1 t/m 15 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jaenne, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    #361 Bee85, 6 nov 2014
    Laatst bewerkt: 6 nov 2014
    @ javica; gewijzigd ivm privacy :p

2. javica

javica Actief lid

28 okt 2014
    105
    3
    18
    NULL
    NULL
    Kan helaas de namen van onze Kids niet posten ivm anoniemiteit maar het zijn aparte namen.
    Oudste is de enige met de naam
    middelste komt iets vaker voor.
    Jongste komt bijna niet voor(heten paar kinderen zo)

Nu weer opzoek naar een "aparte maar geen gekke" naam.

3. toetje84

toetje84 Lid

18 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ils thanx☺ jij ook slaap lekker.

@bee hahaha kwam je er na de geboorte achter dat je het jurkje afschuwelijk vond😂

4. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    @toetje; klopt!! Heel bijzonder. Heb inmiddels een slaapkamer die ik mwah vindt qua kleuren en behang (geklust tijdens zwangerschap)
    Heb mijn dochter de eerste week in kleertjes gehad die er niet uitzagen. (De mening van mijn zusjes compleet negerend omdat ZIJ geen smaak zouden hebben, hahah)
    Zo kan ik nog wel even doorgaan... Had ook een rigoreuze dwang tot weggooien. Ben nog steeds dingen kwijt waarvan ik zeker weet dat ik ze nooit weg zou gooien maar manlief beweert dat ik dit wel heb gedaan.
    Wahahaha... Is toch wat?!?

Liefs Bee

5. Kruimeltje2015

Kruimeltje2015 Actief lid

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amore ik duim voor een goede afloop!! Jeetje wat spannend zeg!

Wij gaan voor twee namen, dat hebben we zelf beide ook.
    Wij hebben voor een meisje al twee namen op het lijstje die we beide al heel lang leuk vinden.
    We hadden afgesproken pas naar namen te kijken als we veilig in de zwangerschap zouden zitten, iig pas na 14 weken.. Maar gister keken we tv en toen kwam er een jongens naam voorbij.. We keken elkaar aan en zeiden "die is leuk"! Ik kwam met een andere naam er bij en nu lijkt het er opeens op dat we beide namen al hebben :D!

(Neemt niet weg dat het nog kan veranderen natuurlijk)

6. javica

javica Actief lid

28 okt 2014
    105
    3
    18
    NULL
    NULL
    Onze Kids hebben ook 2 namen.
    2e naam is puur op papier :)

7. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Amore, de duimen draaien nog steeds hier!

Vandaag ga ik lekker shoppen met mijn moeder. En natuurlijk duik ik even de Prenatal in. Even kijken bij al die schattige dingen. Eerder kwam ik er nooit of kon ik niet bij de kinderafdeling kijken. Deed mijn hart zo'n pijn... maar nu voelt het goed ♡
    Fijne dag allemaal!

8. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Dames die helaas ervaring hebben; ik heb dus langzaamaan steeds meer bloedverlies, lichter wordende streepjes en vanochtend negatieve action test. Kan dit nog goedkomem of is het klaar?

9. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    He bah meid, als je testen lichter worden dan zie ik helaas geen hoop meer voor he. Klote allemaal he.
    Sterkte meid ik kan je geen positief verhaal geven hier was dat precies zo

10. Anouk89

Anouk89 Actief lid

15 jun 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Amore, wat verschrikkelijk naar.
    Heel veel sterkte!

Wij zij nog niet echt bezig met namen en geslacht. Eerst maar eens een kloppend hartje zien donderdag en dan rond de 11 weken weer. Tot die tijd hou ik me in haha.
    Combinatietest doen wij wel, eigenlijk puur omdat het vergoed wordt en ik geen eigen risico heb.

11. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Jeetje, Amore, niet leuk :( Helaas ook geen positief verhaal voor je (maar ik durfde niet meer te testen na mn bloedverlies)
    Duim voor je, heel veel sterkte!

Hier nog niet echt bezig met namen, hoewel, van de week (voor mn positieve test) las ik ergens een meisjesnaam en dacht 'hé die vind ik wel leuk'.

We hebben niet een meisjesnaam 'over' van de vorige keer, want toen we wisten dat we een jongetje kregen (J.ulian) zijn we dus echt gaan nadenken over een jongensnaam, die we tot die tijd echt nog niet hadden en wel wat opties voor meisjesnamen. Alleen.. ik weet niet meer welke meisjesnamen dat waren! Echt raar.
    Overigens echt het gevoel dat we er een jongetje bij krijgen, dus eigenlijk alleen een beetje aan jongensnamen aan het denken ;)

Maar goed, eerst maar eens een goede echo over een paar weekjes en dan na de 11/12 weken maar wat meer gaan nadenken over dat soort dingen

12. Hannah83

Hannah83 Actief lid

12 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend Amore!

