Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 Uitgerekend: 3 januari Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 4 januari Saar88 - 28 jaar -1e kindje (meisje) 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) (meisje) 7 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) 10 januari Kimberly1989 - 28 jaar - 2e kindje (meisje) Esila - 35 jaar - 3e kindje (meisje) 11 januari EvelyndeB - 31 jaar - 2e kindje (jongen) 12 januari Jk84 - 33 jaar - 1e kindje (meisje) Hoffje88 (jongen) 15 januari Cindy2015 - 34 jaar - 2e kindje (jongen) Afsprakenlijstje: 20 december - Kimberly controle vk 21 december- Bubbels suikertest 22 december - Bubbels uitslag 28 december - Bubbels controle vk zkh 28 december- EvelyndeB controle gyn 28 december - Cindy groeiecho controle gyn 29 december - Esila controle gyn Geboren: 15 december Woepie - 2e kindje ♡ Vajèn ♡ 2800 gram • 46 centimeter 19 december Ieniemienie - 1e kindje ♡ jongetje ♡ ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3
Mijn nieuwe afspraak is de 27e weer voor op de lijst hihi En daarna weer de 3e.. en de 10e.. mocht het zover komen
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 Uitgerekend: 3 januari Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 4 januari Saar88 - 28 jaar -1e kindje (meisje) 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) (meisje) 7 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) 10 januari Kimberly1989 - 28 jaar - 2e kindje (meisje) Esila - 35 jaar - 3e kindje (meisje) 11 januari EvelyndeB - 31 jaar - 2e kindje (jongen) 12 januari Jk84 - 33 jaar - 1e kindje (meisje) Hoffje88 (jongen) 15 januari Cindy2015 - 34 jaar - 2e kindje (jongen) Afsprakenlijstje: 27 december - Kimberly controle vk 28 december - Bubbels controle vk zkh 28 december- EvelyndeB controle gyn 28 december - Cindy groeiecho controle gyn 29 december - Esila controle gyn 3 januari - Kimberly controle vk 10 januari - Kimberly controle vk Geboren: 15 december Woepie - 2e kindje ♡ Vajèn ♡ 2800 gram • 46 centimeter 19 december Ieniemienie - 1e kindje ♡ jongetje ♡ ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3
Woow, jouw buik is wel echt aan t zakken Saar! En jouw buik is goed gegroeid ook weer Kimberly! Heel veel activiteit van babylief vandaag! Maar weinig harde buiken gelukkig!
Ah fijn Evelyn! Hier wel veel harde buiken.. word er een beetje gek van! Heb mn vluchtkoffer vandaag (lees: 5 min geleden) maar eens ingepakt Wel zo handig he! Heb voor de baby een boxpakje en een setje met broek en shirtje, 2 rompers, 3 paar sokjes en mutsjes.. omslagdoek en zo'n warm pak om mee naar huis te nemen.. Voor mezelf schone kleren om in naar huis te gaan, een nachtjapon voor het geval we moeten blijven, toiletspulletjes.. sokken en ondergoed off course.. Vergeet ik iets?
Iets te eten! Ik heb mueslyrepen en een pakje dextro energy. Heb ook een mp3-speler met rustgevende muziek, voor als ik iedereen zat ben en in m'n eigen bubbel wil. Lang nachthemd heb ik sowieso bij me, en super comfy bh-topje, geen zin in normale kleding tijdens t bevallen.
Ja, dextro heb ik indd beneden, evenals een pak sultana en rijstewafels met yoghurt.. bevallen heb ik het idee van dat moment supreme gewoon alles weer uit gaat.. bij damon ook helemaal naakt, maar was mede omdat ik uit bad kwam.. vind het lastig.. Heb gelezen dat je best een vestje kunt aan doen, geen gedoe met shirt oncharmant omhoog.. rits open en huid op huid.. is ook wel iets van te zeggen
Over rommelen gesproken mijn buik was er gisteren maar druk mee. Heb echt bij t minste of geringste harde buik gehad. Gister nacht volgde ze elkaar ook op. Deze nacht weer rustig.. Wordt nu spannend wie t kerstkind gaat baren haha! Begin wel benieuwd te worden naar de afspraak van donderdag. Zal het mijn laatste afspraak zijn?
Zo he keek net in de spiegel en mijn buik die eerst echt een tafeltje was heeft overduidelijk de weg naar beneden ingezet!! Dat waren de harde buiken van gisteren dus aan het doen
Whoeiii, spannend Bubbels! Hier ook veel harde buiken vannacht, kon er gewoon niet van slapen! Heel irritant! Nu alles weer kalm Overigens heb ik geen idee van hoe het gaat op t moment Supreme (qua kleding enzo). Toen ik vorige keer uiteindelijk naar de OK ging voor de KS kreeg ik een buidelband om, zodat de baby inderdaad na geboorte direct bij mij op de borst in de band kon zonder het risico dat ik haar liet vallen met m'n slappe verdoving-armpjes
Hier slechte nacht gehad. Heb ineens vreselijke jeuk, met name mn handen. Hoofdpijn, misselijk, weer mn eten eruit gegooid. Om 4u, dus mn maag laat kennelijk nog steeds amper eten door. Tegen mn principes in om 7u toch maar paracetamol genomen en uurtje kunnen slapen. Maar heb dus werkelijk overal last van, behalve mn buik..
Ahh das wel fijn dat je dat had vorige keer na de ks Evelyn! Heerlijk <3 Bubbels, ja Tis zomaar mogelijk dat het je laatste afspraak is.. spannend hoor Kerstkind zit er hier niet in hoor! Dus hier ook nog geen spanning hihi Cindy, heb je niet een griepje te pakken? Heerst als een gek nu
Oh cindy klinkt als een griepje. Jeuk kan trouwens ook bij suiker horen Maar een lijf kan ook ter voorbereiding op de bevalling in de war zijn. Kan van alles zijn Dus!
Ja je hebt met jeuk ook wel die huidaandoening dat je lijf overal van die rode bultjes krijgt.. had een collega van me erg last van. Was heel rot! Dus wel even in de gaten houden (al kan je er niet veel aan doen dan verzachtende crème etc)
Net bij de VK geweest. Bloeddruk was goed. Hartslag baby ook. Wel doorgestuurd naar zkhs ivm check jeuk, minder beweging voelen en algehele malaise. Ik zie idd ook dat jeuk bij suiker kan horen, maar testen op suiker is deze week sowieso niet reëel aangezien ik heel vorige week khd-arm heb gegeten en deze week amper heb gegeten/iets binnen heb gehouden.
Ben je nu in zkh? Succes duim dat het 'gewoon' griepje is. Al zit je daar ook niet op te wachten. Mijn kleine was ook veel rustiger toen ik ziek was!
Ctg en echo waren goed. Zowel de VK als de arts-assistent van vandaag vonden mn buik er normaal/gemiddeld uitzien. Uitslag voor de cholestase is er pas morgen, dus word ik morgen over gebeld. Omdat de jeuk mn hele lijf over lijkt te gaan en niet onder mn voetzolen zit (maar wel handpalmen) is dat toch niet helemaal typisch voor cholestase. Gezien mn waardes bij de dagcurve (niet boven de 5,4) denken ze ook niet aan suiker. En ze snappen ook dat normaal eten er even niet inzit, gezien hoe mn lijf daar nu op reageert.