1 t/m 15 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jaenne, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lamaris

lamaris Niet meer actief

Gefeliciteerd nieuwe dames!

Mag ik ook nog in de lijst voor:

19-11: Lamaris echo

Ik vraag me af of ik eigenlijk al een vk moet bellen.
    Ik heb dus ICSI gehad en ik blijf tot 12 weken onder behandeling bij de vruchtbaarheidskliniek. Maar ik heb gelezen dat vk-praktijken vaak druk zijn en vaak een vol rooster hebben!

2. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Nou ik heb vanochtend getest maar het heeft niet echt veel duidelijkheid gegeven. Er was misschien heeeeeel vaag een streepje te zien (man vond van wel). Ga vanmiddag andere testen halen, die van sensitest vind ik echt onduidelijk..

3. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeft dus nog geen duidelijkheid gegeven Amore, balen.

Ik heb zelf de testen van de action en kruidvat 2 voor 5 euro gebruikt. Deze geven misschien wat meer duidelijkheid voor je! Ga voor je duimen.

Hoe zagen je testen er eerst uit dan Amore?

4. Anouk89

Anouk89 Actief lid

15 jun 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het helemaal eens met alle positiviteit! Het moet toch een keer goed gaan en bij voorbaat denken dat het mis gaat helpt niks.

Al durf ik er (als ma en mk bekende) wel een kanttekening bij te plaatsen. Door onzeker te zijn en soms van het 'slechte' uit te gaan probeer je je toch te beschermen voor slecht nieuws. Je denkt dat de klap minder hard is als je zelf al niet zo positief was. Al blijft de klap eigenlijk altijd gigantisch... of je nou heel blij en positief was of niet.

Maar goed, voor nu: ik voel me goed, nergens last van, ben blij en ga ervan uit dat het nu wel goed gaat. Waarom niet?!
    De momenten dat ik me minder voel, vooral s nachts in bed, probeer ik dit mantra vast te houden!

Ik wens de rest dit mantra ook toe!!

5. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    @Hannah; succes met discussiëren. Haha. Hier hielp het door te zeggen dat de zwangerschap tastbaarder wordt wanneer je als man weet wat het gaat worden. Ze zien de dikke buik maar voelen niet wat wij voelen... Maar manlief had weinig overtuiging nodig. Vooral toen schoonmoeder aangaf het onzin te vinden dat we het (misschien) wilden weten. Toen wilde hij het juist weten. Hahah.
    Misschien dat we ons dit keer laten verrassen. ;)
    Kwaaltjes vallen mee hoor. Heb't er graag voor over.

@Ils al heel wat kwaaltjes ook. Hopelijk niet teveel last van...

@Amore; kruidvat 2 voor €5 heb ik ook gebruikt en goede ervaringen mee. Jammer dat je nog niet echt duidelijkheid hebt. Zoals Ils ook al zei; we duimen voor je.

Liefs Bee

6. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Mee eens Anouk!

7. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Bee. Het klonk wel als erg veel kwaaltjes inderdaad toen ik het opschreef, maar het is goed te doen. Merk wel als ik te druk ben ik bijvoorbeeld dat ik veel meer last heb van de misselijkheid. Als het kan gewoon rustig aan dus :) wat jij zegt: heb het er maar wat graag voor over.

@ Anouk. Ik snap wel wat je zegt. Om onszelf proberen te beschermen. Maar elke zwangerschap is ook eigenlijk weer een nieuwe zwangerschap. Die MK-MA van daarvoor hoeven soms niks te zeggen (of er moet wel wat aan de hand zijn). We gaan gewoon voor een mooie en gezonde afloop :D

Wij hebben de vorige keer gezegd van als we weer zwanger mogen zijn dan willen we het niet weten. We vinden het belangrijk dat het gezond is en niet wat het is. Is natuurlijk zo, maar weet niet of we onze nieuwsgierigheid straks onder controle hebben haha ;) vast niet.

8. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Bedankt voor het duimen dames,

Ils1, ik heb afgelopen zaterdag een tuurtestje sensitest gehad en een positieve clearblue digitaal. maandag allebei negatief (ook een digitale cb).

ik ga inderdaad de kv testen halen, zie dat meerdere die goed vinden, dus morgen maar weer testen

9. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Amore, wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt. Goed dat je de kv testen gaat halen. Die vind ik ook altijd wat duidelijker. Ik duim voor je meis!

