1 t/m 15 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jaenne, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetje84

toetje84 Lid

18 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes morgen TJS je kunt het. wij duimen mee👍

2. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    één ding weet ik wel zeker.... Ons kind is super stress bestendig hihih

3. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Wat spannend TJS! Veel succes morgen ♡

4. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd toetje. Ben je ook veranderd kwa uitgerekende datum?
    Als ik dit zie kan ik echt niet meer wachten. Nog 2 nachtjes slapen.

5. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes TJS! Zal zeker voor je duimen. Zet hem op! Haha je zal nu inderdaad wel iets meer stress hebben ;)

Spannend dat jullie bijna de echo hebben Celine.

6. toetje84

toetje84 Lid

18 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Celine ik ben precies even ver als we zelf dachten. dus de uitgerekende datum is nog steeds 1 juli. bij de 10 weken echo kijken ze nog een keer omdat het dan wat duidelijker te zien is.

7. toetje84

toetje84 Lid

18 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend trouwens celine jij mag over 2 daagjes. ben benieuwd! laat je het ons dan ook weten?

8. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Welkom Linda! Ik zal straks de lijst eens bijwerken. Wat is je uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje?

Kruimeltje, dat maan-wiegje is ook best laag eigenlijk. Maar ik vind dat niet zo erg. Ze zeggen dan dat het lastig is met uit bed tillen, maar juist als ze nog zo klein zijn wegen ze toch nog niet zoveel? En als ze groter worden moet je de bedbodem ook laag zetten, en dan wegen ze juist meer en dan til je toch ook uit een diep bedje. Ik zie dat probleem niet zo.

@ongeduld, ja herkenbaar!! Wil zó graag de echo zien en weten of het goed is dit keer en of het hartje klopt en ik wil het ook tegen iedereen vertellen! Wij hebben al leuke ideetjes voor sint en kerst om het te vertellen. Kan niet wachten op de reacties! Moet het wel goed gaan natuurlijk.

@kamertje, ik vind een aantal kamertjes van babypark leuk. Vind dat ook een fijne winkel dus denk dat we daar gaan kijken tzt.
    En ik wil misschien een muurschildering maken.

@namen, ik vind jongensnamen ook lastiger dan meisjesnamen. We hebben een jongensnaam hoor, maar ben ban dat mijn broer/schoonzusje die misschien ook kiezen en zij is in maart al uitgerekend.

Toetje, fijn zo'n goede echo! Grappig, het lijkt nog niet op een kindje vind ik. Maar wel goed om te zien dat het hartje al klopte!

@foliumzuur e.d.: Ik slik de mama pillen met visolie van davitamon + een pilletje extra foliumzuur want ik las dat je voortaan beter 600 kunt slikken dan 400 ivm kans op autisme verkleinen. Nu bestaan er geen pillen van 200, dus ik slik in totaal 800, maar dat mag. Maximaal 1000.

Tjs, succes met afstuderen! Ik zal voor je duimen!

Ik ben vandaag, volgens eigen berekening, 5 weken en 2 dagen. Nu deed ik vanmorgen een digitale cb, want ik wil graag de hele collectie :p, maar dacht dat ik al te laat zou zijn. Dacht dat hij al wel 3+ zou aangeven bij meer dan 5 weken? Maar hij gaf 2-3 aan. Vorige week donderdag (30 okt) gaf hij 1-2 aan (dat is eigenlijk 2 weken terug al). Ik ga over een paar dagen nog een keer testen hoor. Wil wel weten of het nog oploopt.

9. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Je zal dan net op het randje zitten van 2-3 en 3+ Prulletje. Leuk dat je alle testen doet. Ik vind het alleen zo jammer dat ze na 2 dagen al weer leeg zijn en je ze dan weer moet weggooien...

10. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    ja dat klopt. Ik maak er foto's van en dan later in een fotoboek misschien ofzo.

11. toetje84

toetje84 Lid

18 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha prulletje het lijkt nog niet eens op een boontje. dat staafje is de baby en dat rondje het dooierzakje. komt ook omdat het nog best vroeg is in de zwangerschap. de volgende keer zal het al wat meer op een baby gaan lijken.

12. javica

javica Actief lid

28 okt 2014
    105
    3
    18
    NULL
    NULL
    Toetje mooie echo!
    Ik had met exact 5 weken (afgelopen vrijdag) een echo. Dat was alleen het vruchtzakje :)

13. Nicky1990

Nicky1990 Actief lid

14 sep 2014
    130
    0
    0
    jullie hebben allemaal al zo vroeg een echo ik pas 11 december....

14. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Ik loop naar het ziekenhuis. Daarom vroeg een echo. Weet niet of dat bij de anderen ook zo is? Vaak bij een eerdere miskraam of complicatie bij eerdere zwangerschap moet je ook eerder komen. Wachten duurt zo lang!

15. Martina79

Martina79 Lid

30 okt 2014
    57
    0
    0
    Prov. Groningen
    Nicky ik heb zelf om een vroege echo gevraagd omdat ik al eens zwanger was van een leeg vruchtzakje en ik niet zo lang in de stress wil zitten of er nu wel iets zit.

16. Nicky1990

Nicky1990 Actief lid

14 sep 2014
    130
    0
    0
    ja oke dan snap ik het wel..

17. toetje84

toetje84 Lid

18 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    nicky ik had deze keer ook eerder een echo omdat ik vorige keer een miskraam heb gehad. dus zei ze dat ik een week eerder mocht komen zodat ik niet zo lang hoefde te wachten.

18. toetje84

toetje84 Lid

18 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Javica wanneer heb je de volgende echo. zal wel spannend zijn he.

19. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    @prulleke: uitgerekende datum:13 juli 2015, 27 jaar en eerste kindje :)
    Hoop voor je dat de cb over een paar dagen de 3+ aangeeft.
    Ik doe vanaf nu geen testen meer. Ik zie het over 2 weken wel!

Nicky: ik loop ook bij het ziekenhuis, vandaar wat eerder een echo.

20. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Grrrrr ik probeer de verloskundige te bellen, hebben maar een spreekuur van n uur waarin je kan bellen. Ze gebruiken alleen een mobiel nummer zonder wachtlijn... Iedere keer dus alleen maar "dit nummer is in gesprek, verbinding wordt verbroken".

Niet goed voor m'n geduld hahah

Deel Deze Pagina