Kerst niet hoeven vieren, lijkt mij heerlijk Ik heb namelijk niks met kerst. Was gisteren bij mn moeder en er was wat familie van mijn kant op de koffie, doen ze elk jaar, omdat mn vader jarig was en nu om er te zijn voor mn moeder. Kreeg ik ook naar mn hoofd geslingerd, niet direct maar indirect, dat de jeugd geen kerstkaarten meer stuurt. Dat was op zich prima, maar een appje kon er toch wel vanaf?!? Ik heb toen ook gezegd, waarom moet ik jou appen als ik niks met kerst heb.. Oud en nieuw vind ik weer een ander verhaal, dan bel of app ik wel vrijwel iedereen die mij dierbaar is. Bed staat hier al een jaar op 'kratjes' haha, heerlijk zo hoog, heb wel een trapje nodig, maar dat deert mij niet. Pff zat gisterenavond op de bank, voelde ineens mn keel opzetten.. Meestal het begin van een verkoudheidje bij mij.. Denk mooi niet! Hup paracetamols erin, misschien dat het ook nog iets helpt tegen de krampen. Maar die zijn nu helaas uitgewerkt, dus werd er wakker van, maar even weer een kruikje gemaakt.
Ahja die jeugd van tegenwoordig Paniek Je kan toch op z'n minst appen ?! Haha Ohjee Hopelijk wordt je niet ziek Hier is de nesteldrang begonnen geloof ik, heb de badkamer al 'liggen' boenen. Is nog nooit zo schoon geweest, bling bling Nu de andere nog
Haha ja schandalig die jeugd Oh wil je mijn badkamer ook doen?!? Dat is het enige wat bij mij nog niet kennis heeft gemaakt met mijn nesteldrang. De rest van het huis wel, maar nu nog de badkamer scrobben, gaat m niet meer worden.
Weer geen meldingen en mis ik zo 2 nieuwe dames!! Spannend saskia strippen ik wordt waarschij lijk in de 1e week ingeleid maar wil ook dan pas strippoging ondernemen. Ik draai mezelf uit bed en laat me dan ter aarde storten ongeveer. Heel charmant. Hier alles rustig dus nog geen teken van t kerstkind. Wie biedt?
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 Uitgerekend: 1 januari Saskia1984 - 33 jaar - 2e kindje (meisje) 3 januari Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 4 januari Saar88 - 28 jaar -1e kindje (meisje) 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) (meisje) 7 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) 8 januari L2BM - ?? jaar- 4e kindje (verrassing) 10 januari Kimberly1989 - 28 jaar - 2e kindje (meisje) Esila - 35 jaar - 3e kindje (meisje) 11 januari EvelyndeB - 31 jaar - 2e kindje (jongen) 12 januari Jk84 - 33 jaar - 1e kindje (meisje) Hoffje88 (jongen) Afsprakenlijstje: 27 december - Kimberly controle vk 27 december - Saskia1984 controle en strippoging 28 december - Bubbels controle vk zkh 28 december- EvelyndeB controle gyn 28 december - Cindy groeiecho controle gyn 29 december - Esila controle gyn 3 januari - Kimberly controle vk 10 januari - Kimberly controle vk Geboren: 15 december Woepie - 2e kindje ♡ Vajèn ♡ 2800 gram • 46 centimeter 19 december Ieniemienie - 1e kindje ♡ jongen ♡ 24 december Cindy2015 - 2e kindje ♡ jongen ♡ 3220 gram ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3
Bubbels, ik denk dat mijn groeiecho van donderdag niet meer door gaat . Ik ben overigens na de bevalling zowel door de verpleegkundige als de arts-assistent (zij waren bij de bevalling met zn tweeën) apart bedankt voor de mooie bevalling op de baarkruk, dat maakten ze eigenlijk nooit mee . De arts-assistent was ook nog wel heel jong. Na mijn vorige bevalling gaf de VK toe overigens toe dat ze al 20 jaar geen bevalling op de baarkruk had gedaan. Kennelijk wordt het ding niet zo vaak gebruikt .
