Ja dat bedacht ik mij ook, dus als wat ik er aan kan doen zodat het een leuke week wordt zal ik ook zeker doen. Uiteindelijk moet je toch een klik met iemand hebben.. en dat merk je dan pas..
Hier vandaag naar de gyno geweest. Alles was goed, kleine weer even stiekem mogen bewonderen, onder het mom, ja kan ik ook weer even mn echo skills blijven gebruiken. Suiker was gelukkig goed, heb namelijk licht overgewicht en ik kneep 'm al voor de gore drankjes. Voor nu mag ik elke 3 a 4 weken langskomen voor een echo, dan houden ze mooi de groei in de gaten en het hartje.
Jaaa dat vieze drankje! Ik moet m over 2.5 week naar binnen atten. En als dr test goed is dan mag ik met 24 weken weeeerrr. Bluh. Hebben jullie al namen in gedachten? Via het namen topic heb ik suggesties gevraagd en 1 naam gaat nou steeds niet uit mijn gedachten
Nee, nog helemaal niet in tegenstelling tot bij mn dochter destijds... Ben wel heeeel benieuwd naar de naam die je nu in gedachten hebt
We hebben 1 jongensnaam waar we beiden heel enthousiast over zijn (denk dat dat hem ook gaat worden). Over de meisjesnaam zijn we nog niet uit
Ja dat is hier nu wel makkelijk hoef maar alleen over jongens namen na te denken. Een meisje hadden we denk ik Bente genoemd
@Suiker Ik heb overgewicht en het verbaasde mij enorm dat ik de suikertest niet hoef te doen, ik had mij er al op voorbereid haha. Bij de verloskundige gaven ze aan dat de nuchter glucosewaarde zo goed was en er behalve mijn overgewicht verder geen risicofactoren zijn, daarom is het niet nodig. Bijzonder want mijn zus met aanzienlijk minder overgewicht moest wel. @Namen Ik heb al wel wat mooie namen in gedachten, mijn man weet alleen nog niet goed wat hij mooi vindt, het moet voor hem allemaal nog wat echter worden denk ik.
Ik had geen overgewicht en behoorde tot geen enkele risicogroep. Maar omdat ik 3 a 4 liter per dag dronk voor zekerheid test moeten doen en ja hoor ik had zwangerschapsdiabetes. Vandaar dat ik nu met 16 en 24 weken moet testen k.dat ik nu wel verhoogd risico heb. Straks ben ik na 20e echo net medisch af word ik opnieuw medisch door suiker hahaha dat zou zo ironisch zijn
Wij hebben gister de nub echo gehad, en we krijgen een meisje ze was lekker beweeglijk dus het duurde even voordat de echo dame de nub goed in beeld kreeg, maar het was uiteindelijk heel duidelijk. Loop al de hele dag te grijnzen als een malle We hadden al een jongens en meisjes naam, dus nu we het weten kunnen we die al uitproberen, en het voelt echt goed dus we gaan denk ik niet meer van gedachten veranderen
Ohja, dat drankje moet ik ook. Ik was toen zo afgeschrikt door alle horrorverhalen dat t mij heel erg mee viel, haha! En nog totaal niet met namen bezig! Komt vast als we t geslacht weten
Hier zijn de namen al bekend. We weten pas na de bevalling wat het wordt, dus 2 namen nodig. Jongen lag nog op de plank, even afgestoft en ja we vinden m nog steeds mooi. Meisjes naam heeft even geduurd maar lijkt nu toch ook wel gevonden.
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 1 januari Woepie - 2e kindje 2 januari TSCM - 32 jaar - 3de kindje Merelv - 31 jaar - 1e kindje (MMM) Alienqueen - 24 jaar - 1e kindje 3 januari Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) 6 januari Ieniemienie - 23 jaar - 1e kindje (verrassing) 7 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) 8 januari Doetzie - 2e kindje Saar88 - 28 jaar -1e kindje 9 januari Bloem1988 - 28 jaar - 3e kindje 11 januari Immy-34 jaar-2e kindje Plantenbak12 - 26 jaar - 2e kindje EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje 12 januari Jk84 - 32 jaar - 1e kindje Hoffje88 - 28 jaar - 1e kindje 15 januari Keef85 - 32 jaar - 2e kindje Cindy2015 - 34 jaar - 2e kindje (jongen) Afsprakenlijstje: 4 juli - Merelv geslachtsbepaling 4 juli - PAnniek afspraak met gyn 6 juli - Merelv controle vk 11 juli - Bubbels echo en controle 14 juli - Ieniemienie controle vk en CP 17 juli - Jk84 controle vk 19 juli - EvelyndeB controle vk 25 juli - hoffje88 controle vk 25 juli - Bubbels echo en controle 10 augustus - Bubbels 20w echo 29 augustus - Jk84 20w echo ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3 In totaal tot nu toe: 2 BOYS 0 GIRLS 2 VERRASSING
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 1 januari Woepie - 2e kindje 2 januari TSCM - 32 jaar - 3de kindje Merelv - 31 jaar - 1e kindje (MMM) (geheim) Alienqueen - 24 jaar - 1e kindje 3 januari Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) 6 januari Ieniemienie - 23 jaar - 1e kindje (verrassing) 7 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) 8 januari Doetzie - 2e kindje Saar88 - 28 jaar -1e kindje 9 januari Bloem1988 - 28 jaar - 3e kindje 11 januari Immy-34 jaar-2e kindje Plantenbak12 - 26 jaar - 2e kindje EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje 12 januari Jk84 - 32 jaar - 1e kindje Hoffje88 - 28 jaar - 1e kindje 15 januari Keef85 - 32 jaar - 2e kindje Cindy2015 - 34 jaar - 2e kindje (jongen) Afsprakenlijstje: 4 juli - PAnniek afspraak met gyn 6 juli - Merelv controle vk 11 juli - Bubbels echo en controle 14 juli - Ieniemienie controle vk en CP 17 juli - Jk84 controle vk 19 juli - EvelyndeB controle vk 25 juli - hoffje88 controle vk 25 juli - Bubbels echo en controle 10 augustus - Bubbels 20w echo 29 augustus - Jk84 20w echo ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3 In totaal tot nu toe: 2 BOYS 0 GIRLS 2 VERRASSING 1 GEHEIM
Super mooie echo gehad, wat is het kindje al gegroeid! En we weten het geslacht! Ik zal dit pas bij de geboorte bekend maken omdat ik het door mijn naam en uitgerekende datum kan verraden, je weet nooit wie er nog meer mee kijkt...