Afgelopen week heb ik het ook eindelijk aan mijn vriend kunnen vertellen dat ik zwanger ben. Hij was namelijk in het buitenland voor zijn werk. Eindelijk kan ik er dan nu ook in het echt met iemand over praten. Heerlijk! Kortom jullie hadden hier de primeur hihi We hebben afgesproken dat we het onze ouders gaan vertellen als we de echo hebben gehad komende dinsdag. Heb er nu al erg veel zin in.
Ach Martina wat een geheim in je eentje! Maar wel fijn dat je het nu kunt delen! Hoe reageerde je vriend? Had je hem echt niks gezegd?
Wat knap dat je je mond hebt kunnen houden Martina. Was mij niet gelukt wel leuk om zijn reactie in het echt te zien! Mijn buik is in de avond zo opgeblazen. Hebben jullie hier ook last van ? Mooie testen prulletje! Eindelijk de 3+ test
Mooie verhalen allemaal meiden! Mooie echo's en originele manieren om het te vertellen aan familie. Wij gaan het dit weekend ws vertellen aan ouders en schoonouders. Ik denk gewoon vertellen. Op een originele manier is leuker, maar ik weet zo niks wat niet heel veel werk is...
Tuurlijk Nine! We kennen elkaar toch niet, weten zij veel haha. Martina, wauw wat een geheim inderdaad! Hoe reageerde hij?
1 t/m 15 juli 2015 mama's Heb je iets voor de lijst? Geef het even rood en vetgedrukt door ....uitgerekende datum.... 1. Jeanne, 4e kindje Toetje84, 30 jaar, 2e kindje Dana1989, 26 jaar, 1e kindje Minou78, 36 jaar, 2e kindje Chantal212, 5e kindje 2. Lauren84, 2e kindje Sunset88, 2e kindje Steefj, 30 jaar, 1e kindje Hannah83, 1e kindje 3. 4. 5. FvK, 2e kindje Celine1984, 2e kindje LoesjeK, Lamaris, 36 jaar, 1e kindje 6. Martina79, 35 jaar, 1e kindje Anouk89, 25 jaar, 1e kindje Nine85, 29 jaar, 1e kindje 7. Bee85, 29 jaar, 3e kindje Veetje83, 31 jaar, 2e kindje Kruimeltje2015, 26 jaar, 1e kindje Ddaapphhnee, 25 jaar, 1e kindje 8. 9. Sjees, 25 jaar, 1e kindje Ils1, 26 jaar, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, 1e kindje Nicky1990, 24 jaar, 1e kindje 10. Javica, 25 jaar, 4e kindje Skaya, 26 jaar, 2e kindje Rozientje, 30 jaar, 1e kindje 11. Prulletje, 29 jaar, 1e kindje Halloween, 3e kindje 12. 13. Lolababy, 1e kindje Linda1987, 27 jaar, 1e kindje 14. TJS, 24 jaar, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, 2e kindje Anomama2015, 30 jaar, 2e kindje Faith2015, 15. Miffy82, 32 jaar, 1e kindje Illegaal 17. Chantalhoo Datumloos Mamavaneen2e, Mikjez, 2e kindje Sterretjes ★ Amore1 ★ Babystew Dikke knuffel voor jullie! __________________________________________________ Afspraken (vk, echo, etc.): 12-11: Celine1984 echo, Prulletje2 mvm, TJS mvm 13-11: Anouk89 echo vk 14-11: LoesjeK echo 17-11: Kruimeltje2015 intake+echo, Nine85 mvm 18-11: Martina79 echo, Minou78 intake 19-11: Martina79 mvm, Lamaris echo 20-11: Lolababy echo 21-11: Steefj echo 22-11: Ils1 echo 24-11: Veetje echo, Miffy82 mvm, Anomama2015 echo, Miffy82 echo, Dana1989 intake 25-11: Bee85 echo+intake, Minou78 echo, Halloween