Fijn om te lezen dat de nesteldrang zich niet alleen bij mij heeft aangediend Maar ook hier idd een bezoek van kraamzorg dinsdag.
Nog geen afspraak voor kraamzorg.. zal binnenkort wel gebeld worden voor een afspraak.. Geschop gedetailleerder: check.. voel de billen soms al in de weg zitten dus druk ik ff naar beneden vanaf mn ribben gezien en voel regelmatig ook echt wel een knietje of elleboog.. Vandaag controle gehad bij de vk.. alles is perfect volgens het boekje.. Groei loopt niet voor of achter en dame lag lekker met der koppie naar beneden,maar kan natuurlijk binnen 2 min weer anders zijn nog hihi Ijzer was weer te laag met de vingerprik, dus moest weer normaal prikken.. kijken of dat nu wel weer goed is ook, anders aan de ijzertabletten.. zo geen zin in.. En ik zit op +9 maar wel vandaag bij de vk over de 100.. Maar ze zei nog steeds dat het prima is aangezien ik 8 weken lang op 96 heb gezeten.. ach.. hoort erbij
Oh vervolgafspraak is 16 november .. 1x na 3 weken weer en dan naar om de 2 weken denk ik zo.. vanaf 32 weken toch?
Ik heb idd na 32 om de week en vanaf 36 elke week. Maar verschilt beetje per praktijk want sommige doen 27 30 33 en dan keer na 2 weken met 35 en dan elke week. Maar net hoe t uitkomt ook soms!
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 1 januari Woepie - 2e kindje (meisje) 3 januari Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 4 januari Saar88 - 28 jaar -1e kindje (meisje) 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) (meisje) 6 januari Ieniemienie - 23 jaar - 1e kindje (verrassing) 7 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) 10 januari Kimberly1989 - 28 jaar - 2e kindje (meisje) Esila - 35 jaar - 3e kindje (meisje) 11 januari EvelyndeB - 31 jaar - 2e kindje (jongen) 12 januari Jk84 - 33 jaar - 1e kindje (meisje) Hoffje88 - 28 jaar - 1e kindje (jongen) 15 januari Cindy2015 - 34 jaar - 2e kindje (jongen) Afsprakenlijstje: 27 oktober - Woepie echo en placentameting 31 oktober - PAnniek controle gyno + groeiecho 2 november - Kimberly1989 groeiecho 6 november - Esila groeiecho 7 november - EvelyndeB groeiecho 7 november - Bubbels84 controle zkh 10 november - Woepie echo en placentameting 16 november - Kimberly1989 controle vk 21 november - Bubbels84 controle zkh 5 december - Bubbels84 controle zkh ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3 In totaal tot nu toe: 4 BOYS 6 GIRLS 2 VERRASSING[/QUOTE]
@Mieksel @Saar88 @ieniemienie94 hoe waren jullie controles deze week? @woepie veel succes morgen, ben benieuwd!!
Mooi Woepie! Ik heb pas de 31ste controle. Laatst wel in het zkh extra controle en daar lag kindje 3 dagen voor op groei, oftewel, keurig dus! Buik groeit nu echt als een malle... zo!
Zulke mooie buikjes! En wat zijn jullie allemaal slank, hihi! Ik ben alles behalve slank, maar vanmorgen gewogen en ben precies 7 kilo aangekomen nu. Het moet wel heel gek lopen als ik net zo veel aankom als vorige zwangerschap (27 kilo)
Netjes hoor 7 kg!! Topper! Ik heb vandaag de kleine meid gezien bij de hogeschool.. konden ze oefenen met echo's maken.. lekker trappen tegen dat apparaat hihi Ze ligt het lekkerst met haar hoofd naar beneden en haar rug rechts in mn zij.. eigenwijsje
Kamertje is nog niet af maar het begin is er Met nu de 30 voorbij neemt de nesteldrang het flink over haha er is geen houden aan. Elke kast in huis moet er aan geloven..
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 1 januari Woepie - 2e kindje (meisje) 3 januari Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 4 januari Saar88 - 28 jaar -1e kindje (meisje) 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) (meisje) 6 januari Ieniemienie - 23 jaar - 1e kindje (verrassing) 7 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) 10 januari Kimberly1989 - 28 jaar - 2e kindje (meisje) Esila - 35 jaar - 3e kindje (meisje) 11 januari EvelyndeB - 31 jaar - 2e kindje (jongen) 12 januari Jk84 - 33 jaar - 1e kindje (meisje) Hoffje88 - 28 jaar - 1e kindje (jongen) 15 januari Cindy2015 - 34 jaar - 2e kindje (jongen) Afsprakenlijstje: 27 oktober - Woepie echo en placentameting 31 oktober - PAnniek controle gyno + groeiecho 31 oktober - Mieksel controle 2 november - Kimberly1989 groeiecho 6 november - Esila groeiecho 7 november - EvelyndeB groeiecho 7 november - Bubbels84 controle gyn 10 november - Woepie echo en placentameting 16 november - Kimberly1989 controle vk 21 november - Bubbels84 controle gyn 5 december - Bubbels84 controle gyn ☆ Sterretjes ☆ Katsje Ashleyrachel Plusje 7+1 Kleintje85 7+3 In totaal tot nu toe: 4 BOYS 6 GIRLS 2 VERRASSING
Netjes Evelynde!! Ik was de laatste keer zo’n 8 kilo erbij, denk nu richting de 10..? Dinsdag zullen we het weten Leuk behangetje Bubbels. Al een heel stuk verder dan wij. Bij ons is de kamer leeggeruimd en geschuurd. Nog heel wat te doen dus...
Nee go Nee staat zo van dochter nog. Moet tzt omhoog maar eerste tijd slaapt ie bij ons op de kamer in wiegje die moet ik ook even op de juiste hoogte zetten van het bed denk alleen niet dat ie zo hoog als boxspring op klossen zal komen waha
Controle maandag was eerst eigenlijk goed, maar dinsdag werd k ineens gebeld door de vk dat ze me besproken hadden, en ze dat vonden dat 'k toch naar de gyn moest voor extra controle.. ze vonden onze meid toch te klein (hallo, ik ben zelf ook maar 1.60). Dus gister bij de gyn geweest, die heeft ook de doorbloeding van de placenta en navelstreng gemeten en die was dik in orde. De meting zelf kwam uit op de p10 lijn, alleen haar beentje nét daaronder, dus volgens het protocol moeten we nu naar Maastricht voor nog meer metingen.. Haar letterlijke woorden waren "jammer dat ik van de gemiddelden moet uitgaan, en niet van jullie eigen lengte, dan had ik je niet doorgestuurd" Ze verwacht niet dat ze in Maastricht wat vinden, maar we moeten er dus wel heen maandag. Verder vanaf nu wekelijks onder controle bij de gyn, en thuis bevallen zit er waarschijnlijk niet meer in.. Bah, word je zo ineens van je roze wolk gedonderd omdat je kleiner bent dan gemiddeld.. keken ze maar wat meer naar de persoon ipv protocollen.. ze verwachten er niks van, en "maak je vooral geen zorgen".. jaja makkelijker gezegd dan gedaan