1 t/m 15 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door TSCM, 2 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Zo leuk gourmetten ! Ik heb dat echt al jaaaaren Niet meer gedaan. İs ook onbekend hier in Turkije.
    Ik hou van lang tafelen :rolleyes:

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik vind gourmetten ook super leuk. Zoontje begint het nu ook heel interessant te vinden dus dan vind ik het helemaal leuk. Wij doen het hier toch wel een paar keer per jaar en met kerst of oud op nieuw zeker wel een keer. Ik vind het heel gezellig al die pannetjes en allemaal lang aan tafel. En ik vind het ook super makkelijk :D dat is nu vooral heel fijn haha!
    We hadden zoontje gistermiddag laat in bed gelegd en om 17.45 wakker gemaakt. Zo kon hij lekker opblijven en hebben we Frozen gekeken. Heerlijk relaxed avondje zo. En voordeel... dan slaapt hij s ochtends uit :D

EvelyndeB en Esila vinden dit leuk.
  3. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Fijn dat je enveloppen er zijn Evelyn!!Dat wordt schrijven ;)

Ben vannacht wakker geweest van 3 tot 6.. Toen op de bank in Slaap gevallen en weer naar bed gegaan om 7u..
    Kon gewoon niet meer slapen.. ellende!

4. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Oh wat een rotnacht Kimberley Pff.. Sterkte vandaag. Hopelijk kan je wat bijslapen ?

5. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ooooh, das zo vervelend. Ik had ook een bagger nacht, mn hoofd was kei moe maar mn lijf.kon de draai niet vinden.
    Maar voel me nu best prima eigenlijk :) Hoop dat t bij jou ook meevalt kimberly!

6. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Goed dat je je enveloppen hebt Evelyn!
    Hebben jullie die trouwens echt geschreven? Ik heb etiketten geprint, lekker makkelijk :rolleyes:

Hier af en aan harde buiken, ook als ik gewoon op de bank zit of lig.. Ze zakken wel steeds weg maar vind het toch een aparte ervaring. Hoop zo dat ze netjes tot volgende week blijft zitten!

Iedereen veel plezier en smakelijk eten vandaag! :D wij gaan vanavond bij mn schoonouders eten, weet alleen dat we eend krijgen, de rest is een verassing maar mn schoonmama maakt er wel altijd werk van, dus dat wordt vast weer lekker :D

Esila vindt dit leuk.
  7. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Gaat wel hoor! Overdag slapen kan ik niet :rolleyes:
    Dus vanavond weer op tijd erin hihi

Ik heb ze geschreven, maar heb er dan ook niet zoveel als jullie :roflmao:
    Tegelijk met de kerstkaartjes gedaan..

Harde buiken hoeven niets te zeggen hoor Saar.. Hier al 2 weken lang heel veel harde buiken.. bij alles wat ik doe.. vind het vooral heel vervelend hahaha

Esila vindt dit leuk.
  8. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Spannend Saar! Ben benieuwd of er meer regelmaat in komt.

Hier vannacht het kerstdiner aan alle kanten er weer uitgegooid... Pff, niet fijn met zo’n dikke buik.
    Verder harde buiken door de dag en nacht heen, maar toch niet echt gevoel dat ze bijna komt.
    Ik denk dat ze nog wel even blijft zitten, net als dr grote zus ;)

9. PAnniek

PAnniek Bekend lid

21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Oh wat een gerommel weer bij iedereen.

Hier toevallig vannacht wat rustiger. Wel beroerd geslapen. Eerste stuk wel oke. Toen wakker, maar gaan plassen en een kruik gemaakt. Kon niet meer slapen, dus maar wat op mn telefoon lopen kijken en doen. Uiteindelijk werd ik daar wat moe van, dus maar gaan proberen en gelukkig weer in slaap gevallen om 7uur ofzo en om 11 uur werd ik weer wakker, dus toch nog een redelijk nacht qua uren, maar zou fijn dat als het wat meer aansluit :roflmao:

Wel verkouden geworden hier, helaas. Dus voor het slapen gaan en als ik snachts wakker word neem ik toch maar paracetamols, slaap dan in ieder geval goed in.

Ja de enveloppen heb ik hier allemaal zelf geschreven, 65 stuks en nog een paar :D

Esila vindt dit leuk.
  10. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ik heb de etiketten geplakt haha lijst hebben we nog van t trouwen wel zo handig. Wat wijzigingen schrappen en toevoegen en klaar.

Hier alles rustig maar moet zeggen dat ik mezelf ook rustig hou. Wil die kleine vandaag binnenboord houden haha en t liefst tot t nieuwe jaar.

Inmiddels wel erg benieuwd naar de afspraak do wat de uiterste datum gaat worden...

Komende dagen nog wat dingen op het program maar vanaf 2 jan agenda helemaal leeg haha dus dan kan ie ingepland worden de kraamweek;)

Vandaag naar schoonfam dochter net voor powernap op bed gelegd om 13u moet ze er al uit. Andere dochter is met pap op visite bij vrienden daar had ik de puf niet voor.

Esila vindt dit leuk.
  11. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ik schrijf alles met de hand. Vind dat ook wel een relaxende bezigheid ofzo?
    En wij hebben beiden grote families, dus zijn al zo'n 50 kaartjes kwijt aan alleen familie (en dan doen we neefjes en nichtjes lang niet allemaal). Dan nog een bende vrienden, hobbyclubs.... Denk dat we aan 75 komen ofzo?

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier etiketten in het thema van de kaartjes maar die ook zelf geschreven. Ik vind het leuk om te doen :)
    Vervelend die nachten, ik slaap ook slecht maar afgelopen nacht echt heerlijk geslapen!

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heerlijk tijdens het kerstdiner weer darmen van de leg. Hele dag niks aan het handje. Zijn net thuis. Non stop enorme pijnlijke harde buik. Nu met kersenpittenzak op de bank.

14. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    He wat naar nog steeds last van je darmen Saskia. En steeds pijnlijke harde buiken is Ook vervelend. Maar Hopelijk is het ergens goed voor :thumup:

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja erg vervelend. Het komt zomaar opeens opzetten elke keer. Inderdaad, ik hoop voor een goed doel en dat het dan ook maar snel door gaat zetten.

Esila vindt dit leuk.
  16. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Geen weeën:D

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nee helaas :(
    Wel al 6 keer naar de wc gerend in de afgelopen uurtjes :(
    Still going on...

18. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Prettig die darmen van jullie!
    Tijdens het eten net moest ik ook wel ff rennen :roflmao:
    Haat het in een vol restaurant want je zal altijd zien dat er iemand na je moet,maar gelukkig was ik samen met mn zoon in de wc, die ook aan kwam rennen muahahah..
    Maar van die ijzertabletten wordt het zwart.. Dus ziet er erg fascinerend uit:rolleyes:

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Zwarte poep, ook zo'n feest :roflmao:
    En in een restaurant is altijd zo'n dingetje ja. Ik was zo blij om bij mijn moeder te zijn. Is maar minuutje lopen naar huis. Alles doet zeer door de darmpijn dus zo kort mogelijk lopen :)

20. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Balen Saskia! Hopelijk geeft de warmte wat verlichting :)

Hier ook nog steeds harde buiken.. Niet pijnlijk gelukkig en onder de douche was wel ff fijn. Zo lekker naar bed. Mn man moet morgen weer werken en ik ga met mn moeder wafels bakken, nog zo'n lekker familie traditie :D

Deel Deze Pagina