Pff balen zeg Evelyn, Hopelijk ben je toch nog gauw in slaap gevallen. Hier ook weer een gebroken nacht
Ik wordt echt minstens elk uur wakker om te plassen. Deze 2 weken kids vrij van opvang dis middagdutjes zitten er weinig in. Bah dat wordt bikkelen komende dagen haha
Wie weet hoor je morgen dat je vrijdag wordt ingeleid Word het nog zwaarder hihihih sorry Ben een beetje lollig door het vroege opstaan
Ik slaap ook slecht/minder, maar de moeheid valt gelukkig mee. Tijdens verlof doe ik toch een stuk minder en dat scheelt
Wat een dramanacht voor ons allen! En helaas was dochterlief vroeg wakker (hoopte dat ze zou uitslapen na heel laat op bed gisteren, maar helaas). Ik ga dalijk mn man wakker maken en dan doe ik nog lekker ff een dutje
Hahaha lekker hoor Evelyn! Ik moest Damon wakker maken om naar de opvang te gaan.. breng hem het liefst voor 930u want dan kan ie fruit eten en meedraaien in het ritme.. Die had meteen energie voor 12 whahaha van wie zou ie het hebben.. Zo naar de vk om 1040u en dan ga ik lekker beginnen met kerstversiering en weghalen .. alleen de boom laat ik nog even staan, vind de kleine man leuk. . Lekker alles weer op zn plek en schoon
Doe je dat ook om evt bevalling op te wekken saskia? Dat is toch een 'risico' bij voetreflex? Controle bij vk was goed.. dame is nog steeds niet ingedaald, dus advies blijft bellen als vliezen breken en plat liggen.. Liggen jullie kindjes wel allemaal vast?
Fijn dat de controle goed was! Hier ook nog geen indaler. Maar het plat liggen bij brekende vliezen vond mijn gyno dus ouderwets en niet nodig. Moet wel meteen bellen én komen.
Ja maar dat heb je indd als je bij de gyn loopt.. dan moet je gwn gelijk naar het zkh.. bij vk is dat natuurlijk weer net wat anders. . Gedoetje is het wel hahah
Nou ja weet je ze zullen het weer niet voor niets zeggen, maar het maakt wel dat je bijna niet meer de deur uit durft.. Stel je voor dat je net in een winkel loopt.. Ga daar maar eens plat liggen
Fijn van goede controle weer! Hier ligt meisje al heel lang vast en diep. Voetreflex was heerlijk! Inderdaad kun je daar bevalling mee stimuleren als je lijf er klaar voor is. Dus die punten heeft ze flink mee gepakt. Maar het is gewoon een heerlijk ontspannen moment voor mezelf. Als ik er door zou bevallen dan is dat heel mooi meegenomen. Vanavond ook controle en dus eventueel strippen.
Lijkt me heerlijk zo'n voetbehandeling Saskia ! Kimberley, Ah balen dat ze nog steeds niet ingedaald is. Maar gelukkig was je controle goed ! Mijn kleintje ligt al best lang vast.
Hmmmm miss tussen de 39e en 40e week eens proberen dan die voetreflex! Ja ze zeggen liggen ivm kans dat de navelstreng tussen hoofdje en bekken komt..maar je mag best nog even snel naar huis als je in een winkel bent.. maar dus niet lopend hahaha.. Dus overal heen met de auto
Ik ben soms wel bang dat M'n vliezen gaan breken als ik midden op straat loop hoor Mijn moeder had dat toen ze zwanger was van mij.
Zeer jaloers op alle vast liggende kindjes, haha! Wel heel fijn voor jullie! En ik ga gewoon overal heen hoor, als t gebeurt, gebeurt t maar