echo, AugustusMama echo 26-11: Prulletje2 echo, Dana1989 2e echo 27-11: Ils1 intake vk, Skaya Intake+echo, Anouk89 2e echo 28-11: Javica echo+gyn, Celine1984 2e echo, Rozientje echo 1-12: Nicky1990 vk 2-12: Miekje1991 intake+echo, TJS intake+echo 3-12: Toetje84 2e echo 4-12: Sjees intake vk 5-12: Martina79 vk intake 8-12: Prulletje2 intake vk 10-12: Veetje intake vk 11-12: Nicky1990 echo 12-12: Halloween intake vk, Nine85 echo 15-12: Anouk89 termijn echo 16-12: Nine85 intake Heb je iets voor de lijst? Geef het even rood en vetgedrukt door
@Ils ja ik heb ook last van een opgezette buik savonds lijkt wel of ik al 5 maanden zwanger ben ofzo haha
De collectie is compleet, prulletje! Yeah!!! & wat een leuke manieren om het te gaan vertellen Jeutje Martina; wat zal dat heerlijk zijn geweest dat je er eindelijk met je vriend over kan praten. Enne bedankt voor de primeur @Ils&Nicky; had al een buikje maar er is geen inhouden meer aan... Helemaal in de avond. Beste buik hier. Nooit mee gekletst op zo'n forum de vorige keren, wat is het heerlijk om zo alles te kunnen delen he? Slaap lekker alvast Liefs Bee
Ik had twee filmpjes gemaakt waarin ik hem de eerste vage testen liet zien en dat het dus misschien raak was en eentje waarin ik ook de cb-test echt doe. Hij zat echt te glunderen. Echt mooi!
Goedemorgen allemaal, Hier nog geen last van een opgezette buik. Mijn buik is gewoon standaard al wat dikker dus ik denk dat het lang duurt voordat ik verschil zie tussen vet en zwangerschap (zo dramatisch is het ook weer niet hoor, bmi 28 ofzo) Wij gaan het ook met Sinterklaas vertellen aan mijn schoonouders. We kopen het grote opa en oma boek van Carry Slee en dat laten we ze uitpakken tijdens de ronde met cadeaus. Voor de ooms en tantes heb ik eigenlijk niks bedacht. Bij mij thuis ga ik het gewoon zo vertellen. Het is niet de eerste en het is een rotjaar geweest enzo dus ik denk dat zo vertellen het beste uitkomt eigenlijk. Vermoedelijk doen we dat de zondag na Sinterklaas en anders vrijdag na de echo. Het wordt steeds spannender! Ander vraagje, wat eten jullie 's morgens voordat je naar je werk gaat? Ik wil toch iets gezonds maar ik ben erg kieskeurig... Iemand tips?
Ik eet elke ochtend muesli met yoghurt (milde yoghurt, is minder 'zuur' dan gewone yoghurt) en ik drink 's ochtends 0,5 liter water met een VSM Puur Mama..Maar dit at ik ook al toen ik nog niet zwanger was.. 's avonds bij het eten standaard een glas melk en vers geperst jus d'orange.. Verder drink ik de hele dag veel water en rooibos thee... Ik merk sinds gister dat m'n borsten minder gevoelig zijn (voel niets meer als ik erop druk).. Vanmorgen bij het afvegen ook wat bruine afscheiding.. Zit meteen weer in een 'dipje'.. Wat een slopende tijd is dit.. Maaja verder geen buikpijn (op wat menstruatie achtige krampen na), dus ik probeer positief te blijven! Na het weekend een afspraak maken voor een echo, kan niet wachten!
