Sterkte Lamaris! Zo verdrietig... Doordat ik hier lees dat het zo vaak ook niet goed is knijp ik hem echt heel erg voor maandag... ben eigenlijk gewoon bang Ik voel me namelijk ook verder gewoon goed op wat kleine kwaaltjes na. Ben blij als het eindelijk maandag geweest is en we hebben kunnen kijken...
Ja echt hè Miffy? dat heb ik dus ook.. ben dan ook behoorlijk zenuwachtig voor dinsdag, want dan heb ik mn echo..
Ah nee Lamaris wat een verdrietig nieuws zeg wat een rotgevoel moet dit geven voor jullie. Ik hoop dat jullie het samen een plekje kunnen geven! Veel sterkte de komende tijd. Fijn Jaenne dat jullie echo goed was!! lekker proberen te genieten nu. Ik merk ook dat ik wel een beetje op de achtergrond blijf dit keer op het forum. Eerst maar eens afwachten of onze echo nu wel een keer goed mag zijn. Je hoort het inderdaad eigenlijk zoveel he.. In het dagelijks leven heb je het niet zo door omdat niet iedereen het verteld maar op een forum zie je eigenlijk pas hoevaak het mis gaat hoop zo voor iedereen dat alle echo's goed zijn!
Ik heb precies hetzelfde gevoel als ik dit allemaal lees... nog 3,5 week tot de echo Ik probeer intussen toch te genieten.
Oh nee lamaris heel veel sterkte!! Ja je leest het veel. Ik zal er in het vorige lijstje waar ik meeschreef helaas ook bij, dus ik weet hoe het voelt. Echt verschrikkelijk! En zelfs nu ik het hartje al gezien heb, blijf ik het toch eng vinden. Jeanne fijn dat het goed was! Ook een hartje gezien denk ik?
Oow Lamaris, wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte en hopelijk snel weer goed bericht. Jaenne, fijn zo'n goede echo. Vond zelf altijd dat het pas echt werd als je het op echo gezien had. Herkennen meer mensen dat?
1 t/m 15 juli 2015 mama's Heb je iets voor de lijst? Geef het even rood en vetgedrukt door ....uitgerekende datum.... 1. Jeanne, 4e kindje Toetje84, 30 jaar, 2e kindje Dana1989, 26 jaar, 1e kindje Minou78, 36 jaar, 2e kindje Chantal212, 5e kindje 2. Lauren84, 2e kindje Sunset88, 2e kindje Steefj, 30 jaar, 1e kindje Hannah83, 1e kindje 3. Mamavanmenm, 30 jaar, 4e kindje 4. 5. FvK, 2e kindje Celine1984, 2e kindje Kangerootje, 1e kindje SteffiekeVO, 2e kindje 6. Martina79, 35 jaar, 1e kindje Anouk89, 25 jaar, 1e kindje Nine85, 29 jaar, 1e kindje Sammii, 2e kindje 7. Bee85, 29 jaar, 3e kindje Veetje83, 31 jaar, 2e kindje Kruimeltje2015, 26 jaar, 1e kindje Ddaapphhnee, 25 jaar, 1e kindje 8. Unexplainable, Bigmiracle, 28 jaar, 2e kindje 9. Sjees, 25 jaar, 1e kindje Ils1, 26 jaar, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, 1e kindje Nicky1990, 24 jaar, 1e kindje Ava88, 26 jaar, 2e kindje 10. Javica, 25 jaar, 4e kindje Skaya, 26 jaar, 2e kindje Rozientje, 30 jaar, 1e kindje 11. Prulletje, 29 jaar, 1e kindje Halloween, 3e kindje 12. 13. Lolababy, 40 jaar, 3e kindje Linda1987, 27 jaar, 1e kindje Miffy82, 32 jaar, 1e kindje 14. TJS, 24 jaar, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, 2e kindje Anomama2015, 30 jaar, 2e kindje 15. Illegaal 17. Chantalhoo Datumloos Mamavaneen2e, Mikjez, 2e kindje Sterretjes ★ Amore1 ★ Babystew ★ LoesjeK ★ Faith2015 ★ Lamaris Dikke knuffel voor jullie! __________________________________________________ Afspraken (vk, echo, etc.): 19-11: Martina79 mvm, Lamaris echo, Bigmiracle echo 20-11: Lolababy echo 21-11: Steefj echo 22-11: Ils1 echo 24-11: Veetje echo, Miffy82 echo+mvm, Anomama2015 echo, Dana1989 intake 25-11: Bee85 echo+intake, Minou78 echo, Halloween echo, AugustusMama echo, Kruimeltje2015 intake+echo 26-11: Prulletje2 2e echo, Dana1989 2e echo 27-11: Ils1 intake vk, Skaya Intake+echo, Anouk89 2e echo 28-11: Javica echo+gyn, Celine1984 2e echo, Rozientje echo 1-12: Nicky1990 vk 2-12: Miekje1991 intake+echo, TJS intake+echo, SteffiekeVO extra echo 3-12: Toetje84 2e echo 4-12: Sjees intake vk 5-12: Martina79 vk intake 8-12: Prulletje2 intake vk 9-12: Martina79 10 wkn echo 10-12: Veetje intake vk 11-12: Nicky1990 echo 12-12: Halloween intake vk, Nine85 echo 15-12: Anouk89 termijn echo 16-12: Nine85 intake 19-12: SteffiekeVO 12 wkn echo Heb je iets voor de lijst? Geef het even rood en vetgedrukt door
@Lamaris: Sterkte hoor! @Jaenne: Gefeliciteerd! Ik vind het ook wel heel spannend. Ook zijn er hier de laatste maanden in de buurt 3 kindjes met Down geboren. Dit maakt me wel bewust van wat er allemaal mis kan zijn/gaan. Toch probeer ik dit ook wat weg te stoppen want anders ga ik me alleen maar meer zorgen maken. Heb vanmorgen weer eens een ochtendje gewerkt maar pfff wat ben ik versleten nu!