Goeiemorgen dames, vrolijk kerstfeest! Ik lig alweer aan t CTG apparaat, en tot dusver ziet het er goed uit. Geen dipjes of gekke dingen. Volgens mij slaapt ze zelfs, alles is zo regelmatig hopelijk mag ik na het eerste half uit weer gaan, dan ben ik nog op tijd voor de kerstbrunch Wij sturen ook geen kerstkaarten dit jaar. Heb me al scheel betaald aan de geboortekaartjes, dus dat vonden we wel genoeg. Ik app wel iedereen om te bedanken voor de kaarten die we zelf krijgen
Zo lekker actief esila! Cindy, ik moest bij damon ook op de baarkruk om de zwaartekracht zn werk te laten doen maar wat een ellende vond ik het whahaha.. nja die hele bevalling was een drama, maar goed hahaha Hier ook al een vrij hoog bed dus kan er indd ook zo op ploffen en uitrollen hihi Wij doen deze kerst niet zo veel eigenlijk. . Vind het wel altijd even gezellig maar niet een hele lange dag.. vandaag gaan we dan ook even op bezoek bij mijn opa van 91 en dan verder thuis avondeten met zn 3en. En morgen gaan we uit eten, ook met zn 3en.. we zouden eigenlijk met mn ouders bij mn opa gaan eten, maar mn zus had plots mn opa uitgenodigd, dus dat feestje ging niet meer Door hahaha Jammer, maar vind het toch ook wel fijn om gewoon lekker op mezelf te zijn en te kunnen neerploffen wanneer ik dat wil en waar ik dat wil hahaha Maar voor de rest, geniet er allemaal van deze dagen
Goedemorgen dames, Geniet van de kerst (als je er van houdt ) met iedereen die je lief is ! Hier net relaxed ontbeten met het gezin. Wij doen deze kerst ook heerlijk rustig aan, idd lekker neer kunnen ploffen wanneer je wil @Bubbels84, ik ben 30 jaar en m'n volgende controle is 28 dec bij de vk. Ik moet iig in t zkh bevallen ivm keizersnede bij de 2e dochter ivm placenta previa toen. Gelukkig zijn er nieuwe regels bij m'n vk en mag ik tot t eind bij hun onder controle blijven Fijne dagen dames en hopelijk wachten we met bevallen tot na de kerst
Nou, wat een drukte hier zo tegen het einde! Leuk en spannend! Ben steeds benieuwd of er nieuwe berichten zijn! Ik heb een beetje een onrustige nacht gehad. Was eerst rustig in bad geweest waar ik heerlijk contact heb liggen maken met baby en buik, was echt fijn. En wat deed die DRAAK toen in mn totaal ontspannen buik? Hij draaide zich om!! Hij heeft heel de nacht in onvolledige stuit gelegen (dus overdwars) en veel liggen schoppen. Aaargh! Vanmorgen manlief voor dochter laten zorgen en in bed gaan liggen met muziek en weer ontspanningsoefeningen gedaan. Hij is gedraaid tot weer een lengterichting, maar of hij nou in hoofd- of stuitligging ligt, durf ik niet te zeggen. Wat een gedoe zeg........ Is t ook nog eens Kerst. Maarja, weet sowieso niet of ik een uitwendige versie zou willen, als Beeb en ik het zoals vannacht/vanmorgen ook zelf kunnen... Zou alleen eigenlijk wel graag willen weten welke kant ie nou op ligt (ik ben bang stuit...). Nouja, ik denk dat we de afspraak van donderdag maar gewoon afwachten.
@L2BM wat fijn dat je tot t eind bij de VK kan blijven! Ik moet vanwege een eerdere KS dus wel onder begeleiding van de Gyn en daar vind ik niks aan. Zeker omdat er niks is dat indiceert dat ik weer een KS zou moeten krijgen (behalve dat die gekke baby steeds omdraait in mn buik dan, maar vooruit).
@EvelyndeB, ik ben er idd ook eg blij mee dat het deze x kan. Vorige keer de laatste 6 weken onder controle bij gyn. Vind dat dan zo jammer omdat je daar geen band mee hebt/krijgt. Zo minder persoonlijk. En idd hier ook geen andere reden voor weer een ks. Hopelijk draait je baby weer in normale ligging... een versie mag niet toch na een ks?! (Hier iig echt niet, zo blij dat deze beeb nu ook eindelijk goed ligt)
Vind het jammer te lezen dat jullie mindere ervaringen hebben met gyneacologen. Ik loop al vanaf het begin in het ziekenhuis, bij dezelfde gyneacoloog en daar heb ik echt wel een band mee. Hij had ook graag gewild dat ik dit weekend spontaan zou bevallen, want dan wist ie zeker dat hij m kon begeleiden. Helaas of gelukkig.. Net hoe je het bekijkt, qua datum, wilde de kleine nog niet komen.
