Amore1 en Prulletje2, ik duim voor jullie... Ik voel me zó normaal dat ik heb getest vanmorgen. Even checken of het nog zo is...kreeg 2 even dikke strepen.
1 t/m 15 juli 2015 mama's ....uitgerekende datum.... 1. Jeanne, 4e kindje Toetje84, 30 jaar, 2e kindje Dana1989, 26 jaar, 1e kindje Minou78, 36 jaar, 2e kindje Chantal212, 5e kindje 2. Lauren84, 2e kindje Sunset88, 2e kindje Steefj, 30 jaar, 1e kindje 3. 4. 5. FvK, 2e kindje Celine1984, 2e kindje LoesjeK, 6. Martina79, 35 jaar, 1e kindje Anouk89, 25 jaar, 1e kindje 7. Bee85, 29 jaar, 3e kindje 8. 9. Sjees, 25 jaar, 1e kindje Ils1, 26 jaar, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, 1e kindje 10. Javica, 25 jaar, 4e kindje Skaya, 2e kindje Rozientje, 30 jaar, 1e kindje 11. Prulletje, 29 jaar, 1e kindje Halloween, 3e kindje 12. Amore1, 28 jaar, 3e kindje 13. 14. TJS, 24 jaar, 1e kindje 15. Datumloos: Mamavaneen2e, Lamaris, 36 jaar, 1e kindje __________________________________________________ Afspraken (vk, echo, etc.): 4-11: Minou 78 mvm 7-11: Javica gyn 10-11: Toetje84 echo 12-11: Celine1984 echo, Prulletje2 mvm 13-11: Anouk89 echo vk 14-11: LoesjeK echo 17-11: Dana1989 18-11: Martina79 echo, Minou 78 intake 19-11: Martina79 mvm 21-11: Steefj echo 22-11: Ils1 echo 25-11: Bee85 echo+intake, Minou 78 echo 27-11: Ils1 intake vk 5-12: Martina79 vk intake
Prulletje wat eng! Je zit ook precies op een termijn dat een echo nog geen zin heeft alleen maar afwachten dus. Sterkte meid! Ik heb morgenvroeg een afspraak met mvm 😊 ben benieuwd, helemaal nieuw voor me dus weet niet wat ik verwachten kan.
Ik heb ook een afspraak met MvM komende maandag. Ik heb begrepen dat men de flessen komt ophalen wekelijks. Dat wil ik niet, van mij hoeft niet de hele straat te weten dat ik meedoe (ik woon in een portiekwoning dus dat valt nogal op). Ik las ook dat je de flessen kan droppen bij een verzamelpunt. Ik hoop dat er eentje is bij mij in de buurt...
@Lamaris; ik woon in klein dorp en hier zijn 2 plaatsten waar je de flessen (redelijk anoniem) kan droppen. Dus er is vast een plekje bij jou in de buurt. Wij deden het gewoon laat in de avond... Niemand die iets door had
vandaag weer netjes een spijkerbroek aan moeten doen in plaats van trainingsbroeken, maar die zit niet meer zo prettig... Vorige week dinsdag en woensdag ook al minder. Hebben jullie dat ook al?
Hoe gaat het nu Prulletje? Broeken zitten hier opzich nog wel goed als ze laag zijn. In de middag-avond heb ik wel een ontzettend opgeblazen buik. Moet dan wel een wijd shirtje aan doen als ik de deur uit ga . Darmen zijn druk bezig..
Hoi Allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Afgelopen zaterdag een eerste positieve test gehad, zondagmiddag ook en toen op maandag (testdag) de CB digitale gedaan waar zwanger 1-2 op kwam te staan. Echt helemaal te gek! We hadden het juist deze ronde niet verwacht door wat er in het ziekenhuis verteld was (weinig goed zaad). Daardoor ook een beetje overdonderd door dit nieuws. Ik ben normaal echt super positief over alles. Maar nu opeens zó onzeker, door de eerste VM in 2012. Ben gewoon zo bang om het weer te verliezen na zo'n lange tijd proberen. Maar wat is dit wondertje meer dan welkom. Ik klets graag met jullie mee! 32 jaar, 1e kindje, 15 juli 2015 1 dec echo Ik heb het hele topic eerst even gelezen... Amore en Prulletje heel veel sterkte ik hoop toch op goed nieuws!
Herkenbaar Martina! Loop op mijn vrije dagen in een zwangerschapsbroek, haha. Heerlijk. Moet nogal ver rijden van en naar werk. Dan heb ik de gulp ook al open...
Ja echtwel, we kregen te horen dat we nog wel een 3e poging konden doen hierna maar wel serieus over IVF moesten gaan nadenken. Hadden ook al een folder gekregen enz. En opeens is het daar dan toch!
Miffy82, gefeliciteerd! Je hebt veel mazzel. De kansen bij IUI liggen op amper 10% per keer! Over te strakke broeken: ik draag gewoon jurkjes. Zwarte jurkjes met lange vesten eroverheen. Dat zal ik voorlopig blijven doen want dat kleedt best af en zit ook nog eens lekker. Ik ben nog niet aangekomen maar heb wel een opgeblazen buik.
Hoi meiden, Ik kom me hier ook heel voorzichtig melden. Uitgerekende datum heb ik voor nu op 15 juli berekend, dus zou dan 3 weken en 6 dagen zwanger zijn nu.. Heeel pril! Ik heb al 2 dochters van 3 en 1 jaar
Wat spannend prulletje, hoe is het vandaag? Ik heb echt nergens last van, behalve soms wat vol gevoel/boertjes/hikjes die omhoog komen, maar verder niks. Geen idee of dit een goed teken is, haha. Vanochtend wel weer een positieve test. M'n NOD is vandaag, maar alles lijkt nog goed te gaan Ook nog geen last van strakke broeken gelukkig!
Gefeliciteerd en welkom Miffy82. Wat fijn dat jullie toch op deze manier zwanger zijn geworden. Welkom Babystew en gefeliciteerd met de zwangerschap. Spannend
Hi dames ik meld me ook hier, ben nog wel voorzichtig blij ivm de meerdere miskramen. 20 nov eerste echo hoop nu op een plakkertje. Uitgeregeerd op 13 juli
Hoi Meiden, Ook ik mag me melden! Ik heb 25 oktober al een positieve test gehad, maar omdat ik een aantal dagen daarna wat bruin bloedverlies had was ik wat huiverig. Gelukkig is dan inmiddels voorbij, en had ik een mooiere positieve test op 1 november! Mijn man en ik hebben al een zoontje van bijna 1,5 jaar oud. Voor op de lijst; Veetje, 31 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 7 juli 2015 Data: 24-11 eerste echo 10-12 intake vk