Ik weet overigens niet zo goed wat ik moet doen de komende week.... Had afgelopen week allemaal nog dingen gepland staan, maar nu een volledig lege agenda, op de controle donderdag na. Pffffff...... Weet 't ff niet zo goed.
Ik voel me lichamelijk nog best heel goed. Heb geen hele grote buik, baby is nog best wel erg druk. Dus opzich geen klagen. T is alleen dat je de datum voorbij bent en dus aan t wachten bent. Dus ja t ligt er ook aan hoe je je voelt en hoe lang je door wil. Ik wil echt graag voor spontane weeën gaan. Maar we bekijken gewoon per dag hoe t gaat en morgen eerst maar weer zien hoe t ctg is en echo. Ik gok goed aangezien alles gister ook perfect was en er niet echt wat veranderd is. Nu weer lekker in een warm bad. Hopelijk zet de ontspanning tot iets aan......!?
Oh had ik ook op gegeven moment. Zo gek. Toch ben ik de dagen heerlijk doorgekomen met uitslapen, rustig ontbijten en de ochtend was al om. Boekje lezen, wandelen, wasje doen, middag slaapje, eten koken en t was weer avond
Is het je eerste kindje Babs? Dan kun je het inderdaad nog zo lekker rustig aan doen.. Hier een jongen van 3.5 jaar die heel veel energie vraagt.. Ik ook geen planning meer.. al dagen niet.. Dus beetje nutteloos aan het rommelen en kibbelen met mn zoon hahaha
Overigens wel fijn dat je je lichamelijk nog goed voelt! Dat scheelt een hele hoop! En evelyn, snap dat inleiden niet de voorkeur heeft, maar bij mij zullen ze niet zo snel praten over een geplande ks.. hahaha dus dan is inleiden toch de eerste stap. . Maar wie weet begint her gwn spontaan
Dat heb ik idd ook met m'n dochter van ruim 2. Uitslapen is er niet bij, en hoewel ze echt geen moeilijk kind is, moet je wel dingen met haar ondernemen.... En soms heeft ze ineens een dwars moment en das best lastig met die dikke buik... Laat staan boodschappen doen met een soms dwarse 2-jarige.......
En wat betreft KS, ik kan op elk moment eigenlijk gewoon kiezen voor een KS nu vanwege die eerdere KS. En het feit dat mijn vorige inleiding zo totaal onsuccesvol was Maar ik hoop net als jij gewoon op een natuurlijk begin. En aangezien er al veel meer gebeurt qua voorweeën dan bij m'n dochter, heb ik goeie hoop!!
Sorry dames idd heb ik nog geen kindje dus ben ik optimaal aan t genieten nu t nog kan Geplande ks krijg ik ook niet zomaar en gaat mn voorkeur ook zeker niet naar uit. Ze zullen bij mij eerder eerst voor een ballon gaan.... we wachten af. Ik snap als je eerdere andere ervaringen hebt dat je ook andere keuzes maakt. Dat is ook zeker ieder voor zich en prima. We hebben allemaal 1 doel, een kindje goed op de wereld zetten!
Hahaha geen sorry zeggen! vooral lekker genieten van de rust Joh we komen er allemaal wel.. er is er nog nooit een blijven zitten hihi
Wij hebben donderdag gesprek in zkh over eventuele inleiding. Ik wil ook niet voorbij de 41 weken. Dan vind ik het te spannend worden qua werking placenta en grootte kindje. Fysiek ben ik ook meer dan op, alles doet zeer, maar dat zal voor mij geen reden zijn om in te leiden. Een weekje pijn trek ik dan ook nog wel, maar met beebje wil ik geen enkel risico nemen. Dus ben benieuwd of ze donderdag een beetje willen meewerken en een inleiding willen inplannen.
Babs: inderdaad lekker genieten, hebben wij bij de eerste ook kunnen doen En idd allemaal 't zelfde doel. Ik wil ook echt echt echt geen KS, want 't herstel duurt zo lang en dat is totaal onhandig met een peuter die rond loopt. Maar aangezien bij de eerste de inleiding dus zo ontzettend mislukte... Toen ben ik door dagen van "Bevallen" gegaan en toen alsnog een KS. Dan ga ik liever wat fitter de KS in, dan gaat 't herstel ook veel sneller. Maargoed, zo ver zijn we nog lang niet. Sowieso, als m'n lijf überhaupt al aan verwerking en ontsluiting doet, is een inleiding ineens wel weer een optie. En ik hoop dus gewoon op een spontane bevalling. En Mieksel, heel begrijpelijk! Ik hoop dat je de donderdag gewoon niet haalt en voor die tijd lekker bevalt!
