Mijn KV2V5 testen lopen nog niet erg op. Testte 2 dgn geleden net zo donker als nu. Alleen was de controlestreep 2 dgn geleden veel donkerder dan de controlestreep van vandaag. Zou urine dan toch wat meer verdund zijn en/of minder kleuren? De vorige keer liepen de testen goed op, maar toen begon ik m'n eerste test met 3+6 met een tuurstreepje en nu had ik met 3+5 een knaller! Die had ik de vorige keer pas na 5 wkn. Vanmorgen ook helemaal blij dat CB al 2-3 aangaf, helemaal niet verwacht. Maar ben gewoon onzeker met mijn voorgeschiedenis...hoop dat ons kleine ukje mag blijven plakken en gezond is. En dat gun ik jullie natuurlijk ook allemaal!
Hebben jullie al klachten. Ik heb sinds 2 dgn beetje weeïg gevoel met momenten en steekjes. Vorige keer waren m'n (.)(.) de indicator, deze keer helemaal niet. Dus dat is ook wel weer spannend. Tja, zwanger worden en zwanger zijn bestaat uit heel veel wachten...heel veel!
Ik snap je onzekerheid. Dat heb ik ook en dat is soms frustrerend. Als ik jou was zou ik gewoon nu stoppen met testen want dat maakt je alleen maar meer onzeker. Ik hoop voor ons beide dat ons frummeltje lekker blijft plakken
Ps, dat gevoel bij je baarmoeder met die steekjes heb ik ook en dat is volgens de verloskundige de groei van de baarmoeder die je voelt. Soms dan voel ik het de hele middag niet en dan ben ik weer heel onzeker maar ja dat hoort er ook bij. Je hebt niet de hele dag last van dezelfde kwaaltjes.
Hoi hoi, hier ook onzekerheid hoor! Ben ik wel echt zwanger, ook wat lichtere testen maar ook cb die 1-2 aangeeft, blijft het goed gaan, etc etc. Heb gister voor het laatst getest en ga dat pas weer zaterdag of zondag doen, maak mijzelf anders helemaal gek! Heb wel allerhande klachten, joepie.... Heel erg koud steeds (maar wel hoge temp) Bij vlagen door de dag heen misselijk Gevoelige borsten Zin in chocolade en smeerkaas Snel geïrriteerd. .. Sinds eisprong lichte pijn in mijn buik
Hoi meiden.. mag ik mee kletsen? Ik hrb vandaag posi getest. 2 juli uitgerkend zoals het nu staat... ik heb al wel wat klachtjes.. duizelig.. mensen niet uit kunnen staan.. veel plassen..hoofdpijn.. En ik ben nu dus gestopt met roken..... zwaaaaaaar...
Hoi meiden! Gefeliciteerd allemaal. Hier was het weer eens foute boel, dus ik verlaat deze club. Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe!
Hallo! van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Mag ik me hier ook bij aansluiten? Vandaag op 10dpo een super duidelijke test! Zou volgens mijn eigen berekeningen 7 juli uitgerekend zijn. Heb een zoon (2012) en een meisje (2013) en nu dus zwanger van ons derde wonder <3 Liefs Bee
Mrcd heel veel sterkte... Ik heb een zoontje van bijna anderhalf.. nu ben ik veel onzekerder...blijft het goed zitten.. zal het gezond zijn... geen ideevwaarom nu wel en eerstezwangerschap niet
Nieuwe meiden allemaal gefeliciteerd! Leuk dat jullie er bij komen😊 Sunset 88; wat goed dat je meteen bent gestopt met roken! Mrcd: 😔 ik hoop dat je je snel weer bij een zwangere groep mag voegen... Sterkte!
Ook ik meld me hier ben eind juni begin juli uitgerekend. Heb een wisselende cyclus De bovenste test is van vanmorgen de onderste van eergisteren
Hallo dames, hier helaas na 4 dagen overtijd en al meerdere keren positief getest nu toch vanmorgen negatieve test in handen... Het is dus mis gegaan.... Hadden we rekening mee gehouden maar valt toch tegen als het echt gebeurt... Ik wens jullie veel succes en mooie gezonde kindjes!
Hoi meiden, Gefeliciteerd alle zwangeren!! Mag ik aansluiten? Hier ook 2 positieve kv testen en een cb 1-2 weken van vanochtend. Zoals het er nu naar uitziet, 5 juli uitgerekend! Super spannend! Voel me eigenlijk hartstikke goed, beetje te goed Naar mijn zin. Zo is het ook nooit goed )