Ik ben ook al aan het rondkijken spulletjes hoor! Heb bijvoorbeeld al een leuk ledikantje gezien bij de ikea. In hoogte verstelbaar, lade eronder en is naar een bedje te veranderen als het zover is.
Ik vind dat ook niet gek hoor kruimel. Ik doe het ook. Heb zelfs ook allemaal al spulletjes. Maar ook nog van de eerste keer dat ik zwanger was hoor, dat toen een ma werd. Tja, we weten toch wel dat er ooit een kindje zal komen, dus ook al gaat het fout, dan bewaren we het gewoon tot het goed gaat. En bij sommige dingen ben ik ook bang dat ze uitverkocht zijn als ik niet snel genoeg ben (want dat heb ik al met een paar dingen meegemaakt) dus als ik nu iets leuks zie, kleine dingen dan, dan koop ik het gewoon. Meubels en dergelijke nog niet hoor. Maar heb al wel schattige sokjes, een kledingsetje, schoentjes, knuffeltjes en dat soort dingetjes. Mag ook alles kopen van mijn man dus dat scheelt .
Hahaha, dat zal het zijn! Mijn man gaat trouwens zelf proberen een wiegje te maken! Deze: http://smallmagazine.typepad.com/.a/6a01156f18fbb3970c01675f0919a5970b-800wi (omdat wij altijd zeggen 'Raad eens hoeveel ik van je hou? Tot de maan en terug!' Dat zeggen wij al sinds we elkaar kennen, was ook het thema op onze bruiloft en staat ook in onze trouwringen. Dus onze kleine hummel kan natuurlijk niet achterblijven!) Hoop dat het hem lukt!
@prulletje; wauw! Wat een prachtig wiegje! En nog mooier omdat het zo bij jullie past😍 @kruimeltje; niks leuker dan baby spulletjes bekijken wat schattig dat hij dan later toch ineens wiegjes zit te bekijken. Dan is hij er wel heel erg mee bezig... Liefs Bee
Heel mooi wiegje prulletje! En wat leuk dat jij dus ook al wel wat kleine dingen in huis hebt! Inderdaad.. hij is er blijkbaar wel mee bezig. Gister avond liet hij zijn favoriete wiegje zien.. Hij heeft net zo lang gezocht tot hij er uit was. Wel grappig, denk dat hij zich een beetje schuldig voelde en daarom is gaan zoeken naar iets wat ik heel leuk vindt Hij wil het Snuggle wiegje.. Die vind ik zelf ook heel mooi, maar ik denk dat hij een beetje laag is voor bij ons bed. We gaan na de eerste echo in de winkel kijken om te zien hoe hij er in het echt bij staat. Martina, dat ledikantje van de Ikea hebben mijn broer en zijn vrouw ook voor hun kindje. Wel handig en staat heel mooi op het kamertje. Ze hebben de kleur van de lades terug laten komen in de gordijnen en een paar accessoires.
Hallo toekomstige mama's! Ik zou het erg leuk vinden als ik hier ook mee mag schrijven. Ben nu 5 weken zwanger wat bijzonder he!!
Dankjewel! Jullie ook allemaal gefeliciteerd natuurlijk! Ik vind het bijzonder om te zien dat er zoveel meiden ongeveer even ver zijn! Wauw!
Welkom alle nieuwe zwangeren! Hebben jullie ook zo'n last van ongeduld? Ik kan haast niet wachten om naar de verloskundige te gaan, het de familie te vertellen en te beginnen met de voorbereidingen. Elke dag duurt zooooo lang.... Weten jullie al waar je wilt gaan kijken voor je babykamertje? En al enig idee over de stijl van het kamertje? Ik maak me overigens nog wel zorgen over de jongensnaam. Heb nu al zoveel namen voorbij zien komen en bij niets heb ik echt een enthousiast gevoel... zorgelijk...
Heel veel ongeduld Zo leuk om al te kijken naar alle spulletjes! Maar houd me nog even in Hebben jullie het al wel verteld aan familie? Ik wil ook zo graag
Welkom nieuwe meiden en natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik heb vanmiddag mijn eerste echo, ben zo benieuwd of alles goed gaat. 😇
Spannend toetje!! Hopelijk kun je hier vanmiddag een mooie foto plaatsen Hier ook erg ongeduldig. Wij hebben er wel even over gedaan, hoop echt dat er iets zit. Tot die tijd durf ik nog niet naar al die lieve leuke spulletjes de kijken. De 24e is mijn eerste echo. Tik tak Ik heb het toevallig gisteren verteld aan de ouders. Heel leuk was dat
ja als ik terug ben laat ik het zo snel mogelijk weten. toch altijd spannend zo'n eerste echo. ben benieuwd of het hartje ook al te horen is.
Toch gefeliciteerd! Je kunt, als je wil en hij is er nog niet, zelf de nieuwe groep opstarten/aanmaken van 16-31 juli. Dan komen er snel genoeg leden bij! En maak je ook nog eens alles mee vanaf het begin.
ik ben rond 9 juli uitgerekend 11 dec 1e echo kan echt niet wachten het voelt nu nog zo onwerkelijk omdat ik eigenlijk bijna nog geen klachten heb. Slikken jullie trouwens nog extra vitaminens naast Foliumzuur
Ik slik de vitaminen van gravitamon. Was voor mij... is voor mij ook nog steeds on werkelijk gevoel. Zal wel komen als ik de echo heb gehad. Mede doordat ik ooit al eens zwanger was van een leeg vruchtzakje.
Hoi meiden. Net nog even de ferti gebeld. Ik had toch geen lekker gevoel bij de datum van onze eerste echo. Hij stond om 1 dec en ik las hier dat meiden die na mij zwanger werden al eerder een echo kregen. Ik ben dus een weekje vooruit gezet. Zo fijn! We mogen nu 24 nov komen voor de echo. Ze zei dat ik dan 7 weken zou zijn. Dus even mijn banner aanpassen zo. @Chantal ik zou als je wilt gewoon lekker hier mee kletsen hoor. Misschien wordt je data bij de vk nog wel veranderd. Die paar dagen makwn toch ook niet uit? @Nicky ik slik de Puur Mama pillen van VSM daar zit foliumzuur en heel veel andere vitamines in. Dat vind ik wel een fijn idee. Ze zijn alleen zo groot! Hihi