@Esila : ben je de meldplicht vergeten, of ben je stiekem aan 't bevallen? Was niet de afspraak he! Edit: oh wacht, je was hier gewoon nog vanmiddag. Whahahaha! Hoezo ongeduldig? Mijn man belde vanmiddag trouwens onze beste vrienden omdat hij de workmate wilde lenen. En normaal appt hij altijd om dingen. Dus die waren er van overtuigd dat hij met babynieuws belde! Hij kreeg eerst een halve scheldkanonnade over zich geen voor hij zijn workmate mocht ophalen
Oh dames jullie maken het spannend!! Benieuwd wie de verste termijn award gaat behalen haha.. Hier is meneertje alweer 6 dagen, echt raar dan om jullie we zijn nog zwanger berichten te lezen. Dat lijkt alweer zover achter mij!! Zou er bijna nostalgisch van worden hihi. Nog 3 dagen kraamzorg met vandaag erbij ben heel benieued hoe ik het ga redden t hele ritueel met 3 kids. Voeden neemt toch al gauw een uur in beslag... maar goed deze week manlief nog maar even op pad sturen om de oudste 2 weg te brengen. Trouwens wel super fijn dat school weer is begonnen de kids waren helemaal doorgedraaid van de hele feestmaand, het wachten op broertje, zijn komst uiteindelijk en al het bezoek en cadeautjes..
Wat een gekletst nog Ik volg jullie wel nog hoor, maar zelf natuurlijk best druk met die kleine. Sommige dingen gaan vanzelf en sommige dingen moet je nog echt aan wennen. Vanmiddag voor het eerst wezen wandelen met de wandelwagen. Was heerlijk om weer even buiten te zijn. Straks gaat mn man weer werken, dat vond ik dan weer wel even spannend
Mijn man geeft gewoon gewerkt door eigen kantoor en wat gedoe Ik vrees vooral voor een kraam die weg gaat haha Nog even en we moeten over naar t mama forum ipv zwanger..
Ik geloof direct dat dit zwanger-gedoe nu ineens heel ver weg lijkt Bubbels en Panniek! Zo voelt het voor mij nog heen onwerkelijk dat die draaiende golvende buik dalijk uitmondt in weer een echte baby om voor te zorgen! @PAnniek : succes zo zonder je man. Dat zijn echt van die eerste-keren he. Het komt wel goed, maar het is even goed aanpassen. @Bubbels84 : geloof direct dat 't fijn is dat je oudere kinderen weer naar school gaan. Toch een beetje "rust" in de tent!
Ik heb nog steeds een. FB-groepje van m'n vorige zwangerschap. Gebeurt niet heel veel in, maar we houden elkaar af en toe op de hoogte, is wel leuk. En ik zat bij een geheim groepje dat ging over overgewicht en zwanger raken/zijn. Toen de geheime groepen hier werden opgeheven, hebben we een WhatsApp groep gestart en die is nog heel erg alive and kicking. Dagelijks nog aan 't kletsen met m'n Dikke-Dames-app!!
Ik vind de fb groep ook onoverzichtelijk en zoek nog steeds wie wie is. Ip de app zet je gewoon de dubbele namen vind t nummer en je weet het zo! Bij de 1e hadden we ook ene groepje van uiteindelijk een krappe 10. Diverse keren ook afgesproken zelfs was erg Leuk! Uiteindelijk 2 deling ontstaan haha maar app na 4 jaar nog steeds met 4 dames ervan in een groepsapp. Bij de 2e is er 1 keer een date geweest en na de bevalling en het 1e jaar veel geappt toch handig voor tips en bovendien heel gezellig in de nachtvoeding haha. Na een jaar werd t minder maar nog steeds appen we zo nu en dan Lang verhaal kort, ik ben wel voor een app groepje haha. Ik wil bij meer interesse wel verzamelpunt zijn voor de nummers.
Ik vind 't ook wel leuk Bubbels! Wij hebben met de dikke dames nog nooit een meetup gehad, we wonen echt in alle uithoeken van 't land en op de één of andere manier krijgen we 't niet geregeld. Maar ach. Heb wel eens afgesproken met een moeder van ons zwangerschapsclubje en dat was best gezellig voor één keer... Ik was gisteren overigens bij m'n familie in 't dorp waar @Cindy2015 woont, zag ook m'n neefje, die zij kent. Maar verder niet over gehad, was druk op de nieuwjaarsreceptie!!
Hahahah de dikke dames club.. je laat me lachen Ik vind fb prima.. als merendeel app wil, ook prima.. ben niet zo moeilijk hahaha