Klopt, bellen kan altijd! Ze zijn idd goed op de hoogte van de vorige keren. Zodra ik regelmaat ontdek of t niet meer kan handelen ga ik bellen heb ik bedacht. Eerst maar eens proberen of ik nog wat rust kan krijgen.. alhoewel dochter 3 daar op dit moment anders over denkt
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 Uitgerekend: 1 januari Babsvdh 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) (meisje) 10 januari Kimberly1989 - 28 jaar - 2e kindje (meisje) Esila - 35 jaar - 3e kindje (meisje) 11 januari EvelyndeB - 31 jaar - 2e kindje (jongen) 12 januari Jk84 - 33 jaar - 1e kindje (meisje) Hoffje88 (jongen) Afsprakenlijstje: 9 januari - Esila controle gyn 10 januari - Kimberly controle vk 11 januari - EvelyndeB controle gyn Geboren: 15 december Woepie - 2e kindje ♡ Vajèn ♡ 2800 gram • 46 centimeter 19 december Ieniemienie - 1e kindje ♡ jongen ♡ 24 december Cindy2015 - 2e kindje ♡ jongen ♡ 3220 gram 29 december PAnniek - 2e kindje ♡ meisje ♡ 3098 gram • 48 centimeter 1 januari Saskia1984 - 2e kindje ♡ meisje ♡ 3 januari Bubbels84 - 3e kindje ♡ jongen ♡ 3325 gram • 51 cm 6 januari Saar88 - 1e kindje meisje 7 januari L2BM - 4e kindje verrassing ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3
Ja we zijn echt met weinig nog ! Van de Actieve meeschrijvers, met 5 @jk84 en @Hoffje88 zijn jullie kleintjes er al ?
We hebben vandaag weer een mee eter hoor.. weer een ander neefje hihi.. lekker druk maar gezellig! Merk echt wel dat mn lichaam een beetje op raakt hoor! En met lopen merk ik nu wel dat ze wat is ingedaald.. lekker druk erop.. ellende.. Benieuwd of ze woensdag gaan kijken of er al iets gedaan is beneden of niet.. Hoe gaat het met jullie vandaag lades?
Hier ook hetzelfde. Het begint écht vermoeiend te worden. Alles wat ik doe heb ook een beetje de hoop verloren dat het vanzelf gaat beginnen. Ik denk dat de gyn dinsdag wel gaat kijken naar ontsluiting, ik hoop het ook, misschien dat het wat aan de gang brengt. Hoewel het moment zelf altijd minder is pff.. Oh en veel plezier en succes met het neefje hihi. Hier belde net een vriendin of ik nog ff langskwam. Wel gezellig maar ze heeft twee kleine kids Die enorm druk zijn en daar heb ik eigenlijk totaal geen zin in maar ze is al een week aan het "zeuren" wanneer ik kom , dus tja. Nu de kids Bij opa en oma zijn, maar ff doen. Heb ik ieg de herrie van M'n eigen kids er Niet Bij
Hahahaha oh dan heb jij meer succes nodig dan ik! Ik vind dat ook echt niet prettig, dat onderzoeken.. maar het is nodig he!
Gefeliciteerd L2BM! Wat fijn dat alles goed is gegaan. Hier alles weer rustig vandaag. Morgen weer controle ziekenhuis; ctg en echo. Denk dat t vast van de week inleiden wordt als t zo doorgaat...?!
Ohw wat balen Babs wij mogen nog niet klagen als ik jou zie , morgen een week overtijd Pff.. Hoe voel je je ?
Had dat allang aangegeven denk ik als ik in jouw schoenen stond hihi.. 41 weken is echt mn Max.. en dat zal ik woensdag ook aangeven
Oh, balen dat 't bij jou ook nog niet opschiet Babs.... Ik begin ook te merken aan 't eind van m'n Latijn te komen. En officieel pas donderdag uitgerekend. Wat betreft inleiden... Ik liever niet hoor. En als ik met 41 weken nog steeds potdicht zit (zoals bij DL) weet ik niet of ik überhaupt aan een inleiding begin.... Dan maar voor richting 42 weken een geplande KS.