Klopt zeker. Maar in mijn geval zag ik het liever bijtijds dan dat het kindje op een nare manier zou zijn dood gegaan. En een groeiachterstand kunnen ze monitoren en liever dan kindje eerd3r halen dan t mis gaat in de laatste weken. Dus zekerheid over of het goed blijft gaan krijg je er niet mee maar het verhoogd toch zeker wel de kans!
Ik denk niet dat je t hartje al zal horen, maar zien zeker wel! Hoe laat ben je aan de beurt? Succes!
Als het gewoon is bij vk dan denk ik idd ook geen hartje luisteren maat je ziet m zeker. En al armpjes en beentjes en idd ze kunnen ook al wat bewegen. Spannend hoor ben benieuwd!! Wordt jullie buik ook lastig te verbergen? Ik had t eerst alleen s avonds maar nu krijg ik m overdag ook moeilijk erg gewerkt haha
Het is bij mij nog voornamelijk aan het einde van de dag. Draag al wel positiebroeken, want mn gewone broeken zaten erg in mn buik te drukken, ik vind dat je het door die broeken ook wel sneller ziet. Draag gewoon wijde kleren eroverheen.
Dit is nu van vanmorgen. Sinds een klein weekje ga je het ook dan al zien. Binnenkort maar eens dr zwangerschap broeken van zolder halen!
Oh haha ik dacht Utrecht bij jou.. De gyn zei dat ze 3 weken opgeven maar de uitslag vaak wel wat eerder dan dat volgt In ander topic op zp verschillen de wachttijden tussen de 8 tot 12 werkdagen. Hopelijk hoeven wij er 10 te wachten, 2 weken is net te overzien haha
Hopelijk is het 'maar' 10 dagen... zo spannend! Laat je het meteen weten als je de uitslag hebt? Ik wel
Inmiddels wachtend op de medische verloskundige. De echo hebben we net gehad. Onze kleine kruimel was flink gegroeid en was druk aan het zwaaien en gymnastieken. We zijn een dag vooruit gezet. Dus de datum wordt nu 7 januari.
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 1 januari 2 januari TSCM - 32 jaar - 3de kindje Merelv - 31 jaar - 1e kindje (MMM) Alienqueen - 24 jaar - 1e kindje 3 januari Ieniemienie - 23 jaar - 1e kindje Woepie - 2e kindje Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje 4 januari 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) 6 januari 7 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) 8 januari Doetzie - 2e kindje Saar88 - 28 jaar -1e kindje 9 januari Bloem1988 - 28 jaar - 3e kindje 10 januari 11 januari Immy-34 jaar-2e kindje Plantenbak12 - 26 jaar - 2e kindje 12 januari Jk84 - 32 jaar - 1e kindje EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje 13 januari 14 januari 15 januari Keef85 - 32 jaar - 2e kindje Cindy2015 - 34 jaar - 2e kindje Afsprakenlijstje: 16 juni - Immy eerste echo (10 wkn of ms meer) 20 juni - Saar88 termijnecho en nipt 21 juni - ieniemienie termijnecho 21 juni - Keef85 termijnecho + intake 21 juni - Bubbels extra echo 22 juni - Bloem1988 eerste echo 27 juni - PAnniek nekplooimeting 28 juni - EvelyndeB termijnecho 30 juni - Bubbels 13w GUO 4 juli - Merelv geslachtsbepaling 4 juli - PAnniek afspraak met Gyno 6 juli - Merelv controle VK 13 juli - Bubbels controle vk ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3 In totaal tot nu toe: 0 BOYS 0 GIRLS 1 VERRASSING
Hebben jullie ook last van zeurend gevoel wat erger word als je staat. Ik word er onpasselijk van en werd vannacht wakker van kon ook niet zo snel weer in slaap komen. Ook slaap ik super slecht. Om de raarste tijden word ik wakker en val ik niet meer in slaap. Ook ben ik super moe
Zeurend gevoel in je baarmoeder bedoel je? Ja daar heb ik ook last van, maar niet zo erg dat ik er onpasselijk van word of er slecht door slaap. Super moe ben ik ook, al merk ik dat dat langzamerhand minder erg wordt.
Zou het er ook aan liggen wat je allemaal uitgezocht wil hebben? Je kan testen op alleen de 3 bekendste chromosoomafwijkingen, maar je kan ook voor een uitgebreidere versie kiezen.
Ja met nevenbevindingen is dat. Maar de meeste hebben t ronde 10 werkdagen (met nevenbevindingen). Ik heb t pas eind cd dag laten prikken dus die halve dag zal weinig verschil uitmaken. Ik heb over precies 2 weken afspraak bij gyn hoop heel stiekem dat het dan bekend is Ik zou afgelopen maandag uitslag genetisch onderzoek krijgen. Maar toen was t nog niet klaar. Zou deze week worden afgerond op wo of do. Hopelijk vrijdag dus vandaag uitslag. Maar je raad t al weer niks.. Pfff zo er tegen aanhikken is vreselijk ik wil het nu gewoon weten!!
Dat duurt inmiddels ook lang zeg. Maar ik had dat begin van het jaar ook met een bloedtest. Eerst wilde ze de beide uitslagen tegelijkertijd vertellen, maar eentje liet wel erg lang op zich wachten, dus toen kreeg ik toch in ene uitslag van de ene en dan zou ik een week later gebeld worden voor de tweede uitslag. Belde ze ineens de dag erna
Ja ik weet dat het een heel uitgebreid onderzoek is maar ja nu is t qua termijn cruciaal voor mij. Maar ja voor t lab ben ik een nummer en geen zwangere die bloed nerveus is