Goedemorgen dames, Bedankt voor alle lieve reacties. Kon het gister echt niet geloven en m'n vriend en ik hebben die verloskundige alleen maar doodstil aan zitten gapen. Net valt ineens het kwartje en heb ik keihard zitten janken (hormonen, blijdschap, opluchting, voor nu)! Ik duim voor iedereen voor een mooie echo. Ook superlief dat die verloskundige zei, dan kom je over 2 en 4 weken weer. Zelf niet eens om gevraagd. Kan nu rustig vooruit kijken. Verder: weinig last, behalve heel erg moe (vannacht 11 uur geslapen) en elke 2 uur krijg ik een beetje 'naar' gevoel (misselijk/ duizelig) omdat ik dan iets moet eten. Dus ik duw heel veel ontbijtkoek, sultana's en mandarijntjes naar binnen. Hoe is het verder met jullie? Faith: wat naar dat je je nu zo voelt, maar laat de hoop niet varen. Ik duim iig voor je!
@Hannah83 Ik eet Griekse Yogurt in de morgen met een flinke kop thee en een VSM puur Mama. in de loop van de dag probeer ik altijd een appel of een banaan te eten. ik drink altijd al veel water en thee vraagje... gaan jullie de combinatie test doen
Faith blijf inderdaad positief! Er is vast niks aan de hand. Het is oud bloed.. En de klachten veranderen soms per dag. Hopelijk blijft het hierbij! Maar snap je gevoel wel! Duim voor je in ieder geval hopelijk mag je snel komen voor de echo. Vanaf gisteravond kan ik mijn eten niet meer binnenhouden. Ben echt kotsmisselijk. Hiervoor was ik ook wel misselijk en moest ik soms overgeven maar kwam niet alles eruit (sorry voor de details meiden ) Ook het tandenpoetsten is echt een drama! Ik word daar zo misselijk van. Hopelijk gaat het niet nog erger worden . Ik eet s'morgens vaak een beschuitje of een cracker. @ Anouk. Wat een fijn gevoel moet dat geven he zo'n mooie echo, fijn
Ik ben er een paar dagen tussenuit geweest door de drukte hier. Mijn man moest voor zijn werk opeens eennpaar dagen weg, daarvoor veel moeten regelen. Omdat hij nu in het buitenland zit heb ik mijn intake en eerste echo verplaatst.. het is niet anders, ik wil dat hij er bij is. 25 november komt hij terug, 26 november hebben we de afspraak. We hebben het beide ouders inmiddels verteld.. toch fijn om te kunnen delen en als er iets mis is, dan kunnen we dat ook met ze delen. Beide zijn al een keer opa en oma geworden, dus het is niet helemaal nieuw voor ze. Ze waren wel heel blij. Ik heb alles gelezen, maar ik kan niet overal op reageren.. Dat is niet te doen Ontbijt, ik neem elke ochtend brood of beschuit met kaas. Daarbij een kop thee, een longdrink water en mijn mama fit pil van Davitamon
@eten, ik heb echt nergens meer zin in merk ik. Wat moet ik vanavond nou weer eten?! @buik, soms is hij een beetje opgezet, valt verder wel mee. Vandaag weer een soort van menstruatiekramp gehad. Gelukkig niet zo erg als laatst. @combinatietest, daar ben ik ook erg benieuwd naar. Wat doen jullie. Ik moet het nog met mn vriend bespreken.
Hallo dames, Vandaag voel ik me weer een beetje fitter. Heb bijna elke dag last van misselijkheid (gelukkig nog niet overgegeven) dus vandaag was ff heerlijk dat ik daar even geen last van heb Ik heb wel af en toe wat steekjes onderin (groei baarmoeder) en last van maagzuur bah! Vanmorgen heeft mijn mannetje mij een ontbijt op bed gebracht zoo lief haha. Ik eet smorgens een beschuitje met kaas en gember thee(helpt goed tegen misselijkheid)
Zo, weekend! Na een afstudeerweekje daar wel heel hard aan toe haha. En ik ben beroerd . Hoofdpijn, misselijk, maagzuur en moe. Kortom, zwanger Maar pfoe, dit is wel vermoeiend!
hier ook moe, misselijk en last van maagzuur en lage bloeddruk. helaas had ik mijn vorige zwangerschap ook een lage bloeddruk dus ik zit er waarschijnlijk de rest van de zwangerschap aan vast. maar ja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen😇