Oh vind het zo erg voor je Lamaris. Echt kut joh. Sorry dat jullie me weinig horen, knijp hem een beetje voor morgen. Mannetje kan helaas niet mee ivm werk. Dus nu toch maar aan een goede vriendin verteld en die gilde meteen dat ze met me mee gaat haha. pff ohh wat ben ik bang en nerveus... Hoop zo op goed nieuws..
Oh Lolababy ik kan het me zo goed voorstellen. Heel veel succes morgen! Fijn dat een lieve vriendin met je mee kan gaan. Hoe laat heb je een afspraak? Hoop dat je niet lang hoeft te wachten.
ik denk dat ik een pret echo laat maken... moet anders nog tot 11 december wachten tot mn 1e echo willen echt niet zo lang wachten
Heel erg veel succes morgen Lolababy. Ik hoop zo dat je morgen een super echo hebt. Ga voor je duimen in ieder geval! Hopelijk slaap je een beetje. Kan me voorstellen Nicky. Duurt anders nog wel heel erg lang hoor tot 11 december.
Och Lamaris wat erg voor jullie! Sterkte... Lolababy heel veel succes morgen en hopelijk kom je met een goed bericht terug. Ik heb net allemaal berichten terug gelezen. Doordat mijn man een paar dagen weg moest voor het werk heb ik bij een vriendin gelogeerd die ik al lange tijd niet had gezien. Anders hadden we nu de eerste echo al gehad, maar ik wil perse dat mijn mam er bij is. Volgende week hoop ik ons kindje ook voor het eerst gezien te hebben. Heb afgelopen week gedroomd dat het een tweeling was.. In eerste instantie ging ik uit van één, maar na die droom sluit ik niets meer uit. Mijn schoonzusje is volgende week jarig, de dag na de echo. Ze heeft het er al heel lang over dat ze tante wil worden. We hebben een romper gekocht met de tekst "tantes knuffel"! Dan weet ze genoeg. Onze beide ouders zijn al op de hoogte, verder nog niemand.. Ik ben echt veel te bang dat er iets mis is.. Maar dat komt ook wel een beetje door alles wat ik hier lees.. Gelukkig gaat tot nu toe alles goed, dus daar hou ik me aan vast. Ik heb gelukkig weinig last van kwaaltjes. Ik wil graag de bugaboo, mijn man vindt de mutsy urban evo ofzo heel mooi, met die bruin leren handvaten..
ik heb om 11:25 een echo. Laat zeker iets weten, positief of negatief maar voelt goed dus jullie zien gewoon een mooie echo haha
Ze kwam uit op 28 juni maar ik weet 100% zeker dat ik mijn eisprong op 8 oktober had dus ik blijf gewoon van 1 juli uitgaan Prilletje; ja gelukkig wel! Heel duidelijk! Lolababy: succes en vooral veel plezier morgen tijdens de echo! Kruimeltje: haha die droom herken ik! Ik voel mn baarmoeder al halverwege tussen mn schaambot en navel in (vk die de echo deed vandaag bevestigde dit ook) dus ik had er angst voor dat het er 2 zouden zijn grappig dat dit dan direct in de droom verwerkt word haha Anderen ook last van die realistische dromen?? Ik word er af en toe helemaal mal van!
@Jeanne 28 juni is mijn verjaardag dus ook een mooie datum. ik heb hetzelfde hoor. tegen mij zei de verloskundige ook dat ze het bij de volgende echo wat zekerder kon zeggen. de eerste echo gaf ook aan 1 juli en dat was precies mijn berekening. en zoals jij ook zegt je weet zelf wel wanneer je je eisprong en zo hebt gehad😊
Wow Lamaris... Wat heftig. Sterkte. Fijn dat je echo goed was Jaenne! Lolababy; spannend zeg. Veel succes bij je echo morgen. Hier in spanning voor dinsdag. Schiet nu al mooi op... Heb hier ook zeer realistische dromen over Tweelingen maar ook andere dromen. Heb zelfs tot 2x toe een soort van waanbeeld gehad. Dan werd ik wakker en dacht ik allemaal spinnen te zien lopen op mijn kussen. Heel beangstigend alsof ik even gevangen zat tussen slaap en wakker worden. Brrr...