Mooi <3 Steffieke!! Gefeliciteerd & welkom Leuk dat je mee komt schrijven Bigmiracle; super, 2 kinderen zo dicht op elkaar het cliché; dan hebben ze lekker veel aan elkaar is helemaal waar @Nine; wat leuk dat jullie het hebben verteld
Welkom wederom aan alle 'nieuwe' zwangeren! Nine, leuk dat je het heb verteld! Spannend he! Ik heb volgende week vrijdag pas mijn eerste echo. Ik vind het echt zo ontzettend lang duren.....ben vreselijk ongeduldig! Gelukkig is het bloedverlies inmiddels wel gestopt. Verder nog steeds weinig klachten. Hoe gaan jullie mannen om met het feit dat je zwanger bent? Kan hij omgaan met je buien en soms onzekerheid?
Moet zeggen dat ik echt een fantastische geduldige en lieve man heb..... Ben al sinds gisteren zooooo zenuwachtig voor mijn eerste echo van vandaag en hij is alleen maar lief en begripvol. Mag écht niet klagen!
Wat fijn Loesje! Lief die mannen! Heel veel succes vandaag met de echo. Hopelijk lekker genieten van jullie kleine wurmpje ♡ Hoe laat gaan jullie?
Succes vandaag Loesje, spannend <3 En mag hier ook niet klagen over manlief Hij pakt zoveel mogelijk op met de kinderen om mij rust te gunnen. Super lief. Liefs Bee
Dank je wel! Kan me niet herinneren ooit zo zenuwachtig te zijn geweest...... Ben nu nog aan het 'werk' maar zelfs die afleiding helpt niet..pfff...echo om 13.50 uur!!
Mooi zo! Hier is het allemaal nog even wennen, maar dat ligt misschien meer aan mijn lastige buien.. Succes met de echo LoesjeK!
Loesje, succes met je echo straks. Nog even volhouden haha. Sinds een paar dagen ben ik echt ontzettend misselijk, de hele dag. Vind het echt verschrikkelijk. Probeer vanalles, maar heb het wondermiddel nog niet gevonden. Vind het wel heel moeilijk om een vrolijk masker op te zetten op werk, ze gaan het merken.. Nog meer die misselijk zijn?
Ja hier ook misselijk. Gister voor het eerst 2 keer overgegeven. Kan geen zware maaltijden meer hebben..
Ohhh bahhh, ik heb nog niet overgegeven, maar vecht ertegen als een malle. Moet al kokken als ik mn kriebelhoest wil wegkuchen.
Vervelend die misselijkheid Dana en Skaya! Spannend vanmiddag de echo! Wij nog 2 weken wachten morgen tot 2 december... Gelukkig wordt het verkouden zijn minder maar over is het voorlopig nog niet helaas. Ml is hier ook erg behulpzaam en lief. Wel goed dat hij mij ook pusht om wat te gaan doen want daar heb ik weinig energie voor. Vorige week met een vriendin wezen zwemmen en dat was eigenlijk toch best lekker al had ik weinig zin. Als het kan vanavond of woensdag weer maar gaan. Wil dit proberen zo lang mogelijk vol te houden. Willen jullie straks nog iets van zwangerschapsyoga o.i.d. gaan doen? Hier kun je ook onder begeleiding sporten bij de fysio met andere zwangeren maar vind 50 euro p/mnd best veel...
Sporten doe ik al. Fitness en boks ongeveer 4x per week. Voel dat het door de misselijkheid nu even iets minder zal worden, maar wil het daarna wel weer gaan oppakken zolang het gaat en verantwoord is. Ga geen zw yoga of pufcursus meer doen. Vorige zw weinig aan gehad.
