Wat fijn, die snelle bevallingen! Ik ben, na inleiding, zo'n 36 uur bezig geweest en kwam niet verder dan 4cm ontsluiting. Ook nog in bad geweest tussendoor trojwens... Na ongeveer 24 uur belandde ook ik in een weeenstorm en toen ook gevraagd om een ruggenprik. Helaas is die een beetje scheef gezet (ik zat ook helemaal vol met vocht) dus na een paar uur toch weer flinke pijn, maar t schoot allemaal geen meter op. Weeënopwekkers gehad, vervolgens weer weeënremmers want de beeb kwam in nood. Ik zat nog maar op 4,5 cm en toen toch maar een KS gedaan. Wat een gedoe.... Maar, ik kijk toch positief terug op de hele bevalling. Ik had op elk moment voor mijn gevoel de regie over alles en het medisch personeel stond heel lief voor me klaar. Toen de KS ter sprake kwam, kreeg ik ook de keuze of ik het nog een uurtje wilde aanzien, of dat ik door wilde pakken. "Haal die baby er alsjeblieft uit" was mijn reactie. Dus toen zijn ze mensen uit bed gaan bellen
Mm mm... de theorie klinkt leuk maar de weeën hebben bij mij geen opbouw. Als ze er zijn zijn ze er gelijk volop en sky high. Weeën duren lang en de tussenpauze was nog geen minuut. Dus een pretje is anders
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 1 januari Woepie - 2e kindje (meisje) 2 januari TSCM - 32 jaar - 3de kindje Merelv - 31 jaar - 1e kindje (MMM) (geheim) Alienqueen - 24 jaar - 1e kindje 3 januari Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) 6 januari Ieniemienie - 23 jaar - 1e kindje (verrassing) 7 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) 8 januari Doetzie - 2e kindje Saar88 - 28 jaar -1e kindje (meisje) 9 januari Bloem1988 - 28 jaar - 3e kindje 10 januari Plantenbak12 - 26 jaar - 2e kindje (meisje) Kimberly1989 - 28 jaar - 2e kindje (meisje) Esila - 35 jaar - 3e kindje (meisje) 11 januari Immy-34 jaar-2e kindje EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje 12 januari Jk84 - 32 jaar - 1e kindje (meisje) Hoffje88 - 28 jaar - 1e kindje (jongen) 15 januari Keef85 - 32 jaar - 2e kindje Cindy2015 - 34 jaar - 2e kindje (jongen) Afsprakenlijstje: 7 augustus - Jk84 controle vk 10 augustus - Bubbels 20w echo 14 augustus - Alienqueen 20w echo 15 augustus - Woepie 20w echo 15 augustus - Saar88 20w echo 21 augustus - Ieniemienie 20w echo 22 augustus - EvelyndeB 20w echo 24 augustus - Bubbels controle vk 24 augustus - EvelyndeB controle vk 24 augustus - Plantenbak 20w echo/GUO 24 augustus - hoffje88 20w echo 24 augustus - Kimberly1989 20w echo en controle vk 29 augustus - Jk84 20w echo 30 augustus - PAnniek 20w echo/GUO 5 september - Esila echo en controle ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3 In totaal tot nu toe: 3 BOYS 6 GIRLS 2 VERRASSING 1 GEHEIM
Ik heb de 23e de GUO. Op de verjaardag van onze kleine, dus maar hopen dat het allemaal goed is. Gisteren pretecho gehad, is toch even fijn om m weer te zien. Placenta ligt inderdaad weer aan de voorkant, dus dat ik nog niet veel voel is niet raar. Qua grootte kwam ze op 17+5, dus dat gaat goed.
