Spannend @Katsje ! Ik gun het je echt zo enorm. Hoop echt dat het snel raak is voor jullie. Dan kom je het hier toch wel even van de daken schreeuwen he ? Hou je het voor de rest een beetje vol?
We groeien gestaag door! Buik is echt wel aan t spurten wordt niet goed van de druk op mijn buik. Echt niks aan. Hopelijk houdt ie komende week weer even rust
Hier groeit t ook echt hard ja! Kunnen de papa's ook al de babies voelen bij jullie? En mooi buikje in leuk jurkje Bubbels!
Ja hier trappelt bij hard genoeg voor manlief om ook te voelen. Al trappelt ie nog wel veel naar binnen en met name naar beneden
Ja, hier kon papa het al vanaf een week of 18/19 voelen! Nu sinds een week of 3 ook echt al heel goed aan de buitenkant te zien als ze schopt <3
Mijn man kan haar nu ook voelen van het weekend zag ik mn buik zelf even bewegen! Zo bijzonder ❤❤❤ Ik begin wel steeds meer last van mn rug / bekken te krijgen. De afgelopen weken is het langzaam erger geworden. Moet echt heel bewust bewegen (vooral op mn werk) en op tijd gaan zitten. Niet altijd even handig, maar ben als de dood dat ik na de bevalling klachten zou blijven houden, dus probeer zoveel mogelijk zittend te werken en niet meer te tillen. Hoe gaat het bij jullie? Oja, morgen mogen we weer naar ons meisje kijken bij de vk
Ja merk dat t hier lichamelijk ook wat zwaarder wordt Links in bekken voel ik flink en als ik teveel doe ook erg last van mijn rug. Wordt ook gelijk gestraft met harde buiken dan dus dat is voor mij een teken dat ik kalm aan moet doen. De meiden kunnen morgen doorschuiven naar de nieuwe kamers. Dus dan is de babykamer weer vrij!! Er moet een muur versiering van de wand en dan die wand behangen. Spijkertje in de muur om een eyecatcher op te hangen en nieuwe gordijnen ophangen als ze binnen komen. Dr lades en kast zijn alweer leeg dus dan is het tijd voor wassen en inrichten!!
Even een kort (nou ja wat heet kort)berichtje van mij. Hier gaat alles goed. Zijn nog een paar dagen heerlijk op vakantie.... En terwijl ik dit typ wordt mn hand van mn buik afgeduwd klein druktemakertje hier... Buik groeit gestaag. Vind zelf dat je het al best goed kan zien, maar krijg nog weinig reacties. Diegene die weten dat ik zwanger ben vinden mn buik klein en diegene die niet weten dat ik zwanger ben, denken volgens mij gewoon dat ik dik ben geworden Spullen hier allemaal al in huis. Wil alleen nog zo'n lekkere grote wikkeldoek hebben. Verder hier een groeiecho met 27 weken. Ben erg benieuwd hoe hard onze kleine dan gegroeid is in 4 weken tijd Foto van 24 weken.
Is toch al een goed zichtbaar buikje?! Mensen zijn ook gewoon erg voorzichtig met vragen. Stel je voor dat je t vraagt en degene is niet zwanger haha oepsss
Wij zijn gister weer terug gekomen van 2 weken Spanje.. rot terug reis gehad, in totaal van instappen tot thuis 8 uur over gedaan ipv 3 uur bah bah.. was verrot!! Maar hebben het leuk gehad, maar ook weer blij om terug te zijn Buik is op vakantie flink gegroeid.. morgen 25 weken, maar dagje erbij gesmokkeld op de foto hahaha Schopt en doet de hele dag door, als papa voelt slooft ze zich meteen uit hahaha draakje..
Controle bij de vk was goed.. dame is goed gegroeid, hartje klonk goed.. geen bijzonderheden eigenlijk.. volgende afspraken zijn 26 okt controle en 2 nov groei echo
Hahaha nee klopt niet echt heel actief groepje... soms wel jammer hoor! Al vind ik dat het afschaffen van de besloten groepen ook wel wat van de diepgang verloren is gegaan omdat niet iedereen zomaar iets online wil gooien wat voor t hele web te lezen is.. Hier heb ik sinds gisteren flink buikpijn. Idee dat t van mijn darmen komt maar voel de kleine ook weinig. Niet echt een prettige combi. Maar ook niet zo weinig dat ik denk ik moet bellen... lastig!
Het is wel eens drukker geweest inderdaad. Wij zijn vannacht thuis gekomen van vakantie. Dus nog een beetje gaar. Eigenlijk heb ik weinig te melden, get gaat momenteel gewoon goed. Volgende week vrijdag naar de verloskundige en die maandag daarop een groeiecho, dan heb ik misschien wel weer wat meer te vertellen. Werken gaat/ging tot voor de vakantie goed, hopelijk daarna ook nog. Nog 4 weken 24uur per week, al heb ik komende week een 32urige week en die daarop 16. Dan dus nog 2 weken 24 uur en dan daarna terug naar 8 maar waarschijnlijk 16. Lijkt mij wel lekker. Dan kan ik misschien wat meer gaan genieten en echt gaan geloven dat dit echt gaat gebeuren en wel goed komt. Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer onze kleine gup zich aandiend. Of het nog dit jaar wordt of toch volgend jaar. Vanaf volgende week ook beginnen met zwangerschapsgym. Hopelijk heb ik daar nog een beetje conditie voor