Pfff jullie allemaal wel hè. . Schijterd van mij.. sjongejonge.. Ghehe van mij mag vanaf woensdag wel.. 39 weken.. niet eerder hahaha
Waar is die van jou bang voor dan? Ik moet vooral de praktische kant even bekijken, hoe gaan we dit aanpakken met die buik...? Jullie nog goeie tips?
Weet ik veel.. vast het mannen-ego Maarreee.. Vanuit ervaring kan ik dus niet veel zeggen, maar denk een zijligging en man achter je. . Of vrouw bovenop.. doggystyle Of als je nu een lekker hoog bed hebt, man staan op de grond en jij lekker liggen met een kussen in je rug/ achter je hoofd, zodat je niet helemaal plat ligt
Even kijken hoor, bed staat iets boven de 80cm.. Nou volgens mij wordt dat nog lastig met die lange benen van hem
Kunnen we ook nog proberen ja, als het strippen niet helpt Hier inderdaad op zij en man erachter. Dat gaat het fijnst. Doggy is wel effectiever denk ik is meteen een goede houding qua zwaartekracht.
Haha hier ook al voorgesteld aan m'n man.. maar wil eigenlijk wel ff wachten met bevallen tot eind volgende week, gaan de kids weer bijna naar school.. wel zo rustig Vandaag controle gehad bij vk en baby lag eindelijk ingedaald al was er nog ruimte genoeg om weer omhoog te kunnen. We gaan het meemaken, anders volgende week weer controle @EvelyndeB Fijn dat ze er iig niet moeilijk over doen!! En wat zij zeggen qua heen en weer draaien klinkt ook gewoon erg logisch! Hopelijk blijft de baby lekker goed liggen bij je nu!
Zijn jullie trouwens allemaal helemaal zeker van de naam voor de baby? Zag tijdje terug nog wat twijfels in t babynamen topic voorbij komen.. hier laatst weer ontzettende dromen over de naam.. gevolg, soms wat twijfels al hoop ik dat t de hormonen zijn want we hebben er lang over gedaan om wat te bedenken (met al onze eisen)
Whaha, dames, echt, ik zie die van mij niet achter 't bed staan, dan moet ie er een ladder bij halen denk ik. Bovendien, moet ik dan op m'n rug liggen? Dat gaat hier niet meer zo goed eigenlijk.... En doggie style gaat al 'n tijdje niet meer zo lekker omdat ik dan misselijk word van dat gewiebel van m'n buik, haha! En ik boven op, eh nee, hoe? Behalve dat ik 'm plet (ben al geen licht veertje) was ik niet van plan om werk te doen... Zat misschien te denken aan stadje de-gestrande-walvis? Ik op m'n zij en hij er achter ofzo? Haha, dat wordt nog wat..... Overigens hoorde ik van 'n vriendin ook dat haar vliezen braken vlak na de sex, dus @Cindy2015 is niet de enige met een succesverhaal
De eerste naam staat al een hele tijd vast. De tweede naam... Manlief heeft een bepaald idee en ik weet 't niet zo goed. Ik vind 't wat overdreven. Maar ik kan ook niks beters bedenken, dus ja..... Ik ben bang dat ons kind eindigt met een ietswat overdreven middle name Ik vind 't trouwens voor een jongen veel moeilijker namen verzinnen dan voor een meisje!
Hahahahahaha hahaha ik ga stuk.. echt.. volgende week liggen we, of nja, jullie! Allemaal te werken aan het opwekken van de bevalling.. te grappig.. Maar hier wel uit over de naam.. toch eigenlijk al jaren hihi .. ook 2e naam is vastgesteld
Haha heerlijk zo'n 'overdreven' middlename maar als manlief tevreden is en jij t ook oke vindt Oh echt? Misschien hier een meidennaam moeilijker omdat we al 3 meiden hebben en ze allemaal 3 namen hebben
Haha meiden wat een gesprek Ik sliep al gisteravond , was hier om 23:00 uur maar bij jullie is dat pas 21:00 uur. Onhandig soms Kimberley mijn man wil ook echt niet meer hoor Hij durft niet meer Bij de andere kinderen Wel tot het eind gedaan. Weet niet wat er nu anders is Onze babynaam staat al maanden vast. Maar zelfs ik heb af en toe nog zo'n twijfel moment. Bij M'n dochter hadden we hem ook al maanden van te voren. Bij M'n zoontje toen de bevalling was begonnen de knoop doorgehakt Ik vond jongensnamen ook veel moeilijker ! Onze tweede naam is nog wel een beetje een dingetje. Want M'n man wil perse z'n moeders naam, en de kinderen en ik willen een andere M'n schoonmoeder wil niet eens dat we haar naam geven Haha. Eigenlijk heb ik mn zin gekregen met de eerste naam dus als hij het nu echt perse wilt zal ik wel ok zeggen. Maar probeer hem toch nog ff om te praten