10. lamaris

lamaris Niet meer actief

Spannend Amore1, wat duurt die onzekerheid dan lang!
    Maar er is hoop, je ziet nog een streep. Misschien is het wel een zgn. 'hook' effect: dan is de concentratie hcg zo hoog dat het streepje vervaagt of zelfs verdwijnt.

Ik ben ook zo onzeker. Gister nog een knaltest van de Action.
    Ik ben alleen zo stom geweest om vandaag een clearblue digitaltest te doen. Als ik reken met de dag van mijn laatste menstruatie, 23 september, dan ben ik nu 6w+1d zwanger.
    Maar ik zag op de test staan: 2-3 weken (= 4-5 weken zwanger). Ik had toch wel een 3+ (= 5 weken of langer zwanger)verwacht. Aan de andere kant testte ik pas voor het eerst positief 19 dagen na mijn eisprong (14 dagen na de terugplaatsing van de cryo). Dat duidt op een hele late innesteling. Ik gok daarom dat ik eigenlijk zo'n 5 dagen minder ver ben, dus iets van 5w + 3d. En dan komt de indicatie 2-3 weken wat meer overeen.

11. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Het klopt inderdaad dat ik ws langzaam hcg aanmaak, bij mn jongste had ik pas 2 weken na NOD positieve test in mijn handen. Het enige wat ik alleen in dat verhaal niet kan verklaren is hoe het kan dat ik dan zaterdag (dus eigenlijk supervroeg) wel twee keer positief testte..
    het kan dus inderdaad dat je gewoon wat later je bevruchting had lamaris, ik ben vorige keer ook ruim een week teruggezet bij de eerste echo. niet te druk maken, je test in ieder geval positief :)

12. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Goedemiddag meiden,

meld me voorzichtig aan hier ;)
    gisteren een mooie positieve test gehad, maar vind het wel enorm spannend. Heb 8 maanden terug een mk gehad, dus hoop dat deze blijft plakken.

Kan nog niet echt een datum uitrekenen, omdat ik niet precies weet wanneer ik ongesteld had moeten worden.
    Maar het zal ws 14 of 15 juli zijn.

Bijgevoegde bestanden:

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!!

Augustusmama, mooie testen!! :D

Amore, ik blijf voor je duimen!

14. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Welkom augustusmama! Mooie testen :) gefeliciteerd

Liefs Bee

15. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Hier 27 november intake en echo!

16. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom augustus mama en gefeliciteerd met je zwangerschap. De testen zien er goed uit!

Hopelijk geeft een andere test je meer duidelijkheid Amore.

17. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Welkom augustusmama!

Ik heb nu in huis: kv 2*5, action en cb digitaal. :) hahaha die laatste bewaar ik. Verder weet ik het nog niet

18. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Amore; aan je voorraad kan het niet liggen. Succes met testen. Wens je snel een duidelijke streep/of de woorden zwanger!

19. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes met testen Amore! :)

20. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hannah vind ik ook een erg leuke naam ja!
    Wij willen ook wel weten wat het wordt. En de rest hier?

Amore, jeetje wat een onzekerheid zeg. Goed dat je ook een digitale gehaald hebt. Geeft toch wat meer duidelijkheid dan turen op zo'n streepje denk ik.

Anouk, goed mantra van je!

Lamaris, ik wil ook de hele collectie van 1-2, 2-3 en 3+ van de digitale testen haha! Gewoon later nog een keer testen.

Pff vanmorgen toch weer even goed geschrokken. Ik had me voorgenomen om 's ochtends nog een test te doen om te zien of ze nog oplopen of alles nog wel goed is. Dus ik werd wakker omdat ik nodig moest. Heb op de automatische piloot een test gedaan, maar voelde me echt heel raar. Leek wel slaapdronken. En de streep bleef heel licht! Dus ik man wakker gemaakt, gezegd dat het niet goed zat. Wij ongerust. Bleek dat het pas 1u 's nachts was! We hadden het gewoon niet door. Leek echt ochtend. Dus vanmorgen toch nog maar een nieuwe test gedaan en gelukkig valt het mee. Hij is toch donkerder dan vorige keer met een ochtend test. Pff gelukkig. Kijk wat een verschil tussen vannacht en vanmorgen.

Bekijk bijlage 427246

Deel Deze Pagina