Ik kreeg bij de eerste pas heel laat een buikje. Na de 26 weken begon het pas ergens op te lijken. Nu bij de tweede gaat het veel sneller! Alsof m'n lijf weet: ho, dit ken ik, laten we meteen maar ruimte maken! Maar m'n toneelregisseuse is voor t eerst zwanger, nu 13 weken en die heeft echt al een buikje! Dus, geen pijl op te trekken!
Ik lees hier nog steeds stiekempjes mee...en wat leuk al die echo's!! Ik ben gisteren voor controle naar de gyneacoloog geweest (het is alweer 6 weken geleden). Gelukkig was alles goed. Ze hebben de eileider die ze verwijderd hebben doorgestuurd naar de patholoog om te kijken of het vruchtje inderdaad in de eileider zat (is een standaardprocedure). Dit bleek dus inderdaad het geval. Voor nu mag ik alles weer, inclusief zwanger worden. Alleen bij een eerstvolgende zwangerschap moet ik eerst op controle bij de gyneacoloog. Dan wordt er een echo gemaakt rond de 6 weken om te kijken of de zwangerschap op de juiste plek zit. Indien het blijkt dat alles goed is en blijft gaan, mag ik ook gewoon weer terug naar mn eigen verloskundige. Heb ook t geluk dat ik gisteren ook weer ongesteld ben geworden, dus mn cyclus komt weer langzaam op gang! Voorlopig blijf ik gewoon af en toe nog meelezen hoor, vind het eigenlijk wel leuk
Wat een opluchting dat het goed met je gaat Katsje! Het is heel naar dat de zwangerschap niet goed ging, maar wat ontzettend fijn dat je cyclus alweer op gang is en verder alles goed is. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en dat de baby nu wel de weg aar de baarmoeder weet te vinden.
Aha oké ik kan niet wachten op een buikje eigenlijk hihi. Maar opzich ook nog wel even van genieten dat je buik niet in de weg zit.
Oké ja dit is mijn eerste zwangerschap. Dus zal daar wel aan liggen. Achja komt ook wel, Maar nu ik zwanger ben kan ik niet wachten op een mooi buikje
Ik heb ook al echt een buikje. Heb vorige week al positie broeken gekocht omdat het geen doen meer is met mn eigen. Korte broeken gaat nog wel goed op de een of andere manier. Maar echt verbergen kan ik het niet meer. Hoeft ook niet we zijn de 12 weken voorbij dus vanaf nu mag iedereen het weten. Komende week gaan we zelf mensen op de hoogte brengen (vanavond een feestje met de vriendengroep dus dat wordt leuk ) en ergens eind volgende week maken we het op Facebook bekend. Vind het zoo leuk hoe iedereen reageert, dat ze zo blij voor ons zijn
Ik heb m'n eerste zwangerschapsbroeken- en leggings ook al binnen Draag nu m'n gewone leggings nog, maar broeken is echt al niet meer fijn. Dus die maar alvast gekocht
Ik ga vanaf deze week over op de zwangerschap kleding. Vanaf week 5 direct darmen buik tot circa week 10. Toen iets minder en nu komt t baby buikje. Broek zit s avonds echt niet lekker.. Bij de 1e had ik een enorme buik bij nr 2 was mijn 40 weken buik nog kleiner dan de 20w buik bij de 1e. Bizar hoe groot t verschil was. Bij de 3e enorme darmen buik die ook al aan een 20w buik deed denken. Verschilt dus per keer!
Ik heb deze week ook mn eerste positie broeken gekocht. Ze zitten heerlijk. Ik heb nog niet echt een buikje maar mn gewone broeken zitten echt niet fijn meer..
Vanavond op een bruiloft, nog een gewone panty aan, wel al een maat groter besteld, maar zit niet echt lekker meer. Volgende keer toch maar mn zwangerschapspanty maar aantrekken.
Wat fijn dat je lichaam het weer oppakt Katsje. Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn.. Wij hebben een goede termijnecho gehad. Een heerlijk beweeglijk kindje! Wat bijzonder weer. Wel iets terug gezet naar 12 januari maar dat was ook mijn eigen berekening. Ik heb al echt een buikje. Mensen vragen het al... Ik lijk al flink zwanger terwijl ik wel aardig slank ben van mezelf. Misschien omdat het de 3e is, dat de weg al vrij is? . Ik ga dus komende week al op zoek naar positiebroeken..
Vanavond nipt uitslag gehad! Schrok me rot dacht echt toen ik anoniem zag van dat moet wel foute boel zijn... Maar alles oke
Nee is ook niet echt doorgaans hoor denk dat ze bij mij de spanning zo snel mogelijk weg wilde halen? Iig deze spanning... Voordeel is wel heb geen moment op deze uitslag gewacht in de zin dat ik ongeduldig werd of t lang vond duren. En nu ik er heel geen rekening mee hield bellen ze gewoon
Fijn Bubbels!! Wanneer laat je geslachtsbepaling doen? @hier is de 20-weken echo gepland, na de zomervakantie. Spannend!!