Pfff word even gek van mezelf... Al een paar weken elke dag misselijk, een beetje de hele dag door en gisteren bijna niets.... Gaan er meteen weer alarmbellen bij me rinkelen van oh oh straks is het gestopt met groeien of iets dergelijks, nou toch maar knop om en proberen te genieten van t kloppende hartje wat ik vorige week gezien heb! Moet vanacht de nachtdienst in voor 3 nachten en vraag me werkelijk af hoe ik die door ga komen pfffffff
Goedemorgen Ik lig in t zh ivm uitdroging Van t weekend weer naar huis. Hebben jullie ook zo'n pijn in je onderrug? Elke beweging met mn benen doet Mn rug zeer
@Mamavanmenm dikke knuffel! Het gaat vast hartstikke goed daarbinnen met dat kleine ukkie♡ @Javica ohhh wat naar! Komt dit door het spugen? Of heeft het een andere oorzaak? Sterkte! Ik heb alleen zere borsten en ben snel moe. Sinds dit weekend ook wat meer afscheiding. Maar nergens pijn ofzo.
Javica, jeetje getver!! Sterkte! Ik voel mn onderrug ook met vlagen. Valt gelukkig nog mee. Lamaris, wat een ontzettend slecht nieuws! Sterkte! mamavanmenm, komt vast goed. Heb het zelf ook dat de ene dag beter gaat dan de andere. Probeer er maar van te genieten. Ik ben nog steeds kotsmisselijk grote delen van de dag. Mijn directe collega maar verteld wat er aan de hand zit, want de smoes van hoofdpijn en zere holtes blijft het hem niet doen. Ze dacht het al was de reactie
Ik heb gister een pret echo laten maken, kon niet meer 3 weken wachten. Gelukkig zag alles er goed uit met een kloppend hartje. Ben 4 dagen vooruit gezet. volgens de nieuwe schatting 7wk 4 dgn. Javica wat naar,sterkte, hopelijk snel weer naar huis. Ik heb ook last van mijn onderrug en linker heup. Soms zo erg dat ik wankel van de pijn. Komt met echt vlagen.
Oh Javica! Wat rot. Sterkte ermee. Dat je zo'n last van je onder rug hebt kan natuurlijk ook te maken hebben met je uitdroging. Heb dat nl ook gehad en lag toen in zkh met verschrikkelijke nierpijn vanwege de uitdroging. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. @mamavanmenm; zwaar hoor die nachtdiensten. Vanaf 12 weken ben je niet meer verplicht die diensten te draaien. Tenminste bij de meeste CAO's. Je hebt als zwangere sowieso recht op 1/8 van je werktijd aan pauze extra. Dit moet ook gewoon worden doorbetaald. Hoop dat je jezelf er doorheen kan slaan. Succes. Ava88; wat super zeg die mooie echo Liefs Bee
@bee ik heb ook van die rare dromen dat ik vanalles over mijn kussen zie lopen. en het duurt dan idd even voor ik doorheb dat het een droom is.
Kruimeltje, ik snap dat je graag je man erbij wil hebben. Leuk idee voor je schoonzusje trouwens ook! Nicky, begrijpelijk van de pretecho. Dat hebben wij dus ook laten doen. Geeft toch wel veel rust hoor! Lolababy, succes met de echo! Mamavanmenm, vervelend zeg. Maar ook herkenbaar. Als je dan even niks meer voelt ben ik ook meteen bang. Maar bij mij komt het tot nu toe elke keer nog wel terug. Lastig van je nachtdienst. Is daar inderdaad niet een regeling voor? Javica, oh wat schrikken naar het ziekenhuis. Hopelijk knap je snel weer op! Ava, ook al aan de pretecho haha fijn dat alles goed was! Hier: Ik ben vandaag een beetje ingestort. Ben zó moe al 2 weken en met vlagen ook heel misselijk. Dinsdagavond ook echt flink overgegeven. Ik had toen oudergesprekken op school en friet mee gegeten. Was om 21.30u pas thuis. Dat is niet goed gevallen blijkbaar. Ik liep er gisteren al heel erg tegen te vechten. Vanmorgen moest ik op de grond zitten om mijn kleren uit te zoeken. Had gewoon de energie niet meer om op mijn benen te staan. En dan die misselijkheid erbij. Ik kan bijna niks eten, dus dan is het niet gek dat ik geen energie heb. Ik ben weer huilend in bed gekropen en mijn man heeft me ziek gemeld. Het ging echt niet meer. Ik kwam er net om 11.30u pas uit. Ik had het echt nodig denk ik. Ik blijf morgen ook nog thuis en dan is het weekend. Dus even 4 dagen uitrusten. Hopelijk kan ik maandag dan weer gewoon aan de slag. Mijn man heeft gezegd dat ik griep heb. Ik wil het nog niet bekend maken. Dus hopelijk kan ik nu echt even bijtanken en heb ik dit niet elke week.
Ik heb ook super rare dromen!!! Normaal droom ik sowieso eigenlijk al heel hard, maar nu is het nog eens uitvergroot... Enkele nachten geleden droomde ik dat ik moest ontsnappen uit de gevangenis
@bee: klopt maar ik werk juist graag nachten: geen evv taken en goed betaald, dus ik hoop het eigenlijk nog even een poosje vol te houden, probeer vanavond maar even voor te gaan slapen... Fijn dat toch meer meiden soms onzeker zijn, voel me daar soms wel alleen in zeg maar....
Zo dames ben thuis haha. Mijn gynaecoloog had het een beetje druk hij werd helemaal gek. Maar goed toen werd ik binnen geroepen na een uur lang kletsen met mijn vriendin en gezellig dat we het hadden. Tijd vloog voorbij hihi. Nou naar binnen en flip zat daar whow als dat een gynaecoloog is wil ik volgende week terug haha. Mocht gaan liggen en ja hoor klein frummeltje gezien met beginnend kloppend hartje. Zo lief deed me goed om te zien. Nou zei hij over twee weken terug en omdat ik vroeg mag het eerder zei die ja. Wil niet twee weken in spanning wachten. Woensdag op de verjaardag van mijn mannetje krijg ik nog een echo. Wil graag dat het hartje een week klopt en dat snapte hij gelukkig.
Ohhh wat een goed nieuws!! Ben zo blij voor jullie!! Heerlijk zeg, dat je dan volgende week samen met je man ook nog een keertje mag kijken.
Ja zeker leuk op zijn verjaardag maar vorige keer hartje gezien met 6'weken 4 dagen en daarna gestopt op diezelfde dat. En dat hoorde we twee weken later. Daarom wilde ik het nu echt eerder
Fijn Lolababy, dat je een positieve en mooie echo hebt gehad. Inderdaad duimen dat het op de verjaardag van je man mooi gegroeid is. Prulletje, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt en zo weinig energie hebt.. Gister had ik zo'n onmogelijke grote trek in pizza...... Pfffff niet normaal. Een vriendin van mij zou bij mij eten en zag een pizza gelukkig ook wel zitten.. (Laat dit mijn man niet horen haha, die wil dat ik alleen nog maar ontzetten gezond eet, maar zijn afwezigheid zorgt er juist voor dat ik teveel zin heb in andere dingen ) gelukkig komt hij komend weekend weer thuis en kunnen we samen aftellen. Vandaag hebben twee collega's gevraagd of het wel goed met me gaat.. Ze vonden dat ik er de laatste tijd zo bleek uit zie Heb maar gezegd dat ik wat slecht slaap en het door de weersveranderingen zo koud heb... Wist echt even niet wat ik zo snel moest bedenken.. Hele lieve collega's maar ik wil het ze nog niet vertellen