@Lamaris: Ik zou ook gewoon spulletjes vragen voor sinterklaas. Zou ik ook gedaan hebben als we het iedereen dan ook al verteld zouden hebben maar juist dan willen we het vertellen.. Is toch mooi makkelijk, als ik naar mezelf kijk weet ik juist met dat soort momenten nooit wat te vragen... Ik heb mezelf gister ook aangemeld voor MvM! Ik kan elk moment een telefoontje verwachten voor meer info en (hopelijk) een afspraak.. Ik ben heel benieuwd! Ik stelde het voor aan mijn vriend dat ik wel oren had om mee te doen met MvM.. Begint hij in geuren en kleuren te vertellen dat zijn moeder, mijn schoonmoeder dus het ook bij al haar zwangerschappen heeft gedaan...Zo hoor je nog eens dingen die je nog niet wist..
Echo was goed! Sterkt kloppend hartje en voor nu zag het er prima uit. Ik mag onderstaande data terugkomen: 27-11 echo vk 15-12 termijn echo vk
Haha leuk om te horen @Faith! Mijn moeder heeft het ook met mijn zwangerschap gedaan vertelde ze. Ik moet mijn afspraak nog even verzetten. Morgen echt ff bellen. @Anouk wat mooi en fijn!! Fijn ook dat je de 27e weer terug mag.
Mooi Anouk! Collega's vertelde me vandaag allemaal dat ik er zo moe uit zie, maar dat ze dat heel goed snappen vanwegen alle afstudeerstress. Hihih toch best leuk, zo'n geheimpje!
Vannochtend zo misselijk op mn werk... bleh.. gelukkig trok het na 15 min wel weer weg. ik denk wel dat ik een dag minder ga werken werk momenteel 20 uur pw. mijn vriend werkt ploegendienst dus is ook een hoop thuis gelukkig.
Dank dames! Ik heb nu een draagdoek op mijn lijstje gezet Jammer genoeg hebben wij geen speciaal vertelmoment gehad. Als je vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaat en je naasten weten dat, dan valt er natuurlijk weinig te verrassen. Maar soit. Er komen nog wel andere speciale momenten! Mooie echo zie ik hierboven!
Mooie echo Anouk. Fijn zeg super Gewoon vragen hoor Lamaris, dat is helemaal niet gek. Je moet het anders zelf toch kopen. Fijn Céline dat je gevoel vandaag een stuk beter is. Leuk is dat he TJS dat je zelf wel beter weet waarom je zo moe bent Hier ook ontzettend moe na een dag werken. Vanavond lekker met de voetjes omhoog!
@mvm, je kunt ook gewoon vragen of je de kratten zelf mag wegbrengen he. Dat scheelt weer geheim houden. Ik mocht ook al meteen beginnen inderdaad en zit ook in mijn 5e week. Mikjez, wij gaan het ook met Sinterklaas vertellen. Bij mijn schoonouders doen we surprise en hebben we toevallig allebei de aanstaande opa en oma getrokken met lootjes. Toen wisten we nog niet dat ik zwanger zou zijn haha. Maar komt nu wel erg goed uit. We gaan natuurlijk een opa+oma surprise maken! Ze zijn toevallig net opa en oma geworden, 3 weken geleden, dus we doen eerst net of het daarom is. En dan in het laatste cadeautje zit een klein pietenpakje met de boodschap (in gedicht ofzo) dat er in juli nog een klein hulppietje bij komt . En bij mijn eigen ouders vieren we Sinterklaas eigenlijk pas een week later, maar ik wil ze daar niet een week op laten wachten, dus gaan we 's ochtends eerst naar mijn ouders, vóordat we die surprise avond hebben. Ik laat daar een pakketje 'verkeerd' bezorgen op mijn naam. Dan belt mijn moeder vast dat er een pakketje ligt en hebben we gelijk een smoesje om even langs te komen . Ik zeg wel dat daar iets in zit voor de surprise en dat ik het echt die dag nog even moet ophalen. Nou en dan maken we dat daar open en dan zit daar ook iets in wat het verklapt. Weet nog niet wat precies, misschien ook maar het pietenpakje ofzo. En dan op de echte Sinterklaasavond vertellen we het mijn broers/zussen door ze allemaal een chocoladeletter te geven die 'baby' spellen. Die laten we dan stiekem door iemand die in het complot zit bezorgen (soort zwarte piet die op de deur bonkt en ze bij de deur legt ofzo). Ben benieuwd wie het doorheeft. En dan sturen we met kerst kerstkaarten (deze) aan familie en vrienden om het bekend te maken. Ben benieuwd wie er als eerste belt haha! Oh ik hoop zó dat we een kloppend hartje hebben! Anders zijn al deze plannen voor niks... Celine, fijn dat je inmiddels wat geruster over de echo bent Lamaris, gewoon op je verlanglijstje zetten hoor die babyfoon. Mits iedereen het al weet tenminste haha . En inderdaad, anders word je heus toch nog wel een keer zwanger? Komt vast een keer van pas. Jeej anouk! Fijn dat de echo goed was! Gefeliciteerd! De lijst doe ik straks weer. Maar zag toch nog dat niet iedereen het in rood aangegeven heeft. Dat wordt weer terugzoeken. Willen jullie er alsjeblieft aan denken? Want verder houdt niemand echt de lijst bij volgens mij.
Wat leuk te lezen jullie plannen prulletje! iets soortgelijks gaan wij ook doen..met mm schoonouders doen we surprises maar daaraan voorafgaand geven wij zn een cadeautje (verhaal moet ik nog verzinnen maar dat loopt wel los... voor de opa en oma hebben we sokjes met opa en oma.. deze doe ik in een fotolijstje met een versierde paspartout.. voor de oom en tante hetzelfde en voor de andere oom een slab met ' mijn oom is mijn beste vriend'.. mijn ouders idem maar dan gaan we gewoon langs.. verhaal is daar wat makkelijker aangezien we een best bewogen jaar hebben gehad.. dit nieuws zal een hoop tranen doen vloeien.. als ik er al aan denk begin ik al te huilen (leuk die hormonen)!... Heb er zn zin in!!!
Leuk Faith! Wij doen met surprise juist het nieuws pas als laatste, omdat ik bang ben dat het anders de hele avond over de baby en zwangerschap gaat en de andere cadeautjes niet meer echt genoeg aandacht krijgen, waar iedereen toch hard aan gewerkt heeft. Of dat het juist de andere kant op gaat in de zin van 'oh leuk gefeliciteerd! Zullen we nu de andere cadeautjes doen?' en dat ons nieuws dan juist weer een beetje afgekapt wordt.
Gaaf Anouk! Gefeliciteerd! Nicky wat vervelend die die misselijkheid. Merk nu dat ik elke ochtend iets sneller misselijk word als ik nog niet heb gegeten, denk dat ik over een week weer moet ontbijten in bed. Tjs grappig dat je collega's het zien en bezorgd zijn, ze moesten eens weten hihi. Prulletje gave collectie!