Hallo allemaal, ik durf me nu ook aan te melden hoewel ik al enige tijd meelees. Ik ben precies 10 weken in verwachting uitgerekend op 3 januari. 3e zwangerschap 2e kindje. Miskraam na 10 weken in 2015. Na langdurig fertiliteitskliniek traject (heb lichte endometriose) besloten deze te stoppen en natuurlijk zwanger te willen raken. Na ruim 2,5 jaar gelukt! Zoontje is bijna 5. Heel spannend allemaal. Zeker als ik hier ook weer de zeer trieste verhalen lees! Heel veel sterkte met dit verlies. Hoe rouw je om iets wat je nooit hebt vastgehouden maar zo vreselijk veel al van hebt gehouden!?
Er is een gedichtje van lentezoet die heel treffend is ... Maar vooral dit stukje (laatste alinea) vond ik mooi: ..... Maar mijn hart huilt En al droeg ik je maar even Niets zo gewenst Als dit klein broos leven
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 1 januari merelv - 31 jaar - 1e kindje (MMM) 2 januari TSCM - 32 jaar - 3de kindje 3 januari Ieniemienie - 23 jaar - 1e kindje Woepie - 2e kindje 4 januari 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) 6 januari 7 januari 8 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) Doetzie - 2e kindje Saar88 - 28 jaar -1e kindje 9 januari Bubbels84 - 3e kindje Bloem1988 - 28 jaar - 3e kindje 10 januari 11 januari Immy-34 jaar-2e kindje Plantenbak12 - 26 jaar - 2e kindje 12 januari Jk84 - 32 jaar - 1e kindje EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje 13 januari 14 januari 15 januari Keef85 - 32 jaar - 2e kindje Cindy2015 - 34 jaar - 2e kindje Afsprakenlijstje: 7 juni - EvelyndeB eerste echo (8w4d) 7 juni - Bubbels extra echo (9+1) 8 juni - Cindy2015 eerste echo (8+3) 8 juni - jk84 tweede echo (8+4) 9 juni - mieksel tweede echo (9+0) 13 juni - bubbels84 termijn echo en nipt gesprek gyn 16 juni - Immy eerste echo (10 wkn of ms meer) 16 juni - PAnniek 20 juni - Saar88 termijnecho en nipt 21 juni - ieniemienie termijnecho 21 juni - Keef85 termijnecho + intake 22 juni - Bloem1988 eerste echo ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel 7+1 Plusje Kleintje In totaal tot nu toe: 0 BOYS 0 GIRLS 1 VERRASSING[/QUOTE]
Er stond op de echo nu 7.3 weken.. Ik had met 7.3 weken het kloppend hartje. Zou nu 8.5 zijn. Dus waarschijnlijk nadat ik het hartje zag, daarna was t al gestopt.. Maar het was wel al veel groter dan toen ik echt 7.3 was. Dus dat is wel vreemd
Ik had al gereageerd, maar de echo was goed! Was nog even spannend want de kleine zit heel hoog in m'n baarmoeder waardoor ze m eerst niet kon vinden en dus dacht dat de zwangerschap al was beëindigd...! Gelukkig keek ze nog even goed verder, en daar, helemaal bovenin zit ons kleintje, netjes op schema
Tjee wat een spanning Evelynde... Gelukkig een goede afloop. Blij voor je! Bubbels, heerlijk zo'n echo hè!? Genieten! Wij hebben vorige keer met telefoon filmpje gemaakt en kijk die nog vaak terug. Aanrader! Ach, wat een verdriet Kleintje... Je was zo dichtbij je droom. Sterkte!
Ik krijg de melding dar ik jouw berichten negeer???? Snap er niks van! Want ik kon m dus niet terug vinden pas via jou naam kon ik je posts zien. Haha raar geen idee hoe dat komt maar vergeef me als ik nog eens naar je informeer want waarschijnlijk kan ik en reacties niet lezen
Ik denk dat dat ook wel met termijn te maken heeft. Want ik vond dit beeld juist helemaal niet zo goed vergeleken met de beelden in t ziekenhuis! Ik krijg t trouwens nog niet gebonden hoe ik je 'on negeer'
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 1 januari merelv - 31 jaar - 1e kindje (MMM) 2 januari TSCM - 32 jaar - 3de kindje 3 januari Ieniemienie - 23 jaar - 1e kindje Woepie - 2e kindje 4 januari 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) 6 januari 7 januari 8 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) Doetzie - 2e kindje Saar88 - 28 jaar -1e kindje 9 januari Bubbels84 - 3e kindje Bloem1988 - 28 jaar - 3e kindje 10 januari 11 januari Immy-34 jaar-2e kindje Plantenbak12 - 26 jaar - 2e kindje 12 januari Jk84 - 32 jaar - 1e kindje EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje 13 januari 14 januari 15 januari Keef85 - 32 jaar - 2e kindje Cindy2015 - 34 jaar - 2e kindje Afsprakenlijstje: 8 juni - Cindy2015 eerste echo (8+3) 8 juni - jk84 tweede echo (8+4) 9 juni - mieksel tweede echo (9+0) 13 juni - bubbels84 termijn echo en nipt gesprek gyn 16 juni - Immy eerste echo (10 wkn of ms meer) 16 juni - PAnniek 20 juni - Saar88 termijnecho en nipt 21 juni - ieniemienie termijnecho 21 juni - Keef85 termijnecho + intake 22 juni - Bloem1988 eerste echo 22 juni - Bubbels controle vk ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3 In totaal tot nu toe: 0 BOYS 0 GIRLS 1 VERRASSING[/QUOTE][/QUOTE]
Als ik op jouw naam klik krijg ik eerst een pop up en dan kan ik jou rechts negeren, misschien dat daar nu niet negeren of zoiets staat?!?
Jaaa held! Dat was m idd. Geen idee hoe ik m ooit heb aangevinkt (zeker te dikke vingers voor die mini toetsjes) maar hij is weer uit nu
Wij hebben zojuist onze tweede echo gehad en alles was goed. Het hartje klopte krachtig en de kleine was 2.1cm groot wat neerkwam op 8w5d. Ik had zelf 8w4d in m'n hoofd dus dat komt mooi overeen. Ik vond het echt zo mooi en fijn om dit goede nieuws te horen, ik kon m'n tranen ook echt niet binnen houden.
Nog niet. Ik had mijn eerste 2 echo's bij de echoscopist in het ziekenhuis omdat ik onder behandeling was vd gynaecoloog. Ik wordt straks terug gebeld of de gyn me verder nog onder behandeling wil houden in het ziekenhuis of niet. Ik zie zelf de medische noodzaak er niet van in, maar als hij de verdere controles in het zkhs wil, prima is mij om het even. Als ik maar zsm een datum krijg voor de termijnecho