Alleen dat het op het oog/de hand gemiddeld lijkt. Echo met meting kon ze helaas niet maken en er was in t weekend ook niemand die dat kon.
Ohh nou dat is toch ook wel weer een geruststelling dan? Hoe meer mensen zeggen dat het gemiddeld is..
Jup, hoe blijer ik ben dat ik nog een echo heb gevraagd. De VK van vanochtend was ook nog heel enthousiast over een thuisbevalling..
Shit, de enveloppen voor de babykaartjes zijn kwijt bij de post. Of nouja, DHL zegt ze bezorgd te hebben, maar wij hebben ze niet. En het zou op een tijdstip zijn dat wij thuis waren, dus ook niet logisch dat het ergens bij een buur zou liggen....... Zucht.
Oh shit, kunnen ze niet bij de bezorger informeren hoe en wat? Cindy Oh super zijn als je wel geowon thuis kan bevallen als je dat wilt! Hoe gaat t met de jeuk?
Ahh shit is dat Evelyn! Hoop dat je ze nog krijgt op 1 of andere manier! Gaan jullie veel kaarten versturen? Denk dat ik hier op Max 25 kaarten kom.. alleen de belangrijkste mensen en mensen waarmee we echt contact hebben.. Envelopjes zijn ook beschreven en postzegels erop.. heb gewoon normale gedaan want geboorte zegels zijn er meteen 50..
Ik heb er circa 45 voor kraamborrel en 30 gewone kaartjes. Daarvan is ook geloof ik voor t album en om bij supermarkten pakketen op te halen Ik wacht nog met postzegels als ik voor de 6e kan verzenden doe ik er kerstzegel op waha
Evelyn, dan toch maar even contact zoeken met DHL denk ik inderdaad? Wij doen niet aan kaartjes verder. De jeuk is er helaas nog, nog steeds afwisselend over heel mn lijf. Kou helpt, maar zodra ik wat warmer ben is het er weer volop. En om nou buiten te gaan slapen is ook zo wat .
Wij hebben rond de 100 kaarten. Maar kerstzegels zijn (dit jaar?) volens mij niet heel veel voordeliger dan gewone zegels. Paar cent maar. Oh..., ik ben echt verliefd op ons kaartje!!
Ben voor de tweede keer vandaag onderweg naar het ziekenhuis, nu met 4-5 cm ontsluiting na inmiddels 2,5 uur milde weeën, wel om de 3-5 minuten van een minuut ongeveer.
Oh net voor de 37 weken dus alsnog ziekenhuis! Gaat onze laatste dame nu een derde positie innemen haha 4 5 cm is al super veel met milde weeen wow!! Was t toch je lijf misschien die zich voorbereidde op wat komen gaat. Zet m op!!!!
Haha wij sturen er ook rond de 80. 45 daarvan komen ineens op een kraamborrel, de andere kaarten zijn voor familie en goede vrienden die gewoon op kraamvisite komen