Wat een gezelligheid hier! Na een weekendje hard werken inclusief voetbal kijken met dementerenden vandaag lekker een dagje vrij. Ik heb vrijweinig gedaan merk dat ik na 3 dagen werken best moe ben.. Ik heb een beetje aangerommeld in huis en lekker uitgeslapen Vanmiddag voelde ik de kleine weer even. Vorige week had ik dat ook, heerlijk gevoel, mag wat mij betreft wel vaker haha.
Jak jammer bubbels.. Lekker je bedje in indd! Ik lig nu ook al hoor, wel nog beetje op mn telefoon, maar even rusten.. Heerlijke dag ieniemienie! Die moet je er ook tussen hebben! Lekker gevoel he! Ik voel haar vrijwel elke dag.. vooral als ik zit.. dan schopt ze echt naar beneden, maar merk nu echt dat ze tegen mn buik schopt en voel het ook tegen mn hand aan.. Heerlijk, kan papa ook gaan meevoelen hihi
Ik voel hem nu ook krachtiger schoppen maar helaas nog niet uitwendig Mijn oudste van 4 wil hem ook zo graag voelen!
Jaaa snap Ik! En dan zijn ze eerst nog zo eigenwijs om zichzelf niet te laten voelen als er een hand ligt maar precies erna pas te schoppen hahaha.. draken zijn het
Die spontane steken terwijl je gewoon zit of ligt zou dat ook de Baby kunnen zijn? En hebben jullie wel eens nagedacht over een doula bij de bevalling?
Mijn 1e dochter zat klem bij de bevalling en moest met toeters en bellen er uit worden gehaald. Ik heb dat best traumatisch ervaren. Iig was ik blij dat ik toen al in t ziekenhuis was en alle apparatuur en krachten beschikbaar waren. Met vast zittend kind tussen je benen in ambulance was verschrikkelijk geweest. Dus ik ga voor safety (al was t voor mijn gevoel) en wil weer in het ziekenhuis bevallen
Iemand van mijn vorige zwangerschap zp groepje is met hypnobirthing bevallen en zij geeft zelf nu ook de cursussen.. Ik ben best benieuwd ernaar.. weet niet of ik zelf te nuchter ben ervoor.. Maar een doula hoef ik niet.. mn vent is genoeg hihi en evt mn moeder weer, maar dat is afhankelijk van tijd en waar mn zoontje is Mn eerste bevalling was ook een beetje drama, dus hoop dat het deze keer minimaal de helft sneller gaat (14u eerste en ontsluiting bleef hangen, is vacuüm en flink geknipt.. net geen spoedks dankzij het harde trekken van de gyn.. Had ook geen persweeen dus kon niet echt heel hard mee persen)
Ga hier voor zwangerschapsyoga. Ook bevallen in zkh omdat dat save voelt en ze hier mooie bevalsuites hebben
Ja dat scheelt hier idd ook, kind mag op kamer blijven en er is een slaapplek voor papa als dat nodig is...
Ik ga denk ik voor het geboortecentrum. Ook een fijn gevoel dat mocht er iets opdoen ik ook gelijk naar het ziekenhuis kan.
Ik wil graag thuis bevallen. Mijn moeder, oma en overgroot oma hebben allemaal heel snelle en makkelijke bevallingen gehad, dus ik hoop dat ik dat van hen geërfd heb. We wonen ook op 5 min van het ziekenhuis dus mocht het nodig zijn, zijn we zo daar. Ben ook al eens aan het rond kijken om evt een cursus of zo te gaan doen, en zwangerschapsyoga spreekt me wel aan. Iemand daar al ervaring mee? Vandaag weer even naar ons meisje mogen kijken, en het hartje luisteren. De vk zei dat ze uitzonderlijk beweeglijk was. Ze had moeite om haar netjes in beeld te krijgen, en nog een keer het geslacht te bevestigen. Ze vond het iig wel een goed teken Volgende week dinsdag hebben we de 20weken echo
Ik moet sowieso in het ziekenhuis omdat ik medisch ben na vorige bevalling. Een doula zou me zowel thuis als in het ziekenhuis kunnen coachen bij de bevalling. Ik heb zw yoga gevolgd destijds maar dat heeft mij geen biet geholpen . Nu ben ik zelf yoga docent en verwacht niet dat de bevalling puur met yoga ervaring voor mij een gorde ervaring gaat worden. Aan mijn man heb ik weinig. Die ondersteunde me destijds ook eigenlijk niet. Snapt niks van de pijn. Heeft er niet over gelezen. Geen cursus gevolgd. Ik voelde me heel alleen. Ook in het ziekenhuis toen Daarom zou een doula voor mij interessant zijn ; )
Wat voor steken zijn het dan? En Waar? Zou het geen bandenpijn kunnen Zijn? Maar rot dat je je zo alleen voelt! Dat zou niet zo moeten zijn
Oh jeetje joh wat heftig dat je er alleen voor stond... goed on dat te bespreken in t ziekenhuis. Waarom ben je nu eigenlijk medisch als ik vragen mag? Ik had na de 1e bevalling ook flink een trauma. Bij de 2e bevalling is de verpleegkundige niet van mijn zijde geweken, was enorm prettig!
Wat jammer dat je man zich er niet in verdiept. Zou toch fijn zijn om op hem te kunnen steunen. Ik heb die van mij Vader worden voor dummies, kado gedaan. Hij heeft het al bijna uit gelezen is er ook echt mee bezig, wat nog te regelen, wat ik wel of niet zou willen, dat we nog een geboorteplan moeten maken, zo lief ❤
Hahaha een geboorteplan Die moeite van schrijven bespaar ik mezelf. Na 3 bevallingen weet ik inmiddels dat t toch nooit loopt zoals gepland en dat je vooraf 100 dingen kan bedenken die je wilt maar dat t tijdens de bevalling allemaal anders lijkt te zijn