Ik zou het best relaxt vinden om ingeleid te worden.. niet Door het medische maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent hahaha Kan ik zelf naar het zkh rijden, zoontje op tijd weg brengen etc.. nu is het maar afwachten hoe wat en waar.. Vooral omdat mn vriend in januari start met een nieuwe baan en daarvoor de eerst maand nog naar Alkmaar moet.. 2u met het ov.. drama!
Gelukkig begint het meestal s nachts @kimberly1989 Hopelijk voor jullie ook... Hier hoop ik ook iets over tijd te gaan; even over die feestdagen heen...
Ja dat had ik dus met de 2e! Oudste die avond er voor al weg gebracht, s ochtends fris gewassen en geschoren (Haha ja daar had ik de tijd nu nog voor) naar het ziekenhuis en daar aangekomen... braken de vliezen Ideaal
Ik vind het ook niet erg om een beetje over tijd te lopen, maar ik zou juist wel graag hebben dat het gewoon gebeurt. Ik word graag verrast! Ik wil niet zelf de keuze moeten maken wanneer de kleine er klaar voor is. Bovendien ben ik gewoon bang dat als ik weer ingeleid moet worden, het weer geen natuurlijke bevalling wordt. Dat ik weer eindig met een keizersnede. En zelfs dat is niet het einde van de wereld, maar ik zie enorm op tegen die lange herstelperiode. Ik weet gewoon niet hoe ik dat moet doen met een peuter van 2 jaar die ik minimaal 6 weken niet kan optillen...... Bovendien zou ik me veel meer gesterkt voelen in het kunnen van mijn lijf als het allemaal zelf op gang komt. Dat het de vorige keer allemaal niet lukte, heeft mijn zelfvertrouwen op dat gebied wel een dreun verkocht. Ik ben me echt aan het focussen op het me voorstellen van mijn ideale bevalling. Mijn lijf kan dit en het gaat lukken. Ontspannen ontspannen ontspannen en baren maar
Ja kan me voorstellen met jouw vorige ervaring dat het wel een domper is als het weer ongeveer zo gaat.. zal voor je duimen! Vorige bevalling begin 21u.. op zich ook oké
Hebben jullie trouwens al meegemaakt dat mensen je sterkte aan t wensen zijn met de bevalling? "Succes" snap ik wel, maar "sterkte" klinkt ook zo lekker positief Ik kom er op omdat van de week zowel een kennis als een postbode me sterkte wenste met de bevalling en ik dat heel gek vond
Hahaha ja dat hoor ik indd wel vaker ja! Had ik bij damon ook en toen zei ik.. sterkte?! Nee joh,wens me veel plezier want het is de eerste ontmoeting met mn kleine man! En dat snapten anderen wel, maar vonden het toch ook maar gek hahaha
Haha ja ik hoor het ook vaak. Succes zou passender zijn alhoewel... een beetje sterkte kan ik ook best gebruiken Mijn lijf is dol op weeenstormen zo heb ik geleerd vannde afgelopen keren dan is succes hebben alleen niet genoeg waha
Haha herkenbaar idd.. Veel mensen wensen me sterkte. En ik maar zeggen dat ik er zin in heb.. Ik wil die kleine zo graag zien.
Toen ik met verlof ging, was er een collega die zei, "veel plezier, veel succes en dan weer veel plezier" . Die vond ik wel leuk Ik hoop zelf dat ik ook wat over tijd ga. Mits de kleine het goed blijft doen natuurlijk, dan kan ze nog lekker groeien in mn buik. Plus dat ik het voor haar fijn zou vinden als ze niet met de feestdagen jarig is straks
Ahh heb vandaag mn babyshower high tea gehad.. echt super leuk! Veel gelachen en leuke cadeautjes gehad.. Wilde zelf geen babyshower met spelletjes enzo, dus gelukkig hebben we dat ook niet gedaan hihihi
Oh wat fijn Kimberly dat ze naar je wensen hebben geluisterd! Hebben wij trouwens ook gedaan voor een vriendin, babyshower waarbij we allemaal hapjes hadden gemaakt a la high tea. Was erg geslaagd
Ben blij dat ik me niet meer bezig hoef te houden met de bevalling. Heel veel sterkte daarmee dames. Denk aan jullie. Ik ben in het ziekenhuis bevallen nog net haha. Ging zo snel. Mijn man deed het ook super als mijn coach en veilige haven!! Nu lekker genieten van haar.
Kimberley , ja het Fijne aan inleiden is dat je wat dingen kan plannen. Minder fijn is dat je vaak een weeenstorm krijgt. Ik wist beide keren tot Het moment zelf niet dat ik ingeleid ging worden dus ook niks kunnen plannen Haha. Maar was wel schoon gelukkig hihi want ik ging toch al naar de dokter. Haha sterkte met de bevalling klinkt idd negatief. Hier hebben ze een standaard uitdrukking Die zoveel betekent als: dat het maar snel voorbij mag zijn (of:beterschap) Sterkte had ik nog nooit gehoord, succes vind ik ook toepasselijker. Wat leuk je babyshower Kimberley!! En dat het was geregeld hoe jij graag wilde! Hier een druk weekend gehad. Neef van mn man ging trouwen. Zaterdagavond het hennafeest en zondagavond de bruiloft. Maar omdat wij familie zijn verwachtten ze ons al in de namiddag in het ouderlijk huis om gezamelijk te zitten en eten. Was gezellig Maar wel vermoeiend. Zondag tussendoor ook nog ff met de kinderen naar een theather-voorstelling geweest die meeeeega druk was geen aanrader als je hoogzwanger bent. Waarschijnlijk was ook nog de airco kapot dus het was kei heet in de zaal. Niet uit Te houden. Gelukkig duurde het maar drie kwartier en vonden de kinderen het erg leuk. Vannacht ineens pijnlijke weeen gehad die wel een uurlang om de vijf minuten kwamen. En pijn in m'n onderrug. Ik was even 'bang' dat de bevalling begonnen was Maar daarna zakte het af. Voel me er psychologisch nog Niet klaar voor en bedacht me wat 'er nog allemaal' gedaan zou moeten worden in huis stel de baby zou komen en dat M'n schoonmoeder dat dan allemaal moest gaan doen haha. Maar goed paniek voor niks Woepie, heerlijk hoor Geniet van je kleine meid
Hahahaha kun je wel gelijk je to do lijstje uitbreiden met alles wat nog Door je hoofd schoot whahaha Maar klinkt indd als een druk weekend. Zou ik niet eens zin meer in hebben denk ik hahaha