Gister heb ik mijn babyshower gehad, super leuk! met dank aan mijn lieve vriendin die alles georganiseerd had Dat heeft wel goed geholpen om me gedachten te verzetten.
Leuk een babyshower. Staat mij ook nog te wachten, maar ik kan slecht tegen verrassingen, dus ja uh wanneer dan???
Haha ah joh alleen maar leuk Ik heb bij de 1e ook gehad met spelletjes en cadeautjes Bij de 2e een high tea met 2 goede vriendinnetjes en een leuke cadeau mand. Dat vond ik al te gek bij een 2e weer!
Ja zekers, lijkt mij ook echt wel heel leuk! Zou alleen nog leuker zijn als ik wist wanneer ze allemaal op de stoep stonden.
Mijn zusje heeft idd ook een babyshower gehad. Ik niet, hoeft ook niet zo nodig. Vrijgezellenfeest vond ik destijds wel leuk. En de jouwe ziet er ook kei leuk uit Saar! Ik was vandaag met familie naar Prison Escape in Utrecht. Was super leuk! Maar ik ben nog al fanatiek en ben dus volle bak mee gaan doen en pas nadien merkte ik dat het toch best zwaar is met bijna 30 weken zwanger
Leuk Saar! En mooie buik schildering! Vijf jaar geleden ook gehad zo'n feestje maar nu gelukkig niet. Helemaal geen behoefte aan. Eenmaal beleefd en dan is het goed haha.
Bluhh Ik ben beetje ziek aan het worden.. met een dikke buik die reageert op mijn rommelende maag is dat niet echt prettig.. Mijn banner stond opeens een dag voor.. ik heb m ooit ook op een dag voor uitgerekende datum moeten instellen om juiste termijn te krijgen maar nu ging ie dus opeens uit zichzelf verspringen.. Als t goed is staat ie nu weer goed nog maar eventjes en we zijn allemaal de 30 voorbij!! Hopelijk blijft bij iedereen de beeb nog lekker een maand of 1.5 minimaal zitten ben heel Benieuwd.. we zouden een poule moeten maken met wie wanneer bevalt
Die van mij is/was ook versprongen.. zag het gister na het uur tijdsverschil.. Maar een poule is leuk.. ik denk dat mijn dame 11 of 12 januari komt.. Heb jij zelf een idee bubbels?
Ja laten we allemaal een gokje wagen! Ik ga voor 3 keer op rij uitgerekende datum 3-1 bubbels 11-1 Kimberly
Mijn banner was ook van de leg en ik zelf daardoor ook dacht dat het aan mij lag Ik denk dat ik op de uitgerekende datum beval 10-11 (Tenminste als m'n placenta naar boven geschoven blijkt op de volgende echo ) Beterschap Bubbles, ik ben ook grieperig
Haha was niet de bedoeling idd Ik zou wel graag de 6e januari bevallen want m'n andere kinderen zijn van 6 okt en 6 nov Of de 8ste is ook wel leuk, 08-01-2018