Welkom Linda en gefeliciteerd met je zwangerschap. Spannend toetje! Geniet ervan ben benieuwd! @ kamertje. Wij gaan voor een vrij strak kamertje denk ik. Na een goede echo ga ik er echt over nadenken Hier ook echt aan het aftellen tot de eerste echo. Nog wachten tot volgende week zaterdag Fijn Miffy dat je eerder mag komen voor de echo.
toetje, wat spannend die eerste echo!! Ben benieuwd! Babystew, sterkte!!! Vitamines, Ik slik Prenatale Vitamines van Solgar. Vind het belangrijk dat het zo veel mogelijk op natuurlijke basis is aangezien de synthetische versies niet goed worden opgenomen. Voorkeur, klein beetje naar een meid omdat we al een knul hebben, maar voel me inmiddels een echte jongensmama. Allebei goed dus. Hier valt het nog mee met de vermoeidheid. Sport lekker verder en zoonlief is elke ochtend tussen 6 en 7u wakker, dus weinig tijd om moe te zijn.
Kamertje denk ik ook al lekker over na. Wij hebben een heel klein kamertje. Dus ik wil het graag licht houden. Witte meubeltjes. En verder wat hout/grijs/zwart accessoires en eventueel mintgroen als kleurtje erbij. Of misschien zalmroze (Dat fellere kleurtje wat je nu veel ziet). Ik hou niet zo van knal kleurtjes
Heel verhaal getypt en alles weg... Grrrr... Gefeliciteerd en welkom Linda en Chantalhoo Spannend toetje, hopelijk een prachtige echo 😍 @vitamines net als Skaya zo natuurlijk mogelijk. Foliumzuur en vitamine D neem ik. Heb de vorige zwangerschappen ook geprobeerd om visolie te nemen maar daar werd ik zo beroerd van... Nu maar een extra stukje zalm oid op zijn tijd Liefs Bee
Veel plezier Toetje! Ik slik de mama-fit pillen van Davitamon. Hierin zit naast foliumzuur, vitamine D en visolie... Geen idee wat het doet, maar klonk beter dan enkel de foliumzuur die er naast plek had. Het kamertje.. In ieder geval met witte meubeltjes. We hebben zelf een hele grote inbouwkast op onze slaapkamer, dus daar komen ook de kleertjes van onze kruimel in. Ik denk niet dat we er een aparte kledingkast bij gaan kopen. We willen een pastel-contrast kleurtje op één van de wanden, maar dat is afhankelijk van het geslacht van de baby. Door de kleur op de muur, kiezen we juist weer voor neutrale dekentjes voor in het ledikantje. Indien we later nog een tweede kindje mogen krijgen, dan kunnen we dezelfde lakentjes gebruiken als dat kindje een ander geslacht heeft. Spannend! Ik heb nog steeds niet gebeld.. Zal ik echt gaan doen nu
Dankjewel. Ik heb inderdaad een nieuw topic geopend. Maar ik denk dat ik de enige bent die er zo vroeg bij is hihi... toen ik zwanger van me dochter was heb ik namelijk ook genoten van de gesprekken met de dames hier . 20 echo spannend de kans is namelijk aanwezig dat het buitenbaarmoederlijke zit . Vandaar dat ik zo snel mag
Hoi meiden het zag er allemaal super goed uit op de echo. de baby is tot nu toe precies 6 w en 5 d. het hartje klopte ook al goed gelukkig. wij zijn helemaal blij.
Misschien een stomme vraag hoor... Maar als jullie voor de echo gaan maak je dan ook een filmpje voor jezelf? Je krijgt natuurlijk wel een foto mee. Maar zeker met een kloppend hartje lijkt me een filmpje ook zo mooi. Of mag zoiets niet?
thanx meiden. mijn volgende echo is op 3 dec. dan ben ik 10 weken. miffy ik heb geen filmpje gemaakt bij de echo. tijdens de pretecho bij mijn vorige zwangerschap hoor je het hartje wel omdat ze die dan opnemen op film zeg maar. lolababy wachten duurt altijd lang he. vooral als het spannend is.
Ooh wouw! De eerste echo al! Wat mooi!!!! Hier wel al aan het kijken voor spulletjes hoor hihi. Kledingkast hebben we al, waarschijnlijk commode van Ikea omdat we beide zo lang zijn.... Bedje nog niet over uit! Heb wel het 9 maanden dagboek gekregen van mijn moeder, wat ontzettend leuk is dat om in te vullen zeg! Zeker een aanrader. ik wil de vanmiddag m'n bloed laten tappen (op toxoplasmose, ik werk met dieren), was er kwartier voor sluitingstijd, was het gewoon al dicht :x:x Kon wel janken, hoezo hormonen Duimen jullie morgen voor me mee? Ik heb morgen twee afstudeergesprekken en weet dan dus ook morgen of ik afgestudeerd ben.....