Met 18w kan je pas definitief zeggen of de blaas goed is of niet maar dat ie nu helemaal normaal was zegt wel al want want vorige keer was het met 11 weken al mis bij de termijn Echo!
Bubbels wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad! Mooie echo ook Ik plas me ook een ongeluk.. Wel fijn voor MvM, die flessen gaan lekker vol zo Dragen lijkt me heerlijk, maar heb me nog niet georiënteerd hoe of met welke draagzak. Zo'n wikkeling lijkt me heel fijn, maar ook lastiger met omdoen. Kun je dat alleen eigenlijk of heb je dan hulp nodig? Wij mogen maandag weer spieken naar onze frummel . Dan gaan we ook zien of we een jongen of meid krijgen als de kleine tenminste meewerkt, vorige keer was ie zo ontzettend druk
Hier ging ie ook alle kanten op.. Ze zag op de echo ook dat het een jongetje was al durfde ze haar geld er nog niet op in te zetten (maar goed wij wisten het al natuurlijk) Benieuwd hoe uiteindelijk de verdeling zal zijn!
Bubbels super voor jullie! Hier heb ik met 13 weken niet op het geslacht gelet eigenlijk maar 12 juli hebben wij de pretecho met geslachtsbepaling dus dat duurt niet lang meer. Deze week ook kraamzorg geregeld. En aan het oriënteren op plastic luiers of katoenen. Echt het overwegen waard. Tegenwoordig echt andere koek dam vroeger hoor. En zo'n draagzak is een goede Ga k ook ff naar kijken ; )
Ik ben morgen alweer 14 weken. Ik begin inmiddels wat ongeduldig te worden wat betreft de kindbeweging. Ik hoop dat ik het binnenkort mag gaan voelen. Wel wordt mijn buik echt goed zichbaar. Ik ben zelfstandig dus ik hoef geen verlof te regelen. Dat scheelt dan weer
De 1e voelde ik met 18 weken wat al vrij vlot was. De 2e met 14 weken wat heel vroeg was. Maar na 3 keer de placenta achter heb ik nu de placenta voor. Dus dat gaat langer duren vrees ik helaas!
Ik had bij de vorige zwangerschap de placenta voor en voelde mn kindje toen vanaf 19 weken. Ben hier nog aan het twijfelen over wanneer ik met verlof zal gaan, 4,5 of 6 weken vooraf.
@dragen: ik had bij de eerste zo'n meterslange doek... Vond het dragen heerlijk, maar het knopen steeds een gedoe. Dus maar poosje gedaan. Gaan nu denk ik voor de Ergobaby 360, een ergonomische draagdoek. Wel zo makkelijk! @verlof: probeer hier ook met vier weken eruit te gaan. @beweging, voel nog niets, placenta ligt nu wel achter, vorige keer voor, dus ik wacht met spanning af, hihi @kraamzorg: ben op zoek naar een leuke ZZP'er, ipv zo'n standaard bureau met allemaal regeltjes en gedoe. Wil graag van te voren kennis maken en geen verrassing wie er komt en of er een klik is...
Snap ik, klik is ook heel belangrijk. Wij hebben om dezelfde kraamverzorgster gevraagd, wel gewoon bij een organisatie, maar gaan ze wel hun best voor doen. Behalve een enorm goede klik, weet zij ook ons verhaal al, dat scheelt voor ons eem hele hoop.
Ja in jouw geval snap ik dat heel goed. En hopelijk vult ze haar tijd deze kraam met badderen van de baby en wasjes draaien enzo! Hier was de 1e heel geweldig. Dus wilde ik haar 2e keer weer maar was net haar vakantie. Nu ga ik zeker weer naar haar vragen. De 2e was oké maar niet bijzonder
Wij gaan kraamzorg aanvragen bij een organisatie met wat meer oog voor natuurlijk ouderschap. We hadden bij onze dochter bij een grote organisatie, en een lieve kraamhulp die goed naar ons luisterde hoor. Maar we zouden nu liever iemand hebben die vanuit zichzelf meer denkt zoals wij
@dragen Dat lijkt me echt fantastisch, ik heb alleen nog geen idee wat voor soort doek ik wil, ja niet zo'n hele dikke, want ik heb het snel warm. @beweging, Ik voel nog niks en ga er aangezien het de eerste is ook maar vanuit dat, dat nog wel even zal duren. Ik heb overigens geen idee aan welke kant de placenta ligt. @verlof, Momenteel ben ik nog student verpleegkunde, hierna moet ik nog 1 jaar. Ik ga er nu een jaar tussenuit en ga in september 2018 starten met het laatste jaar. Ik heb wel een 0-uren contract en wil zeker proberen tot 6 weken van te voren door te werken. Langer is in mijn werk geen optie. @kraamzorg, Vorige week aangevraagd, van vrienden al gehoord welke namen we door moeten geven die we NIET willen haha. Leek mij eerst beetje genant om te zeggen, maar je zult net zien dat we die dan net krijgen.
Nou wat betreft kraamzorg kan je niet duidelijk genoeg zijn hoor. Een goede kraamhulp kan je kraamweek maken maar een slechte kan m ook echt compleet verpesten. Dus gewoon doorgeven en op je strepen staan!
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 1 januari Woepie - 2e kindje 2 januari TSCM - 32 jaar - 3de kindje Merelv - 31 jaar - 1e kindje (MMM) Alienqueen - 24 jaar - 1e kindje 3 januari Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 4 januari 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) 6 januari Ieniemienie - 23 jaar - 1e kindje (verrassing) 7 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) 8 januari Doetzie - 2e kindje Saar88 - 28 jaar -1e kindje 9 januari Bloem1988 - 28 jaar - 3e kindje 10 januari 11 januari Immy-34 jaar-2e kindje Plantenbak12 - 26 jaar - 2e kindje EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje 12 januari Jk84 - 32 jaar - 1e kindje Hoffje88 - 28 jaar - 1e kindje 13 januari 14 januari 15 januari Keef85 - 32 jaar - 2e kindje Cindy2015 - 34 jaar - 2e kindje Afsprakenlijstje: 4 juli - Merelv geslachtsbepaling 4 juli - PAnniek afspraak met gyn 6 juli - Merelv controle vk 11 juli - Bubbels echo en controle 14 juli - Ieniemienie controle vk en CP 17 juli - Jk84 controle vk 19 juli - EvelyndeB controle vk 25 juli - hoffje88 controle vk 25 juli - Bubbels echo en controle 10 augustus - Bubbels 20w echo 29 augustus - Jk84 20w echo ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3 In totaal tot nu toe: 1 BOYS 0 GIRLS 1 VERRASSING
Zo, ik ben er ook weer. Ik was een weekje weg om m'n vriend op te zoeken in Toronto die daar voor z'n werk zat Vandaag de termijnecho gehad en was allemaal goed, zo fijn! 12 januari uitgerekend, dus ik blijf staan P dezelfde datum voor de rest zag alles er goed uit, heel beweeglijk hummeltje