Dag allemaal, Hier minder goed nieuws na onze echo. Er was enkel een zwangerschapsring en dooierzakje te zien en geen kleintje met hartslag. Tweede miskraam helaas een feit.... Ontzettend verdrietig. Wens jullie allemaal heel veel sterkte en geluk, ik meld mij hier bij deze af voor de juli 2015 moeders. Groetjes, Loes
Achhhhh Loesje.... Dit is echt zoooo verdrietig, knuffel meid!!! Hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt! @miffy: de derde is prima, de officiële datum komt pas 2-12! Hier erg lieve man, staat nu te koken want blehhh ben zo misselijk de hele dag, moet niet aan eten denken en we eten mijn lievelingsgerecht: taco's! Vanmiddag met moeite twee crackers naar binnen gewerkt en ben zo misselijk al de hele dag, vanmorgen gespuugd en verder de hele tijd kokhalsen... Bleh...
Ah nee Loesje. Wat een verdrietig nieuws zeg . Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen de komende tijd ! Weet je al hoe nu verder? Sterkte meis!
MvM is hier zojuist geweest. Een mooie positieve test en een leuk kado. Het opvangen kan beginnen. Hebben jullie al een idee of jullie de combinatest gaan doen? Wij moeten het er nog over hebben, maar ik denk niet dat we het doen.
Dames, helaas moet ook ik mij afmelden.. het bruine bloedverlies heeft vandaag plaats gemaakt voor vers bloed met de nodige paarse brokken om nog maar niet te spreken over de buikkrampen! Er is dus geen twijfel mogelijk.. Vanavond even flink gehuild (het gebeurde op mijn werk dus flink toneel moeten spelen).. als klap op de vuurpijl ook net gebeld door mvm... ons portie vandaag wel gehad! ik duik mn bed in met een kruik! @loesje, heel veel sterkte ook voor jou! Laat t vooral weten wanneer je erover wilt praten, ik sta er open voor! Alle andere dames heel veel plezier en geluk gewenst, ik hoop zo nu en dan positieve berichten te lezen! Groetjes!