Gesprek met verpleegkundige was best beladen Onze jongste heeft afgelopen 2 jaar ademhalingsproblemen gehad en de vorige zwangerschap moeten beëindigen en die combi maakt dat ik best bang ben dat t kindje iets heeft. Hopelijk vind dat nog zijn plek. 5 dec weer groei echo maar ze vond mijn buik goed gegroeid. Hier weegschaal ook verbannen vind m niet meer lief Hier nog 6 weken tot d day.. En nog 5 werkdagen tot verlof wiehoeee
Hier ook pijn en druk vanonder, alsof ie er elk moment uit kan komen zetten. Vorige keer echt totaal niet, tot op de dag van de bevalling niet het gevoel gehad dat daar iets uit moet. En nu hoop ik maar dat we kerst en Nieuwjaar veilig doorkomen .
Jij hebt tenminste nog wel iets meer speling. Ik zit met mijn 3 jan gevaarlijk dichtbij de jaarwisseling
Pff iemand de tip tegen maagzuur/oprispingen? Vannacht echt slecht geslapen en vandaag weer veel last ervan.. heb omeprazol 20mg gekocht en had nog rennies maar pfff... verschrikkelijk dit
Ahja dat is begrijpelijk Waardoor heeft je jongste ademhalingsproblemen gehad ? Oh heerlijk, je laatste werkdaagjes !
Ik knaag flink wat rennies. Al is t nu wat minder dan afgelopen weken (klopt af) Ander spul werkt niet. Laatst zei iemand dat je baking soda theelepeltje in water moet oplossen en opdrinken. Geen idee of dat wat doet @Esila Toen onze dochter 8 maanden was dreigde ze te stikken. We wisten niet in wat. Dat is 3 keer gebeurd (2 keer levenloos uit bedje gevist). Toen knakte ik. Ze is toen 2 weken opgenomen geweest. Uiteindelijk regaeerde haar longen overactief met slijm dat ze niet opgehoest kreeg door ontstoken amandelen. Die zijn geknipt. Maar daarna is ze circa 10 keer opgenomen geweest ivm benauwdheid en moest ze worden verneveld. Enkele opnames waren nog spannender en kreeg ze prednison om er boven op te komen. We hebben dus heel wat spannende tijden met haar gehad, nu lijkt het gelukkig beter te gaan met de astma (kind is pas 2.5...)
Pff wat ontzettend heftig Bubbles Hopelijk gaat het nu alleen nog maar beter dan. En is dit kindje Helemaal gezond
Jeetje wat heftig Bubbels! En dan die vorige zwangerschap er nog bij, snap dat je alles behalve relaxed bent nu....
Heb ook 3 kwart jaar bijna niet kunnen slapen. Was zooo bang de 4e keer te zullen missen en dat ik dan te laat zou zijn... heeft echt heel lang geduurd voordat t vertrouwen weer wat terug was. Maar nog steeds kan ik er slecht tegen als ze hoest. En ik vind eten nog altijd spannend omdat ze zich ook vaak verlikte en dan gewoon als reactie niks meer deed. Ze ging dus niet kokhalzen maar stopte gewoon met ademen. Maar goed ik zou er een boek over kunnn schrijven maar geweest is geweest nu de blik vooruit en hopen dat dit broertje heel anders is wat dat betreft
Ja 2016 was een heel spannend jaar... dat hadden we zo graag met een lichtpuntje geëindigd maar dat werd de termijnecho waarop we zagen dat ons vorige kindje niet levensvatbaar zou zijn. Maar goed. Nu wordt het 2018, for sure!!
Hier ook twee stik/verslik dingetjes meegemaakt, niks vergeleken met jou, maar ik kan de paniek zo terug voelen. Vreselijk.
Pfff, ik lig al de hele nacht wakker met harde buiken en pijn aan m'n rug. Gisteren te veel gedaan denk ik? Heel erg vervelend! Beeb beweegt wel goed, maar kga ineens allemaal enge dingen denken á la: hij komt toch niet te vroeg? Dat is niet zo, dit zijn geen weeën, maar pffff.... snachts is ook alles 10 keer dramatischer in je hoofd toch? Ik ga maar ff een kopje thee zetten denk ik
Nou, m'n buik werk na wat warme thee en een kruik weer rustig. Toen zette echter de storm op en heeft m'n dochter amper nog geslapen, dus ik ben gesloopt. Maar een beetje rustig aan doen vandaag
Die harde buiken kunnen idd zo ineens ontstaan en je kunt er heel mal van worden. Ik moet ze soms echt wegpinken. Maar een uur liggen met kruik of gewoon echt ff niet opstaan helpt aanzienlijk. Als het dan minder wordt of weggaat is het ok. Vk of gyn zal je geen ander advies geven. Eventueel wel als het erger wordt belle !