanger. Erg spannend allemaal.... Is er iemand die een lijstje kan maken??? x
Haaai! Ik ben denk ik 26 aug uitgerekend maar we hopen 29 (onze trouwdag ) Ik heb nog nooit zo'n lijst gemaakt maar anders ff eentje pikken ergens?
♡ 14 t/m 31 Augustus ♡ 14 augustus ♡ 15 augustus ♡ 16 augustus ♡ 17 augustus ♡ 18 augustus ♡ 19 augustus ♡ 20 augustus ♡ 21 augustus ♡ 22 augustus ♡ 23 augustus ♡ 24 augustus ♡ 25 augustus ♡ 26 augustus ♡ Nicole4Sure - ? jaar - ? kindje ♡ 27 augustus ♡ 28 augustus ♡ 29 augustus ♡ 30 augustus ♡ 31 augustus ♡ In ons hart ♡ ♡ Naam ♡ Afspraken ♡ December Januari 09 - Sher1986 - 1e echo (0) ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (0) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vervolgens vul je je (forum)naam in, leeftijd, hoeveelste kindje en het geslacht van het kindje (indien bekend). Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.
Hello ladies, Flink wat bekende namen hier! Leuk! Ik ben 36 jaar (op mijn verjaardag mijn eisprong gehad), heb reeds 4 kids en een stiefzoon. In de aanloop naar de tweelingzwangerschap een missed abortion gehad met 8 weken. Ben rond de geboortedag van mijn overleden moeder uitgerekend - 28 augustus. Onze Kids zijn vorig jaar op 28 augustus gedoopt - vooral met het oog op een spirituele verbinding tussen Kids onderling, en mijn kids met hun (plotseling) overleden oma. Dus niet vanuit religieuze overtuiging. Ben zelf niet gelovig (ook al doet mijn schare Kids anders vermoeden) maar als atheïst is het leven soms wat te arm, zo zonder rituelen op dat gebied. Ik heb t doorgaans heel erg druk met werk en Kids - mijn leestijd is beperkt dus bij voorbaat mijn excuses als ik onwetend overkom
♡ 14 t/m 31 Augustus ♡ 14 augustus ♡ 15 augustus ♡ 16 augustus ♡ 17 augustus ♡ 18 augustus ♡ 19 augustus ♡ 20 augustus ♡ 21 augustus ♡ 22 augustus ♡ 23 augustus ♡ 24 augustus ♡ 25 augustus ♡ 26 augustus ♡ Nicole4Sure - ? jaar - ? kindje ♡ 27 augustus ♡ 28 augustus ♡ Modigliani - 36 jaar - 5e kindje 29 augustus ♡ 30 augustus ♡ 31 augustus ♡ In ons hart ♡ ♡ Naam ♡ Afspraken ♡ December Januari 09 - Sher1986 - 1e echo (0) ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (0) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vervolgens vul je je (forum)naam in, leeftijd, hoeveelste kindje en het geslacht van het kindje (indien bekend). Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/641731-uitgerekend-16-31-augustus-2017-a.html Is al een gezellige groep ik zou zeggen kom erbij.
Hihi zit bij 16-31 juli 2017. Gezien ik 28 juli voor nu als uitgerekende datum heb. Maar ik had nog opzet van lijst, dus dacht deel hem hier . Gefeliciteerd meiden en ik hoop voor jullie allemaal mooie kindjes in augustus
Kom gezellig bij ons kletsen meiden. T is al gezellig druk. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/641731-uitgerekend-16-31-augustus-2017-a.html
Ten eerste iedereen die zwanger is gefeliciteerd! Ik wil me hier ook voorzichtig melden. Is echt nog 3 dagen voor nod maar net toch echt een licht positieve test. Kan het gewoon nog niet geloven. 2e kindje uitgerekende datum 29 augustus. 2 dagen voordat me zoontje 2 wordt. Hoe krijgen we het zo uitgekiend.
Hallo patries2310 de meeste dames zijn naar dit topic verhuisd. Je bent welkom daar. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/641731-uitgerekend-16-31-augustus-2017-a-54.html
Uitgerekend 16-31 augustus 2017 In deze groep wordt het meeste gepraat, deze groep is eigenlijk 'stil'