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 1 januari Woepie - 2e kindje (meisje) 2 januari TSCM - 32 jaar - 3de kindje Merelv - 31 jaar - 1e kindje (MMM) (geheim) Alienqueen - 24 jaar - 1e kindje 3 januari Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) 6 januari Ieniemienie - 23 jaar - 1e kindje (verrassing) 7 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) 8 januari Doetzie - 2e kindje Saar88 - 28 jaar -1e kindje (meisje) 9 januari Bloem1988 - 28 jaar - 3e kindje 10 januari Plantenbak12 - 26 jaar - 2e kindje (meisje) Kimberly1989 - 28 jaar - 2e kindje (meisje) Esila - 35 jaar - 3e kindje (meisje) 11 januari Immy-34 jaar-2e kindje EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje 12 januari Jk84 - 32 jaar - 1e kindje (meisje) Hoffje88 - 28 jaar - 1e kindje (jongen) 15 januari Keef85 - 32 jaar - 2e kindje Cindy2015 - 34 jaar - 2e kindje (jongen) Afsprakenlijstje: 7 augustus - Jk84 controle vk 10 augustus - Bubbels 20w echo 14 augustus - Alienqueen 20w echo 15 augustus - Woepie 20w echo 15 augustus - Saar88 20w echo 21 augustus - Ieniemienie 20w echo 22 augustus - EvelyndeB 20w echo 23 augustus - Cindy2015 20w echo 24 augustus - Bubbels controle vk 24 augustus - EvelyndeB controle vk 24 augustus - Plantenbak 20w echo/GUO 24 augustus - hoffje88 20w echo 24 augustus - Kimberly1989 20w echo en controle vk 29 augustus - Jk84 20w echo 30 augustus - PAnniek 20w echo/GUO 5 september - Esila echo en controle ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3 In totaal tot nu toe: 3 BOYS 6 GIRLS 2 VERRASSING 1 GEHEIM
Vandaag de echo gehad, Wat ze kon beoordelen was goed. Maar kindje had de voeten bij hoofd liggen en daardoor kon ze niet het hartje in geheel bekijken En ze wilde buikje gaan meten maar toen was net het maagje leeg (wel vol gezien) Dus had ze geen eikpunt. Morgen word ik gebeld voor nieuwe afspraak voor volgende week
Zo, dat klinkt als goed nieuws Bubbels! Wel balen dat je nu nog een week in spanning moet zitten, maar het is alvast bemoedigend dat ze zo geen afwijkingen zag!
Hmm zag net jullie reacties nog Niet! Spannend bubbels! Hoop dat de kleine man zich volgende week iets minder in allerlei hoeken wringt hahaha
Wat vorige keer mis was zag er nu wel goed uit dus dat geeft moed. Buikje had ze al wel gemeten maar was iets klein dus daarom wilde ze nog eens meting maar dat ging dus niet. Hartje al veel punten wel van gezien maar de aorta kon ze niet helemaal volgen omdat ie zo krom lag
Whahaha wat een leuke schattige buikjes! Die van mij is door de rust van de vakantie wel wat verder gegroeid terwijl ik in gewicht nog niet zoveel weeg gelukkig. Ik zal tzt ook ff een foto plaatsen. Hier twee dagen rustig gehad mbt beweging en nu sinds gisteren volop. Fijn is dat toch.
Bubbels, fijn dat het er voor nu goed uitziet! Jammer dat je nog een keer terug moet, maar ach, dan zie je m nog een keer extra, dat is ook leuk . Vanochtend ook maar even fotootje gemaakt. In zwart-wit is van vandaag, de andere foto is van vorig jaar, 19 weken zwanger.
Ja Cindy wel aardig verschil! Maar alsnog een bescheiden buikje of niet? Ik heb hier dat ie nu gaat uitsteken maar volgens mij ben jij gezegd meteen aardige boezem hihi dus lijkt je buikje ook gelijk wat kleiner vind ik altijd Hun had volgende vrijdag plekje voor herhaling. Omdat er niks mis was had t natuurlijk geen haast. Maar na t ophangen dacht ik mmm een hele week wachten toch lang.. kreeg de zenuwen er van! Dus terug gebeld en maandag ochtend was een plekje vrij gevallen