Die groeimetingen zitten er vaak echt wel naast.. Dus gewoon lekker aankijken wat er indd uitgetoverd wordt Ik ga maar gwn uit van weer een grote baby zoals Damon, 54 cm en 4075 gram.. dan valt het misschien alleen maar mee hihi
Ff weer inbreken!! Wat een verhalen zie in allemaal voorbijkomen Gelukkig gaat het bij iedereen goed! Ik hoop voor ienieminie dat je zaterdag gewoon haalt....misschien zelfs nog wel verder!!! In ieder geval heel veel sterkte! Voor de andere dames wordt het nu ook allemaal spannend....ik denk er nu ook veel aan: ik had verlof gehad en naar de bevalling uitgekeken. Toen ging het ineens mis. Gelukkig weer zwanger....maar zoals jullie in mn banner kunnen zien, ben ik helaas weer leeg Waar ik normaal nu weer 10 weken was geweest, lig ik weer ziek thuis. Ditmaal dan geen bbz, maar een ‘gewone’ mk wat uiteindelijk weer is uitgedraaid op een spoedcurettage Wordt er een beetje moedeloos van, maar goed....we denken maar zo: er zijn ergere dingen! Laat 2018 dan maar ons jaar worden! Uiteraard blijf ik nog lekker meelezen met jullie! Vindt t allemaal veels te leuk en spannend En weer uitbreken
O nee Katsje, wat jammer! Je klinkt nog wel heel positief, maar het zal vast weer een klap geweest zijn. Veel sterkte.
Ja, zeker een klap. Zeker ook omdat ik me eigenlijk heel goed voelde: had echt nergens last van. Wist op 2-11 dat ik zwanger was en op 10-11 ineens bloed bij afvegen....vanaf toen in een rollercoaster: 10-11 ‘s avonds een echo, weinif goed nieuws, 16-11 definitief geen goed echo. Ik koos voor Misoprostol (was de vorige ook gelukt), 23-11 controle helaas nog niet schoon en weer Misoprostol, 6-12 weer controle nog niet en een curttage inplannen. Was op 14-12 ingepland, helaas op 7-12 alweer in zkh wegens bloedverlies. Op moment van controle niet genoeg bloedverlies en dus naar huis. Die nacht was hel, ‘s ochtends ging wel maar in de middag weer veel bloedverlies en ineens hevige buikpijn. Om 21:30 toch maar zkh gebeld en moest zsm komen. Was om 22:00 in zkh, om 22:45 eindelijk onderzocht en om 23:00 werd ik met spoed opgenomen en om 01:00 lag ik in de OK.
En wat anders tussendoor: dochterlief is vandaag bij opa en oma waardoor ik veel winkels achter elkaar af gegaan ben. Gaat wat handiger zonder 2-jarige Maar bij de Babydump kreeg ik vervolgens een dusdanig harde buik dat ik die tegen een muurtje heb staan moeten wegpuffen Gelukkig bleef het bij die ene harde buik, maar ben de rest van de middag maar op de bank gaan liggen...
Ah sterkte Katsje! Wat een pech en wat een rot weken heb je achter de rug! Hopelijk wordt 2018 indd jullie jaar! Hahaha Evelyn! Lekker he zonder kind naar de winkels! Heb je nog veel last gehad van harde buiken?
Oh @Katsje wat een narigheid zeg. Vind het wel knap dat je het ons komt vertellen. Toevallig dacht ik van de week nog aan je, vind het echt verdrietig dat het ook deze keer niet goed is gegaan. Je klinkt inderdaad nog positief over de toekomst en wat moet je ook anders. Hoop echt van harte dat het jullie (snel) gegund is! Sterkte meis! Dat 2018 maar jouw jaar mag worden!
@Katsje jeetje wat verdrietig zeg!! Hopelijk is 3 keer scheepsrecht... Hier nog zo ziek als een hond. Gadver wat een combi hoogzwanger snot erkouden, ontstoken ogen en buikgriep, niet te doen. Plus een kleuter en een peuter, hebt u enig beeld hoe ik mij voel Oh jee een harde buik wegpuffen.. Ja zal het serieuze voorwerk bij sommige beginnen? Ik heb sinds een week dat ik soms denk van mm zit er nou wat bloed in mijn onderbroek? Heel lichtjes en geen heldere spatten maar ben toch benieuwd wat het kan zijn
Oh Bubbels, jij moet je inderdaad knap beroerd voelen! Arme arme jij.... Nogmaals veel beterschap! En ik heb wel t idee dat deze vent niet zo lang op zich laat wachten als mijn dochter, maar denk dat dit echt een gevalletje te-veel-gedaan was. Dat hoop ik maar, want ik ben nu dan wel aan t voorbereiden, we zijn nog niet klaar voor de komst van de baby. En voor hem zou ik t ook wel fijn vinden als ie tot minimaal 38 wk blijft zitten! Enneh, bloed in je onderbroek? Zou je de VK daar niet ff voor bellen? Mijn VK vond een beetje niet zorgwekkend, maar als t nog eens gebeurde moest ik zeker bellen...
Katsje, onee, wat verdrietig veel sterkte Cindy, maak je niet druk over het gewicht hoor. Bij mij zaten ze er ook twee keer naast. Was juist tegenovergesteld Nu wordt ons meisje ook rond de 4 kilo geschat als eindgewicht. Maar ach kan net zo goed lichter zijn denk ik dan maar Ze werd met 35 wk op 2,8 kg geschat.. Ah Bubbles zo naar voor je, ff rustig liggen is er natuurlijk niet bij met twee kleintjes Hopelijk voel je je snel weer beter ! Al een week wat bloed zou ik ook Wel ff navragen aan je vk/gyn. Evelyn, heerlijk winkelen zonder kind ! Maar balen van je harde buik Heb je nog leuke dingetjes gekocht ?
Vooral nuttige dingen: moltons en hoeslakens voor t ledikantje, een nieuw aankleedkussen, een luiertas (die had ik gewoon geen, haha). En nog 2 broekjes, een xxl hydrofieldoek (met vosjes!) en een te schattig dekentje met leeuwtjes voor onderweg.
Ah nou dat klinkt toch leuk hoor Ik ben zo blij met mijn luiertas kan niet wachten om hem te gaan gebruiken hihi.
Ik heb een hele saaie hoor, maar wilde vooral een lichtgewicht luiertas en deze was in de aanbieding voor maar 25 euro. En ben zelf wel handig met de naaimachine, dus pimp m zelf wel een beetje op
Men neme een goedkope luiertas, een avondje achter de naaimachine en tadaaaaa! Ik vind m, ondanks wat schoonheidsfoutjes, leuk geworden!
Oh wat knap ! Leuk geworden idd Lijkt me erg leuk om zo'n dingen zelf te kunnen! Vandaag 36 weken Tijd voor een nieuwe foto weer vandaag