1 t/m 15 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jaenne, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nou dat kan ik me voorvoorstellen lolababy! Mooie echo.

Ik droom altijd al heel raar en realistisch dus ik merk weinig verschil. Vannacht zat ik midden in een oorlog.

2. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Javica wat vervelend dat je in het ziekenhuis ligt. Probeer maar een beetje aan te sterken daar! Hopelijk mag je snel naar huis. Sterkte meis.

Ava super dat de echo goed was, echt fijn!

Lolababy wat een goed nieuws, heel erg fijn voor jullie!!! Fijn dat jullie zo snel alweer terug mogen.

Hier gaan de klachten ook op en af. De ene dag is het wat erger dan de andere dag. Dit maakt me ook wel onzeker! Nog 2 daagjes wachten...

3. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha wat een dromen trouwens allemaal meiden ;)

4. steefj

steefj Lid

28 jun 2014
    77
    0
    0
    audicien
    Hoi dames ik lees elke avond even bij als het me lukt maar heb geen energie om te reageren,sorry daarvoor!... Wat een vreselijke berichten komen er toch best veel voorbij, heel veel sterkte meiden!
    Ik begin hem nu echt te knijpen voor morgen (1e echo) pas om 15.30u gelukkig eerst werken tot 15.00u maar of ik slapen zal???? Als ik naar m'n symptomen kijk ben ik hartstikke zwanger om over m'n buik nog maar te zwijgen maar helaas zegt dit nix... Dus we gaan maar flink aan het duimen.

5. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Succes morgen Steefj! Hoop op een hele mooie echo ♡

6. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Wat fijn Lolababy! Goed dat je ook snel weer mag.

&alvast heel veel succes voor Steefj <3

Hier net iets geks; zat tv te kijken & moest lachen om een scène, tot zover niks geks &#128123;, maar ik bleef maar lachen echt heel hard. Daarna bleef ik hangen in een soort van slappe lach... Na een tijdje moest ik ineens erg huilen. Nah. Zo vreemd. Echt huilen met uithalen zeg maar. Ik dacht bij mezelf; 'doe niet zo overdreven mens'
    Dusss. Hallo hormonen, zal ik maar zeggen. Ben blij dat ik alleen thuis ben. ...

Slaap lekker voor straks <3

Liefs Bee

7. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Veel succes vandaag Steefj!

Ik tel ookal af naar 2 december.
    De bloeding is eindelijk wat gestopt!
    Was al bezig sinds vorige week dinsdag...

8. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Succes steefj!! Hopelijk een mooie echo meid.
    Hier de hele morgen al misselijk en kokhalsen... Ik hoop zo dat dit over gaat na 3/4 maanden zwangerschap. Ik eet kleine dingen over de hele dag, drink gemberthee. Hebben jullie nog meer tips tegen misselijkheid??

9. ava88

ava88 Lid

16 nov 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je in de ochtend wakker bent in bed een cracker eten. Hielp bij mij goed.

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dana, Ik ben ook heel misselijk en probeer vanalles. Gemberthee hielp niet veel dus heb nu gembercapsules. Neem ik smorgens smiddags en savonds bij de maaltijd en heb het idee dat het wel de scherpe kantjes ervan af haalt.
    Ook heb ik okugest van vsm en seabands, maar merk daar niet zo veel van.
    Van die droge crackers van LU helpen wel erg goed...neem ze overal mee naar toe.

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Javica, hoe gaat het met jou?

12. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    dankjewel dames voor de tips zal ze gelijk eens uitproberen

13. javica

javica Actief lid

28 okt 2014
    105
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dana, licht verteerbaar eten
    ik eet (at) wit brood,witte crackers,bouillon / cup a soup tussendoor.
    Eet bv nootjes (ook heel gezond ) en zet dat gewoon op tafel. Je kan dan telkens een paar pakken.

Ik lig nog steeds in zh, gelukkig is mijn urine vandaag goed. Blijf spugen ondanks medicatie helaas en ze gaan nu overleggen / uitzoeken of ik medicatie Door infuus kan krijgen.
    Zit ook aan de nutridrink en moet een sonde als dit niet helpt.
    Ik eet nu 2x per dag warm.
    Voel me vandaag gelukkig wat beter maar drinken blijft een probleem.
    Eten gaat wel (avondeten beter dan brood )

14. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Jeetje Javica, niet leuk zeg.. Had je dit bij je vorige zwangerschappen ook? Sterkte! Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt en naar huis mag. Knuff

Jaaa, Lolababy, mooie echo! Heerlijk gevoel, of niet? Fijn dat je volgende week alweer terecht kunt!

Steefj, succes! Duim voor een mooie echo!

Hier echt zoooo moe :( Moest vanochtend mn zoontje van de psz ophalen, is 10 minuutjes fietsen, maar was dus echt bekaf he, toen ik weer thuis was.. Ben wel blij dat mn man hem 's ochtends brengt! Scheelt voor mij een heel stuk :)
    Verder nu al bekkenpijn :$ Pfff, had wel verwacht dat ik dat weer zou krijgen (eigenlijk nog steeds lichte last sinds zwangerschap zoontje) maar dat ik er nu al last van zou hebben...
    Had gehoopt therapie uit te kunnen stellen tot het nieuwe jaar, ivm vergoedingen zorgverzekeraar, maar denk dat ik volgende week toch maar vast ga proberen afspraak te plannen..

15. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Javica, wat vervelend zeg! Hopelijk knap je weer een beetje op en kun je iets binnenhouden. Je zwangerschap verborgen houden is nu wel onmogelijk...
    Ik heb vd week best druk gehad en ben nu helemaal op. Net zelfs even een poosje op bed gelegen om bij te tanken anders ben ik vanavond helemaal niets meer waard. Nu heerlijk genieten van t weekend maar helaas nog wel voor school aan de slag...

16. javica

javica Actief lid

28 okt 2014
    105
    3
    18
    NULL
    NULL
    Haha kan nog prima hoor :)
    Mijn moeder weet het, zijn moeder en 1 moeder van een klasgenoot van dochter
    En mn beste vriendin
    meer niet :)

17. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Javica. Geen leuk begin van de zwangerschap meis! :( hoop dat het snel beter met je gaat!

Hoe is het gegaan Steefj? Hier nog tot morgen wachten tot de echo. Ben best nerveus al.

Ik heb een rol beschuit naast mijn bed liggen en daar begin in de ochtend gelijk mee en daarna blijf ik even rustig liggen. Verder veel droge crackers en boulion. De ene dag kan ik ook meer eten dan de andere dag.

Rustig aan Miekje en probeer naar je lichaam te luisteren :) succes met de studie dit weekend!

@ Bee. Raar hoe je nu soms kan reageren he. Ik huil ook meer dan anders ;) bij tv programma's enzo.. Heb ik normaal bijna nooit. Hormonen.. Haha

Fijn Steffie dat het bloedverlies minder is geworden!

18. toetje84

toetje84 Lid

18 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    steefje hoe is de echo gegaan vanmiddag?

Javica veel sterkte en beterschap! hopelijk voel je je eigen snel beter.

19. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Jaaaa Steefj hoe is het gegaan?

Spannend Ils! Alvast veel succes voor morgen <3

Sterkte ermee Javica! :)

20. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Ik ben ook super benieuwd hoe het met Steefj is gegaan vandaag :)

Beterschap Javica!

Deel Deze Pagina