Grr had een heel bericht getypt op mijn telefoon en toen was het weg haha. Welkom nieuwe zwangeren en gefeliciteerd. Mooie echo zag ik ook voorbij komen. Succes met de echo vandaag, echt spannend zeg! Geniet ervan.. Je mag al bijna... Hier nog tot zaterdag wachten. Mijn vriend is heel erg lief! Zet kopjes thee voor me en doet veel in het huishouden. Ik moet wel een paar keer per dag overgeven en gisteren waren we naar een verjaardag geweest en thuis kwam alles er weer uit. Toen zei hij ook heel lief van: ik vind het zo vervelend om je zo te zien Ik wil straks wel gaan zwemmen en misschien yoga of een andere zwangerschapsactiviteit. Nog even kijken
1 t/m 15 juli 2015 mama's Heb je iets voor de lijst? Geef het even rood en vetgedrukt door ....uitgerekende datum.... 1. Jeanne, 4e kindje Toetje84, 30 jaar, 2e kindje Dana1989, 26 jaar, 1e kindje Minou78, 36 jaar, 2e kindje Chantal212, 5e kindje 2. Lauren84, 2e kindje Sunset88, 2e kindje Steefj, 30 jaar, 1e kindje Hannah83, 1e kindje 3. Mamavanmenm, 30 jaar, 4e kindje 4. 5. FvK, 2e kindje Celine1984, 2e kindje LoesjeK, Lamaris, 36 jaar, 1e kindje Kangerootje, 1e kindje SteffiekeVO, 2e kindje 6. Martina79, 35 jaar, 1e kindje Anouk89, 25 jaar, 1e kindje Nine85, 29 jaar, 1e kindje 7. Bee85, 29 jaar, 3e kindje Veetje83, 31 jaar, 2e kindje Kruimeltje2015, 26 jaar, 1e kindje Ddaapphhnee, 25 jaar, 1e kindje 8. Unexplainable, Bigmiracle, 28 jaar, 2e kindje 9. Sjees, 25 jaar, 1e kindje Ils1, 26 jaar, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, 1e kindje Nicky1990, 24 jaar, 1e kindje Ava88, 26 jaar, 2e kindje 10. Javica, 25 jaar, 4e kindje Skaya, 26 jaar, 2e kindje Rozientje, 30 jaar, 1e kindje 11. Prulletje, 29 jaar, 1e kindje Halloween, 3e kindje 12. 13. Lolababy, 40 jaar, 3e kindje Linda1987, 27 jaar, 1e kindje Miffy82, 32 jaar, 1e kindje 14. TJS, 24 jaar, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, 2e kindje Anomama2015, 30 jaar, 2e kindje Faith2015, 15. Illegaal 17. Chantalhoo Datumloos Mamavaneen2e, Mikjez, 2e kindje Sterretjes ★ Amore1 ★ Babystew Dikke knuffel voor jullie! __________________________________________________ Afspraken (vk, echo, etc.): 17-11: Nine85 mvm, LoesjeK echo 18-11: Martina79 echo, Minou78 intake 19-11: Martina79 mvm, Lamaris echo 20-11: Lolababy echo 21-11: Steefj echo 22-11: Ils1 echo 24-11: Veetje echo, Miffy82 echo+mvm, Anomama2015 echo, Dana1989 intake 25-11: Bee85 echo+intake, Minou78 echo, Halloween echo, AugustusMama echo, Kruimeltje2015 intake+echo 26-11: Prulletje2 echo, Dana1989 2e echo 27-11: Ils1 intake vk, Skaya Intake+echo, Anouk89 2e echo 28-11: Javica echo+gyn, Celine1984 2e echo, Rozientje echo 1-12: Nicky1990 vk 2-12: Miekje1991 intake+echo, TJS intake+echo 3-12: Toetje84 2e echo 4-12: Sjees intake vk 5-12: Martina79 vk intake 8-12: Prulletje2 intake vk 10-12: Veetje intake vk 11-12: Nicky1990 echo 12-12: Halloween intake vk, Nine85 echo 15-12: Anouk89 termijn echo 16-12: Nine85 intake Heb je iets voor de lijst? Geef het even rood en vetgedrukt door Ik heb niet van iedereen de leeftijd of andere info kunnen vinden. Mocht je dit nog willen doorgeven geef het dan nog even rood gedrukt aan Ik heb Mamavanmenm op de 3e gezet (stond alleen begin juli bij)