Goed nieuws Mieksel! Dat is fijn! Maar ben dan ook wel benieuwd indd naar wat er in je groeit hihi.. spannend hoor nu die uitgerekende data er allemaal aan komen
@Mieksel wat fijn dat ze goed ligt. Hihi hier ook met de dag nieuwsgieriger. Ben zo benieuwd! @Bubbels84 spannend, zo dichtbij nu!
Ik was jullie even kwijt maar ik lees allemaal spannende ontwikkelingen, wat goed! Kom maar op met die baby's. Woepie, balen van de reflux!
Even een algemeen berichtje want ik heb het niet Heal bij kunnen houden vandaag. Ik zie allemaal goede controles super zeg ! En spannende vooruitzichten Hier (nog) geen slijmprop gezien. Bij M'n zoontje heb ik wel wat verlies gehad. Bij M'n dochter weet ik het niet meer. Nesteldrang hier ook aanwezig maar met vlagen. Kan ook ontzettend lui zijn haha. Loop wel steeds de badkamers bij te houden, belangrijkste Ik heb vannacht ook heerlijk geslapen. Helaas maar van 0:00 tot 04:30 uur maar sliep heel diep dus voelde me wel uitgerust
Fijn Mieksel! Hier ook goed nieuws, baby ligt met kopie naar beneden en zelfs al een stukkie ingedaald, yay! Mocht ie overigens toch weer draaien (waar gyn zeker niet van uit gaat), dan draaien ze 'm gewoon terug. Eerdere ks is geen probleem.
Bubbels wat fijn dat je het zo concreet hebt Weet je echt waar je aan toe bent. Lijkt me ook wel gek dat je het eigenlijk zo kn je agenda kunt zetten. Hier was de controle ook goed. Ons meisje groeit nog steeds netjes op haar eigen lijntje. Zondag weer even aan de CTG en volgende week donderdag weer controle. Dan gaat de gyn ook inwendig checken hoe het ervoor staat en eventueel strippen. Als dat nog niet kan gaan we dan bespreken hoe verder. Ze wil dan eigenlijk ook in inleiding bespreken maar ik ga er liever voor om gewoon af te wachten, zeker als de kleine dame het nog goed heeft in mn buik. Maar dat is allemaal nog een week weg er en er kan heel wat gebeuren in een week
Oh wauw wat fijn zeg dat de baby goed ligt!! Hopelijk blijft ie zo (Stiekem wel benieuwd of er iets gezegd is over dat een versie wel mogelijk is en niet draaien na een ks achterhaald is ofzo)
Super fijn Evelyn Saar, fijn dat alles goed was ! En Hopelijk komt de kleine vanzelf en dat hoop ik Voor iedereen hier incl mezelf hihi
Nouja, ik vroeg 't dus aan mijn gyn en die zei dat ze dat gewoon doen, eerdere keizersnede of niet. Als ie heen kan draaien, kan ie ook terug. Mocht ie nu weer draaien, moet ik wel meteen bellen voor die versie en dan stellen ze waarschijnlijk voor om direct daarna in te leiden voordat ie weer terug draait. Overigens was m'n bloeddruk wel aan de hoge kant, maar nog onder de bovengrens, dus geen zorgen
Saar, er kan idd veel gebeuren in een week, dus maar ff afwachten idd. Oooooh dames, het komt voor ons allen zo dichtbij! Kei kei KEI spannend!
Hahahaha nou he!! Ik zei vandaag tegen mn vriend: volgende week zijn er voorbij de 39 weken, nieuw jaar.. Dus dan kunnen we wel even he Zn reactie was: ben je gek geworden Ofzo! Je staat op klappen Uhh klopt.. daarom juist Dat wordt in zn slaap (lichte slaper dus erg onmogelijk ) wat uitproberen whahaahah