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Amore, ooohh nee he!! Wat rot!!

Namen, pfoehhh vind dat zooo moeilijk!!!

14. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Het is inmiddels duidelijk, ik heb zoveel bloedverlies, dit gaat niet goed. Veel geluk in jullie verdere zwangerschap, ik wens jullie alle goeds.

15. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Sterkte meid dit is echt klote weet hoe je je voelt.
    Ff Knuff voor jou

16. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Amore wat verdrietig voor jullie! Hoop dat er snel n einde komt aan al de onzekerheid!

Wat namen betreft, we weten al wel wat maar ga ook weer twijfelen.
    De dochter van de neef van mijn man heeft dezelfde naam als wij mooi vinden voor een meisje. We zien hen 1 keer per jaaar. Soms 2. Wat zouden jullie doen?
    Ik was vergeten dat zei zo hete en vond dat altijd al een mooie naam tot mn man dat een paar maanden geleden zij... zo lastig! We willen ook vernoemen en dit paat zo mooi!

Bee wat lastig zon wisselende smaak in je zwangerschap! Toch lastig als je allerlei leuke dingen mag kopen;)

17. toetje84

toetje84 Lid

18 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh wat naar amore! heel veel sterkte🌹

18. javica

javica Actief lid

28 okt 2014
    105
    3
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte amore :(

Vanochtend gyn geweest, kwam voor een gesprek over medicatie als ik misselijk word.
    Maar kreeg ook een echo :)
    Ben vandaag precies 5 weken, en er was een vruchtzakje te zien en goed opgebouwd slijmvlies.
    Over 3 weken gesprek over combinatie test (laten we doen) en voor die tijd een echo.

Wel heb ik hoog risico op premature bevalling.
    2 van mijn 3 Kids zijn met 33 weken geboren, daar morst ik nu ook vanuit gaan.

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Amore, sterkte!!!

Miekje, als het jullie droomnaam is zou ik je niet laten tegenhouden hor!! Gewoon die naam doen.

Javica, fijn al een goeie echo!! Oeff 33 weken is wel vroeg zeg! Weten ze hoe het komt? En met welke termijn is de andere geboren?

Mijn eerste afspraak en echo staan voor 27 november!
    + Ik ben 26 jaar!

20. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Bee, haha goed dat je al van te voren weet dat je een rare smaak krijgt als je hormonaal bent. Daar was ik ook bang voor, vandaar mijn namenlijstje ook al klaar. Zou toch wat zijn als je je kind een naam geeft en er later spijt van krijgt.
    Haha en ook van dat weggooien. Het is mijn eerste dus geen idee wat ik allemaal nog zal doen. Ben wel benieuwd haha.

Amore dikke knuffel! Ik denk eerlijk gezegd wel dat het over is dan ja. :(. Wat ontzettend rot voor je! Heel veel sterkte hoor!

Miekje, ik zou die naam gewoon doen hoor. Zeker als je ze toch nooit ziet. Het enige wat ik niet zou doen is dezelfde naam kiezen als onze broers/zussen voor hun kinderen hebben. Verder zou het me niks uitmaken. Ik zou zelfs nog wel de naam van het kind van mijn beste vriendin kiezen als ik die mooi zou vinden. Maar zij andersom gelukkig ook dus het voelt niet als 'afpakken' ofzo. Juist een compliment denk ik als meer mensen die naam mooi vinden!
    Mijn broer en schoonzusje zijn nu in verwachting van hun 2e. Het wordt een jongetje. Bij de eerste, een meisje, hadden ze ook al een naam die ik ook op mijn lijstje had, maar gelukkig niet bovenaan. Nu ben ik bang dat ze voor hun jongetje de naam gaan kiezen die ik ook in mijn hoofd heb. Kans zit er namelijk dik in en die naam zou ook goed bij hun meisjesnaam passen. Dat vind ik dan wel echt heel erg jammer. Vooral ook omdat ik op dit moment echt geen andere kan bedenken die ik ook echt leuk vind. Maar ze is pas op de helft, dus we zullen nog even moeten wachten voor we het weten.

Javica, fijn dat je al een echo gehad hebt! Ben je bang voor een premature bevalling of is het met je andere kindjes ook gewoon goed verlopen?

Deel Deze Pagina