Ah, je was in de buurt dus Evelyn . Hier lagen we gisteren de hele dag voor pampus. Zaterdag op zondag een miserabele nacht gehad. De kleine had sinds vrijdag dat ie af en toe stopte met ademen aan de borst. Zaterdag stopte ie ook een keer na de borst, op mn schouder. Iedere keer afkoppelen, in t gezicht blazen, wrijven en zelfs een paar keer water in zn gezicht moeten sprenkelen. In de nacht gebeurde het twee keer achter elkaar, maar toen ik de tweede keer uit bed ging met m om water te pakken, gleed ik uit. Maar ja, baby met twee handen vast. Dus ik ben met mn gezicht langs de granol muur geschaafd, voorhoofd, wenkbrauw, oog, wang, neus en bovenlip open geschaafd. Kleine schrok gelukkig zo dat ie heel hard ging huilen. 'S nachts nog naar de HAP geweest en gisteren de VK er nog bij gehad bij een voeding, maar het is gisteren gelukkig niet meer gebeurd. Longen waren goed, hij lijkt wel wat neusverkouden, dus nu gebruiken we neusspray voor de voeding.
Oh jeetje zeg! Wat een ellende! Heb je veel pijn?! Hopelijk blijft ie het nu goed doen en krijgt ie geen ademstop meer.. Hoi esila! 8e he vandaag.. word het je tweede keus?
Wat een naar verhaal Cindy... Vallen met je kind, jezelf opengeschaafd en het stoppen met ademen, brrr! Gelukkig dat het nu beter met jullie gaat!
Jee wat heftig Cindy !! Sterkte en Hopelijk geen ademstops meer bij je zoontje ! Haha jaaa Kimberley, was m'n tweede keuze vandaag. Maar er lijkt totaal niks te gebeuren weer Morgenmiddag controle
Cindy wat ontzettend naar van die ademstops en je val. Hier ook nog geen baby. Die trappelt er nog lkkr op los in mijn buik. Ik lees wel mee en leef ook mee met iedereen. Ben alleen hier niet zo'n kletser . Vanmiddag nog controle gehad en alles was goed. Hij wordt nu geschat tussen de 3500 en 3700 gram. Ben benieuwd wat hij gaat wegen met de geboorte.
Mooi gewicht hoffje! En fijn dat het goed gaat! Esila, helaas.. tweede keus is het ook niet geworden he! Wat is nu derde keus? Uitgerekende datum maar? Hoe was je controle vandaag evelyn?
ik heb echt meer dan een maand aan berichten helemaal gemist! Ik dacht dat we verder gingen op fb, maar hier ging het ook verder!!. Jemig, hahaha. Wel heel raar, want ik heb ook helemaal geen notificaties gekregen dat hier nieuwe posts waren! Poehee, heb een paar pagina's bijgelezen, maar niet alles. Dat is echt wel wat teveel. Hier is alles nog rustig, maar ik hoop wel dat ze snel komt. Ben zo benieuwd naar haar, kan niet meer wachten Vandaag veel harde buiken en wat krampen af en toe. Ik zal meteen m'n controle afspraken updaten op de lijst
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 Uitgerekend: 1 januari Babsvdh 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) (meisje) 10 januari Kimberly1989 - 28 jaar - 2e kindje (meisje) Esila - 35 jaar - 3e kindje (meisje) 11 januari EvelyndeB - 31 jaar - 2e kindje (jongen) 12 januari Jk84 - 33 jaar - 1e kindje (meisje) Hoffje88 (jongen) Afsprakenlijstje: 9 januari - Esila controle gyn 10 januari - Kimberly controle vk 10 januari - Jk84 controle vk 11 januari - EvelyndeB controle gyn 15 januari - Jk84 controle vk Geboren: 15 december Woepie - 2e kindje ♡ Vajèn ♡ 2800 gram • 46 centimeter 19 december Ieniemienie - 1e kindje ♡ jongen ♡ 24 december Cindy2015 - 2e kindje ♡ jongen ♡ 3220 gram 29 december PAnniek - 2e kindje ♡ meisje ♡ 3098 gram • 48 centimeter 1 januari Saskia1984 - 2e kindje ♡ meisje ♡ 3 januari Bubbels84 - 3e kindje ♡ jongen ♡ 3325 gram • 51 cm 6 januari Saar88 - 1e kindje meisje 7 januari L2BM - 4e kindje verrassing ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3
Ik heb dat niet eens aan staan hahaha Heb gwn een scherm open in mn Internet Explorer en kijk regelmatig even hihi
Uitgebreider op FB geschreven, maar hier ook ff. Na flink wat voorweeën gisteravond, vannacht alleen wat krampen. Het lijkt allemaal nog niet door te zetten, maar het "rommelt" wel (daar heb je die term weer). Overigens ben ik niet de enige met actie in de tent, maar die meldingen laat ik aan de dames zelf over