@PAnniek ik zie elke keer een andere gyn, dus zo bouw je totaal geen band op. En geen versie na een KS? Waarom niet? Edit: ben even gaan googlen en snap het idee van kans op scheuren van het litteken bij een vrij "verse" KS. Maar na ruim 2 jaar...? Nouja, hopelijk draait meneer gewoon zelf terug. Hij lijkt wel door te hebben dat-ie niet helemaal goed ligt, het is weer erg druk in mn buik.
Hier alles rustig Ik heb dit keer combi zkh vk gehad. Gyn is vaak dezelfde geweest en ik vind haar een fijn mens. Ik was ook huiverig voor t onpersoonlijke maar de echoscopiste en assistentes ken ik inmiddels ook en iedereen even meegaand
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 Uitgerekend: 1 januari Saskia1984 - 33 jaar - 2e kindje (meisje) 3 januari Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 4 januari Saar88 - 28 jaar -1e kindje (meisje) 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) (meisje) 7 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) 8 januari L2BM - 30 jaar- 4e kindje (verrassing) 10 januari Kimberly1989 - 28 jaar - 2e kindje (meisje) Esila - 35 jaar - 3e kindje (meisje) 11 januari EvelyndeB - 31 jaar - 2e kindje (jongen) 12 januari Jk84 - 33 jaar - 1e kindje (meisje) Hoffje88 (jongen) Afsprakenlijstje: 27 december - Kimberly controle vk 27 december - Saskia1984 controle en strippoging 28 december - Bubbels controle vk zkh 28 december- EvelyndeB controle gyn 28 december - Cindy groeiecho controle gyn 28 december - L2BM controle gyn 29 december - Esila controle gyn 3 januari - Kimberly controle vk 10 januari - Kimberly controle vk Geboren: 15 december Woepie - 2e kindje ♡ Vajèn ♡ 2800 gram • 46 centimeter 19 december Ieniemienie - 1e kindje ♡ jongen ♡ 24 december Cindy2015 - 2e kindje ♡ jongen ♡ 3220 gram ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3
Ik heb hier een beetje hetzelfde als @EvelyndeB, elke x een andere gyn, persoonlijk vind ik dat wel jammer. Fijn dat bij jullie, @Bubbels84 en @PAnniek wel meer persoonlijk contact is!! Uiteindelijk maakt het me niet uit wie er bij de bevalling is, als de baby maar komt maar als mensen weten wie je bent en je een beetje kennen vind ik dat wel wat prettiger En wat betreft de versie; hier iets meer dan 4 jaar geleden de ks, maar toch doen ze t niet helaas.
Fijn dat alles rustig is Bubbels. Echt een kerstkindje is toch niet ideaal denk ik. Liever een paar dagen na alle feestgedruis. Hm, dat voorspelt dan niet zo heel veel goeds voor mij he, wbt die KS en versie. Maargoed, dan maar extra concentreren op weer wat goeie ontspanningsoefeningen en wie weet kan ik m overhalen om zelf weer te draaien. En ik heb ook wel vertrouwen in de kraamafdeling van het ziekenhuis hoor, ben daar vorige keer super fijn geholpen. Het is meer de sfeer van de afdeling gynaecologie waar ik soms een beetje kriegel van word. Maar donderdag hebben we oppas geregeld voor onze dochter zodat manlief en ik met zn tweetjes kunnen en ik maak een lijst van alles wat ik wil vragen en geef meteen aan dat de vorige controle uitermate crappy was en dat ik nu graag een goede communicatie wil. (en manlief moet mee voor het geval we weer kei lang moeten wachten en mijn hormonen de pan uit flippen en ik alleen maar huilend weg wil rennen) (ps. Ik weet wel van wie mijn dochter haar driftbuien heeft )
Hier ook rustige kerstdagen. Gisteren met familie bij zus gegeten en vandaag zijn we gewoon thuis met zn drietjes. Vanmorgen even stukje gewandeld naar de speeltuin en de schaatsbaan, net even gepoetst (kan het echt niet laten) en vanavond gourmet samen. Morgen gaan we bij mijn moeder eten en opa en oma komen ook. Mijn moeder woont bij ons in de straat. Heerlijk, zo'n relaxte kerst. Ik ben echt van kerst maar dit jaar geen kerstfeeling. Ik wil gewoon bevallen en mijn huis opruimen en nog schoner maken