Veel sterkte lieve @Ashleyrachel!! Enorm vervelend voor jullie, doe rustig aan de komende tijd en krop je gevoelens niet op! xxxxx
Wat verdrietig dat het niet zo heeft moeten zijn @Ashleyrachel ... Begrijpelijk dat je even afstand neemt. Take care!
O nee @Ashleyrachel, wat erg. Zo verdrietig voor je. Je woorden in je post klinken wel ontzettend sterk. Ik hoop dat je de ruimte vindt en krijgt om alles te verwerken en daarna je kracht weer vindt om te genieten. Neem je tijd en weet dat het verdriet er mag zijn!
Och meiske toch. Lieve @Ashleyrachel wat een ontzettend verdrietig nieuws! We hadden hier allemaal zo gehoopt dat het gewoon goed was. Kop op meis. Het is jullie vast wel weer een keer gegund. Voor nu goed voor jezelf zorgen! #knuffel
Bij de gyno op de spreekkamer zijn vaak nog verouderde modellen inderdaad. Maar ik ga in het ziekenhuis altijd eerst langs de echoscopiste en daarna gesprek met de gyno, en het beeld daarvan is echt wel heeel goed!
Oh nee wat verdrietig zeg.. Ik had zo anders voor je gehoopt!! Sterkte.. Hier was t beeld nu bij gyn echt stuk beter dan ik normaal bij vk heb. Ivm vorige aandoening 10 en 13 w daarom ook in zieke huis voor een zo goed mogelijk zicht
Maar dan zit je bij de gyn die zwangerschappen doet neem ik aan? Wat ik (en oa mieksel) bedoelden is de gyn van de afdeling fertiliteit, dus nog vóór dat sprake is van een zwangerschap.
Jemig @Ashleyrachel. Wat een enorm verdrietig nieuws. Ik had zo gehoopt dat het bij jou goed zou gaan. Take care en neemt de rust die je nodig hebt. Sterkte met het verwerken.
Ja klopt! Door de aandoening van vorige keer staan er tm de guo bij 13w onder controle van de gyn. Als het dan goed is terug naar vk
@Ashleyrachel Wat verschrikkelijk... We hadden zo anders voor je gehoopt. Heel veel sterkte om dit een plaatsje te geven en doe rustig aan
Zo, ik schrok me gisteravond helemaal kapot! Beetje onsmakelijk verhaal, maar wil t toch ff kwijt.... Ik zat uitgebreid op de wc en bij het afvegen, zag ik heel veel bloed!! Gelukkig bleek het een gesprongen adertje aan de achterkant te zijn, maar wat schiet er allemaal door je hoofd in die 3 sec dat je dat nog niet weet...!
Dat is schrikken Evelyn! Ik heb het de vorige zwangerschap ook gehad, ik had mezelf wat geraakt met de utrogestan applicator, en had later bloed. Ik wist dat het daarvan moest zijn, maar het was toch even schrikken.
Dat is inderdaad schrikken evelyn! Om bij hetzelfde onderwerp te blijven, ik moet vanmiddag echt pruimen/abrikozen/zemelen gaan halen. Obstipatie-ellende is net begonnen. Onsmakelijk verhaalwaarschuwing! Half uur over gedaan vanochtend met bloed en hulp.. benen trilden nog paar minuten na.. blijf mn handen wassen maar geur gaat maar niet weg..
Oh dat klinkt niet prettig. Vorige keer ook heel erg last van darmen die van slag waren. Ook hele erge buikpijn er door gehad. Toen kreeg ik zakjes die je met water mengt en opdringt die hielpen wel goed gelukkig !