Ik ben vanavond gebeld door MvM en heb een afspraak voor de dag na de echo,dus de 19de. Ik had wel eerder mogen beginnen, maar eerst zien (echo) dan geloven
Haha slim ja! Ik weet nog niet wanneer ik de echo heb. Mijn mvm afspraak is nog voor de 6 weken zelfs (vanaf dan mag je meedoen geloof ik) maar ze zei dat ze de intake dan al wel vast kon doen. Dus ben benieuwd dan. Ik zal je afspraak op de lijst zetten. Vind ik toch handig terugkijken wie wanneer nou wat had.
1 t/m 15 juli 2015 mama's ....uitgerekende datum.... 1. Jeanne, 4e kindje Toetje84, 30 jaar, 2e kindje Dana1989, 26 jaar, 1e kindje Minou78, 36 jaar, 2e kindje Chantal212, 5e kindje 2. Lauren84, 2e kindje Sunset88, 2e kindje Steefj, 30 jaar, 1e kindje 3. 4. 5. FvK, 2e kindje Celine1984, 2e kindje LoesjeK, 6. Martina79, 35 jaar, 1e kindje 7. Bee85, 29 jaar, 3e kindje 8. 9. Sjees, 25 jaar, 1e kindje Ils1, 26 jaar, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, 1e kindje 10. Javica, 25 jaar, 4e kindje Skaya, 2e kindje Rozientje, 30 jaar, 1e kindje 11. Prulletje, 29 jaar, 1e kindje Halloween, 3e kindje 12. Amore1, 28 jaar, 3e kindje 13. 14. TJS, 24 jaar, 1e kindje 15. Datumloos: Mamavaneen2e, Lamaris, 36 jaar, 1e kindje __________________________________________________ Afspraken (vk, echo, etc.): 7-11: Javica gyn 10-11: Toetje84 echo 12-11: Celine1984 echo, Prulletje2 mvm 14-11: LoesjeK echo 17-11: Dana1989 18-11: Martina79 echo 19-11: Martina79 mvm 21-11: Steefj echo 22-11: Ils1 echo 25-11: Bee85 echo+intake 27-11: Ils1 intake vk 5-12: Martina79 vk intake
Goedenavond dames, Graag wil ik me aanmelden bij jullie groep. Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben en vanochtend had ik onderstaande mooie test in m'n handen. Dit komt er op neer dat ik op 6 juli uitgerekend ben. Ik heb al veel heftige verhalen en onderschriften bij jullie gezien, vandaar dat ik ook kort mijn verhaal deel. Sinds ik vorig jaar gestopt ben met anticonceptie heb ik 2 ma's en 1 mk gehad. De ma's kwam ik pas achter bij de 1e echo en voor zowel de ma's als de mk geldt dat het vruchtje niet groter is geworden dat 6 weken en dat ik zodoende nog nooit een hartslag heb gezien. Nu dus voor de 4e x zwanger en hopelijk krijg ik uit deze zwangerschap wel echt m'n 1e kindje!! Ik sta er verder heel positief in en ga ervan uit dat het deze keer met mijn zwangerschap en jullie zwangerschappen allemaal helemaal goed komt!!! Zou iemand onderstaande gegevens van mij op de lijst willen zetten: Anouk89, 25 jaar, 1e kindje.....uitgerekend 6 juli 13 nov 1e echo vk Bedankt!
@MVM; net terug gebeld en ze komt morgen al langs! Ze neemt gelijk de (stink)flessen mee dus dan kunnen we maar weer beginnen. @toetje; oke. Goed om te weten dat het bij de zwangerschap hoort. Had dat idee al wel. Maar was me toch een felle steek. Niet normaal. Bliksem is een goede beschrijving. @Anouk; welkom en gefeliciteerd! Wat een verhaal heej. Hoop dat je snel een prachtig mooie hartslag krijgt te zien en horen. <3 @prulletje; gelukkig niet de enige testverslaafde! Heerlijk. Heb er ook wel 20 gedaan. (Wow. Als ik dat zo op schrijf is het een heel getal. Hihi) Heb na het verhaal van Amore nog weer een test gehaald. Ondanks positief gevoel en derde zwangerschap toch wat onzeker. @chantal; spannend! Alvast heel veel succes morgen. @lamaris; positief kwaaltje wel he? Dat warme...mijn voetjes zijn ook al zo lekker warm. @Rozientje; zelfde vraag als prulletje Liefs Bee
Hallo alle nieuwe zwangeren! Amore wat vreselijk! De nachtmerrie voor ons allemaal. Heel veel succes en sterkte! Prulletje jij hebt wel een enorme test verslaving, ik zou het stiekem ook wel willen doen Ik heb het juist constant koud. Had ik mijn vorige zwangerschap ook. Maar wat duurt het lang voor mijn echo, ben niet zo goed in wachten..
@celine ik heb het ook de hele tijd koud. soms zelfs als ik onder mijn dekbed lig. @Bee ja ik vond het toen toch ook erg appart die steek. het was er maar 1 en het leek net een bliksemschicht die door mijn borst ging.😄
@prulletje ahhh neee dat meen je niet. hopelijk is het gewoon een bloeding en wil het niks zeggen. ik duim voor je dat het goed blijft gaan.
Amore, wat vaag en onrustmakend! Prulletje, het hoeft helemaal niks te betekenen he? Maar ik kan me goed voorstellen dat je dit niet in de koude kleren gaat zitten. Is het bloedverlies inmiddels gestopt? Welkom Anouk! Super dat je zo positief bent dan komt het deze keer hopelijk vast helemaal goed! Voor de lijst: 4 nov MvM, 18 nov intake, 25 nov echo
Welkom Anouk en gefeliciteerd. Ik hoop dat het allemaal goed gaat! Konden we de tijd maar even versnellen he... Ah nee Prulletje, wat een klote gevoel moet dit geven ga voor je duimen meis. Hopelijk onschuldig inderdaad!
Het is weer gestopt maar weet natuurlijk niet of dat zo blijft. Ben wel bang nu . Maar kan alleen afwachten.
In ieder geval fijn dat het gestopt is. Hopelijk blijft dat zo. Je leest natuurlijk wel veel verhalen met een positieve afloop. Je staat zo machteloos he..
@prulletje; goed teken dat het gestopt is. Je hoort vaker dat je sneller bloedverlies hebt bij een zwangerschap omdat alles zo goed doorbloed is. Enne een positief verhaal; nichtje van me heeft 9 maand bloedverlies gehad en een gezonde zoon Hoop dat het bij jou nu de komende 8 maand even klaar is met bloeden. <3
Er blijft sinds gisteren avond laat toch steeds roze komen. Het lijkt ook niet meer weg te gaan na een keer vegen 😟. Ben zo bang dat het doorbreekt.