1 t/m 15 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jaenne, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah83

Hannah83 Actief lid

12 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dana goed om te horen dat alles nog in orde is!

@Kruimeltje, zo jij kan zeker snel terecht! Wij pas over 3 weken helaas :(

@TJS: gefeliciteerd, op naar het volgende vak en dat diploma in je zak steken

2. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Hi dames,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik sluit mij graag bij deze groep aan:)..
    Afgelopen donderdag positief getest en naar verwachting 14 juli uitgerekend (obv 28 dagen cyclus) / 11 juli uitgerekend (obv 25 dagen cyclus).. Mijn cyclus was nog zo dat ik het duidelijk kan zeggen:)..

3. toetje84

toetje84 Lid

18 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dana wat fijn dat het goed gaat met de baby. en super dat je al een sterk kloppend hartje hebt.

4. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dana wat schrikken, maar wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! (Loop je toch alweer voor op de meesten)

Tjs wat goed! Hopelijk gaat de 2e ook goed!

@kwaaltjes. Koud koud en nog eens koud. Misselijkheid begon de vorige keer in week 7. Voelde tot die tijd niks, dacht toen wel eens "voelde ik maar wat" nou dat heb ik geweten. Tot week 14 in bed ontbeten.

En de vroegtijdige echo: ik denk dat je ergens blij moet zijn als je niet zo vroeg een echo krijgt, dit betekend meestal dat je "niks mankeert" geloof dat ronduit de meesten al zo'n vroege echo krijgen als er wat mis is gegaan een vorige keer of het zwanger worden geen succes was. Maar dat neemt niet weg dat je dan net zo nieuwschierig bent als alle anderen!

5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Tjs, oh wat irritant van die bereikbaarheid van de vk. Ik vind ze hier ook slecht bereikbaar. Ook altijd alleen op tijden dat ik moet werken. Zelfs tijdens de lunch kan ik niet bellen want dan hebben zij ook lunchpauze. En ik sta voor de klas. Dus kan moeilijk die kinderen even alleen laten om te gaan bellen. Is echt een gepuzzel elke keer.

Lolababy, dat lijkt me ook wel snel ja.
    Ik had mijn ei rond de 17-18e en had gisteren nog 2-3 weken op de test. Ik ga hem morgen nog eens doen.
    Misschien krijg je er wel 2 ;).

Oei, dana, even schrikken van de val. Maar jeej gelukkig een kloppend hartje!!

Miffy, knap dat je het al verteld hebt. Goed dat je positief bent! Ik ben ook positief maar bewaar het nieuws toch nog even tot sint en kerst.

Celine, ik heb ook nog nergens echt last van, behalve inderdaad die kou! Hoop niet dat de misselijkheid nog komt.

@lijst: sorry, ik zal kijken of ik hem vanavond bij kan werken en anders morgen (of iemand anders moet zich geroepen voelen?). Ik moet namelijk eerst nog een berg rapporten gaan schrijven nu.

6. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat de echo goed was Dana. :)

@ lijst. Is het misschien een idee dat iedereen gewoon zelf de lijst aanvult? Moet alleen wel de goede (meest recente) lijst gekopieerd worden :D. Ik werkte bij het vorige clubje ook de lijst bij, maar het is best veel soms als je even niet hebt gekeken.

Welkom en gefeliciteerd Faith2015.

7. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hé, ik had me wel al gemeld bij het topic voor heel juli, maar zie nu dat er ook een voor de eerste helft is. Ik klets graag mee!

8. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    .................

IK BEN AFGESTUDEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Zoooo ontzettend blij!!!!

En nu duimen dat kleine spruit geen last heeft gehad van mijn gestress van de afgelopen weken :p Zullen het 2-12 zien en dan 4-12 m'n diploma ophalen :)
    Ik lees dat het slim is om met een volle blaas te gaan? Heb hier de verloskundige niet over gehoord?

Ik werk ook in het onderwijs Prulletje2! Daarom inderdaad heel lastig om tussendoor te bellen.

9. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeeeh TJS van harte gefeliciteerd!! Wat goed en wat een fijn gevoel moet dat geven :D

Met een volle blaas als de echo uitwendig is en als je de echo inwendig hebt kan je beter een lege blaas hebben. Je kan misschien gewoon met een lege blaas gaan en anders nog een glas water drinken daar ofzo ;)

Welkom en gefeliciteerd Nine85. :)

10. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd TJS! Ik heb inderdaad ook te horen gekregen dat ik met een volle blaas moet komen.

@Ils1, dank je!

11. Anouk89

Anouk89 Actief lid

15 jun 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte TJS,

Ik zou juist met een volle blaas erheen gaan. Lukt het dan nog niet dan kan je altijd even snel plassen en dan doen ze inwendig.

Wie had er morgen nou haar echo?
    Ik begin m wel steeds een beetje meer te knijpen voor donderdag, hopelijk eerste kloppende hartje ooit voor mij

12. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Anouk ik ben morgen. Heel spannend. Ik had vanavond een migraine aanval, tijdens mijn vorige zwangerschap had ik daar geen last van, dus ik ben heel bang. Ik durf om de een of ander reden niet te geloven dat ik zwanger ben. Morgen maar hopen op een kloppend hartje, misschien dat ik het dan wel geloof..

13. Halloween

Halloween Lid

31 okt 2014
    34
    0
    0
    Gefeliciteerd TJS met je diploma! Nu zonder stress verder genieten!

En wat die vroege echo betreft, bij onze verloskundige is dat standaard. Gewoon om te kijken of het een intacte zwangerschap is. Hier krijg je een echo bij 7-8 weken, 12 weken, 20 weken en 34 weken. Verder doen ze een echo wanneer ze dat noodzakelijk achten. Maar begrijp dus dat dat luxe is?

14. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Spannend hoor, al die echo's. Ik vind het zo jammer dat ik tot de 10e week moet wachten... maar ondertussen kan ik hier lekker meegenieten. Succes allemaal!

15. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    TSJ gefeliciteerd!!!

@Celine heel veel succes morgen! Hoe laat heb je een afspraak?

16. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Om 14.50 uur, word dus een hele lange dag voor mij..

17. Anouk89

Anouk89 Actief lid

15 jun 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!!! Ik duim voor je Celine!
    Hopelijk betekent die migraine aanval niets (mbt je zwangerschap)

18. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    @Dana; wat een schrik. Pfffff... Fijn dat jullie zo'n mooi kloppend hartje hebben gezien.

@TJS; yeah! 🎉🎊🎈 gefeliciteerd met je afstuderen.

@Nine & Faith; welkom en gefeliciteerd

@Celine; wat spannend. Ik wens jullie een super mooie echo. Succes met wachten tot in de middag. ;)

@Kwaaltjes; ben zo nu en dan heel koud en even later weer super warm.... Ben in de avond sneller wat misselijk. Verder moe. Maar als dat alles is ;)

@kletsen; hoop dat ik weer een beetje bij ben.

@dromen; hier zo nu en dan ook gedachtes/dromen over een 2ling. (Dat gezicht van mijn man toen ik'm dat vertelde...)

Slaap lekker allemaal

Liefs Bee

19. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    @dromen, een tweeling zou ik ook erg leuk vinden.

Vannacht heb ik best hevige buikkrampen gehad. Ik kon er niet van slapen en was duizduizelig als ik uit bed kwam. Ik heb hier ook een apart topic over geopend. Hebben jullie hier ook last van?

20. Hannah83

Hannah83 Actief lid

12 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd TJS!

Ik ben eigenlijk aan het twijfelen geslagen over mijn uitgerekende datum. Mijn cyclus was namelijk 30/31 dagen ipv 28 dagen dus ik denk dat ik een paar dagen te vroeg ben :(
    Kan de verloskundige aan de hand van de echo de juiste inschatting maken of heeft ze daarvoor echt je cyclusgegevens nodig? Ik was nl nog niet echt regelmatig.

@namen ik zat gisteravond eens rustig te denken en opeens schoot me een jongensnaam te binnen. Ik ben alleen even benieuwd hoe die naam bij een ander valt. Daarom even jullie mening over de naam. De naam die ik in gedachten kreeg, is T.hijm. Ik zocht namelijk iets met Thij-achtig, maar met een n en s vind ik iets minder leuk, denk ik... Dus wat vinden jullie ervan?

Deel Deze Pagina